به خرج یوبی‌سافت به سوئد بروید و در ساخت The Division کمک کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سازندگان بازی آنلاین The Division می‌خواهند از نزدیک با مخاطبان خودشان در ارتباط باشند و این بازی را با توجه به بازخورد بازی‌کننده‌ها، شکل دهند. استودیوی بازی‌سازی Massive، سازنده‌ی بازی The Division، خبر داده است که مشغول کار روی بروزرسان ۱.۴ هستند و این بروزرسان، قرار است تغییرات بسیار بزرگی را به بازی بیاورد.

بروزرسان بزرگ بعدی The Division قرار است در ماه اکتبر، یعنی مهر ماه، عرضه شود.

قرار نیست مثل دیگر شرکت‌های بازی‌سازی، بازی‌کننده‌ها به فروم‌های The Division بروند و در آنجا نظر خودشان را درباره‌ی بازی بگویند. شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت می‌خواهد تا بازی‌کننده‌ها را به استودیو دعوت کند و از آن‌ها بخواهد مستقیما روی بروزرسان بعدی بازی کار کنند.

بازی‌کننده‌ها می‌توانند با پر کردن فرم درخواست، آمادگی خودشان را برای حضور در استودیوی بازی‌سازی Massive اعلام کنند. یوبی‌سافت تمام هزینه‌ی سفر به شهر «مالمو» در سوئد را پرداخت خواهد کرد و هرگونه هزینه‌ای در این سفر، به عهده‌ی یوبی‌سافت خواهد بود.

یوبی‌سافت گفته است که حتما هم نباید مثلا یک کانال یوتیوبی خفن داشته یا معروف باشید و هر کسی می‌تواند برای حضور در استودیوی Massive ثبت نام کند.

بروزرسان بزرگ بعدی The Division قرار است در ماه اکتبر، یعنی مهر ماه، عرضه شود. بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

منبع: VG24۷

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar ALIREZA AA

    من حاضرم. خوب باچی میخوا منو ببرن. آدرس بدم

  2. Avatar افشین

    این بازی انتقادای خیلی بد و شدیدی داشته و یوبی سافت بسیاری از طرفدارای خودشو بخاطر این بازی از دست داده گذشته از این که سود عالی از این بازی داشته و این بازی یکی از پر باگ ترین بازیهایی که یوبی سافت ساخته بخاطر همین دلایل خیلی سعی میکنه روش مانور بده هزینه زیادی رو تا به الان براش در بر داشته و داره سعی میکنه یجورایی جبران مافات کنه ولی در کل بازی باحالیه و خوبم پشتیبانی میشه آپدیتاش زود به زود میاد این از یه باب خوبه از یه بابت بد خوبش اینه که هر دفعه ماموریت جدید و سلاح و قابلیتای جدید به بازی اضافه میکنن بدش اینه که آپدیتای پایدارتر و مطمئن نداره ینی هر دفعه پچ جدید میاد اون پچ ایرادایی داره که گاهی اوقات با یه آپ ۲ یا سه روز جدیدتر برطرف میشه این برای ما ایرانیا که حجم و اعتبار اینترنت و سرعت اون برامون مطرحه یخورده اذیت کنندست .

  3. Avatar بنیامین

    عکس بالا رو که دیدم یه لحظه فکر کردم بازی جدید مترو رونمایی شده …

  4. Avatar احسان

    چه خوب ☻

  5. Avatar ami

    ما هم میشه بریم؟

  6. Avatar AYDIN

    یوبی سافت رو سر ما جا داره لازم به این کارا نیست ولی ایده ی خیلی خوب و پر هزینه ای ست البته بعد از عرضه ی این بازی چند برابر بیشتر از هزینه ای که صرف کرده بدست میاره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه