هاگوارتز به کمک کیک‌استارتر به واقعیت تبدیل می‌شود

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Learn Larp در کیک‌استارتر یک کمپین برای جمع‌آوری بودجه‌ی لازم برای مدرسه‌ی جادوگری Magischola راه انداخته است.

دانش‌آموزان می‌توانند خودشان معجون درست کنند.

به نظر می‌رسد از «کیک استارتر» (Kickstarter) برای هر چیز و هر کاری می‌شود استفاده کرد. کسانی که دلشان می‌خواهد در یک مدرسه‌ی جادوگری ثبت‌نام کنند، حالا به کمک کیک‌استارتر می‌توانند به آرزویشان برسند. چرا که در کیک‌استارتر یک پروژه‌ای گذاشته شده که با هدف راه‌اندازی مدرسه‌ی جادوگری «مجیسکولا» Magischola کمک مالی جمع‌آوری می‌کند.

هدف از این پروژه ارایه‌ی یک دوره‌ی نقش‌آفرینی در تابستان سال آینده در دانشگاه ریچموند است. این کمپین چند روز پیش با هدف جمع‌آوری ۳۵۰۰۰ دلار راه‌اندازی شد و در کمتر از یک ساعت بیش از ۱۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کرد.

«ماوری براون»، مدیر مدرسه‌ی جادوگری «مجبیسکولا» می‌گوید: “کاملا مشخص است که مردم از این فرصت هیجان‌زده هستند.” قیمت بلیت این مدرسه ۴۵۰ دلار است و دانش‌آموزان با این مقدار می‌توانند سه روز در پردیس این مدرسه بمانند و وانمود کنند که در یک مدرسه‌ی واقعی سحر و جادوگری هستند. این شامل شرکت در کلاس‌های طلسم استادان و ارتباط با موجودات جادویی می‌شود. همچنین دانش‌آموزان می‌توانند خودشان معجون درست کنند.

سرویسی که وب‌سایت کیک‌استارتر ارایه می‌دهد بسیار مفید است از این جهت که باعث می‌شود ایده‌ها و پروژه‌های بکر و جذاب به دلیل مشکلات مالی، کنار گذاشته نشوند. در این وب‌سایت هر فردی می‌تواند ایده‌ها و پروژه‌های جذاب و خلاقانه را در هر زمینه‌ای از طریق جمع‌آوری کمک‌های مالی به واقعیت تبدیل کند. به عنوان مثال، چند هفته پیش یک توسعه‌دهنده‌ی ایرانی برای ساخت بازی «مموراندا» موفق شد بودجه‌ی لازم را جمع‌آوری کند و بازی‌اش را بسازد.

منبع: Kickstarter

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. جینی ویزلی

    عالیییی

  2. وحید

    با سلام؛
    بخشی از مقاله ی شما اشتباه است : “در این وب‌سایت هر فردی می‌تواند ایده‌ها و پروژه‌های جذاب و خلاقانه را در هر زمینه‌ای از طریق جمع‌آوری کمک‌های مالی به واقعیت تبدیل کند.”
    چیزی که شما نوشته اید درست نیست، اگر شرایط و ضوابط کیک استارتر را مطالعه کنیم متوجه خواهیم شد که هرکسی و از هرجایی این امکان را نخواهد داشت، کیک استارتر تنها در چند کشور جهان و با شرایط خاصی پیاده می شود.
    در صورت تمایل متن را اصلاح کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه