تصاویر لو رفته از گوشی جدید بلک‌بری را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که بلک‌بری گفته بود از صنعت موبایل خارج می‌شود؛ به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان یک گوشی دیگر در دست ساخت دارد که به نظر می‌رسد با نام «عطارد» (Mercury) راهی بازار می‌شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این شرکت چند وقت پیش با همکاری آلکاتل دو گوشی DTEK50 و DTEK60 را راهی بازار کرده بود.

البته از چند ماه پیش شایعات درباره‌ی گوشی Mercury منتشر شده بود و اطلاعاتی هم از آن در بنچمارک GeekBench لو رفته بود. در مهر ماه مدیرعامل بلک‌بری ساخت این گوشی را تایید کرده بود و حالا امروز اولین تصاویر آن را هم می‌توانیم ببینیم.

دو تصویر جدیدی که از گوشی بلک‌بری منتشر شده، درسایت چینی Weibo قرار گرفته بود. در این عکس‌ها دوربین جلوی گوشی دیده می‌شود که به نظر می‌رسد به سنسور مجاورت و تنظیم نور محیط مجهز شده است. حتی کاملا مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند صفحه کلید فیزیکی دارد.

از نظر سخت افزاری هم مشخص شده که گوشی Mercury از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ بهره می‌برد. یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز هم روی آن قرار گرفته و سه گیگابایت رم دارد. ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشت ۱۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

با توجه به تصویر لو رفته، این تلفن همراه هوشمند به سیستم عامل اندروید مجهز شده که به نظر نمی‌رسد اندروید ۷.۰ باشد.

هنوز تاریخ عرضه‌ی این گوشی مشخص نشده است.

منبع: crackberry

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه