[به‌روزرسانی] تعیین برندگان مسابقه «کدام عکس، کدام گوشی؟»

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
تعیین برندگان مسابقه کدام عکس کدام گوشی

مسابقه‌ی «کدام عکس، کدام گوشی؟» به مراحل آخر و اعلام برندگان نهایی نزدیک می‌شود. مسابقه‌ای که برای قدردانی از یک سال همراهی شما دوستان عزیز به مناسبت تولد یک‌سالگی دیجی‌کالا مگ برگزار شد. تیم دیجی‌کالا مگ تمام تلاش‌اش را به‌کار گرفت تا این مسابقه علی‌رغم مشکلات مختلف و محدودیت زمانی به بهترین شکل و با کم‌ترین خطای ممکن برگزار بشود. خوش‌بختانه استقبال مخاطبان هم بسیار خوب بود و در مجموع ۸۶۸۶ نفر در این مسابقه شرکت کردند. پاسخ‌های صحیح مسابقه روز گذشته منتشر شد که می‌توانید از لینک زیر آن‌ها را ببینید:

پاسخ‌های صحیح مسابقه کدام عکس، کدام گوشی؟

‌حال نوبت تعیین برندگان است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شیوه‌ی تعیین برندگان

همان‌طور که گفتیم ۸۶۸۶ فرم پاسخ‌گویی با ایمیل یکتا برای شرکت در مسابقه‌ی «کدام عکس، کدام گوشی؟» به دست ما رسیده است. از میان این تعداد ۱۶۴ فرم موفق به کسب امتیاز کامل، یعنی ۳۵ شده‌اند. بنابراین طبق اعلام قبلیٰ برندگان نهایی باید از طریق قرعه‌کشی از بین صاحبان این ۱۶۴ فرم انتخاب بشوند. برای هرچه شفاف‌تر شدن قرعه‌کشی و فیلتر کردن فرم‌هایی که ممکن است به یک نفر تعلق داشته باشند، ایمیلی حاوی لینک دریافت مشخصات کامل و اطلاعات تماس به این ۱۶۴ آدرس، ارسال شده است. این افراد موظف هستند حداکثر تا پایان ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه، ۴ مهر با پر کردن فرم، اطلاعات دقیق خود را برای دیجی‌کالا مگ ارسال کنند. فرم ارسالی از سوی تیم برگزاری مسابقه بررسی خواهد شد و در صورت تایید، کد شرکت در قرعه‌کشی تا پایان روز دوشنبه، ۵ مهر به آدرس ایمیل فرد ارسال می‌شود. قرعه‌کشی تعیین برندگان نهایی تا پایان هفته‌ی آینده برگزار و اسامی برندگان به همراه جزییات تکمیلی در مورد زمان و نحوه‌ی اهدای جوایز در دیجی‌کالا مگ  منتشر خواهد شد.

[به‌روزرسانی ۵ مهر ۱۳۹۵]

مشخصات فردی و اطلاعات تماس تمام افرادی که فرم مخصوص را پر کرده بودند توسط تیم برگزاری مسابقه بررسی، و کد شرکت در قرعه‌کشی مرحله‌ی نهایی مسابقه به آدرس ایمیل افرادی که اطلاعات آن‌ها بر اساس شرایط اعلام شده مورد تایید بوده است ارسال شد.

جوایز

طبق برنامه‌ریزی اولیه قرار بر این بود که برندگان مسابقه جایزه‌ی خود را از بین ۷ گوشی حاضر در این مسابقه انتخاب کنند. ولی با توجه به مشکلاتی که برای فروش دو گوشی گلکسی نوت ۷ و آیفون ۶s وجود دارد، تیم برگزاری مسابقه تصمیم گرفته است به‌جای این دو گوشی معادل ریالی آخرین قیمت آن‌ها در دیجی‌کالا را در قالب کارت هدیه‌ی خرید از دیجی‌کالا برای برندگان در نظر بگیرد. بدین ترتیب نفر اول می‌تواند جایزه‌ی خود را از بین دو کارت هدیه و پنج گوشی HTC 10، گلکسی S7، هوآوی P9، سونی اکسپریا Z5 Premium یا LG G5 انتخاب کند. به همین ترتیب نفر دوم جایزه‌ی خود را از شش مورد باقی‌مانده و نفر سوم هم جایزه‌اش را از ۵ مورد باقی‌مانده، انتخاب خواهد کرد.

برنده‌هایی که کارت‌های هدیه را انتخاب می‌کنند، می‌توانند تا زمان موجود شدن هر دو گوشی در دیجی‌کالا صبر و از کارت‌شان استفاده نکنند. بعد نسبت به تهیه‌ی گوشی‌های مورد نظرشان، اقدام کنند. این کارت‌ها تا مدت یک سال اعتبار خواهند داشت. البته برنده‌ها می‌توانند از این کارت‌ها برای تهیه‌ی هر کالای دیگری از بین بیش از ۵۰ هزار کالای موجود در سایت دیجی‌کالا استفاده کنند. برنده‌ها مجبور نیستند در یک سبد مبلغ کارت‌شان را خرج کنند و می‌توانند در چند خرید از مبلغ شارژ کارت‌شان استفاده کنند.

منتظر اعلام نتایج قرعه‌کشی مسابقه‌ی «کدام عکس، کدام گوشی؟»، باشید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵۵ دیدگاه
  1. Avatar نرگس

    چرا نمیگین جواب هارو؟ قرعه کشی کی برگزار میشه؟ این هفته هم به آخر رسید، ما منتظریم خب

  2. Avatar علی

    قرار نیست قرعه کشی انجام بشه؟؟؟

  3. Avatar همچنان منتظریم!!!

    دیجی مگ جان همچنان منتظریم نتایج رو اعلام کنین ها! قرارمون آخر هفته پیش بود!! اگر مشکلی پیش اومده که نتایج رو اعلام نمی کنید بازم یه اطلاع رسانی کنید که با تاخیر فلان روز اعلام میشه اگرم نه که اینهمه معطلی نداره…

  4. Avatar Rahman

    قرعه کشی در تولد دو سالگی دیجیکالامگ انچام میشه :))

  5. Avatar محمد

    سلام اسامی برنده ها رو نمی گید؟ قرار بود تا آخر هفته ی پیش بگید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه