سوپرمن بتمن را به زنجیر می‌کشد؛ تیزر جدید فیلم بتمن در مقابل سوپرمن

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی فیلم‌سازی برادران وارنر، تیزر جدیدی از فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن» منتشر کرده است. این تیزر که ۵۰ ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد، قطعه‌ای از تریلر کامل فیلم است که تا دو روز دیگر نشان داده خواهد شد.

به غیر از بتمن و سوپرمن، شخصیت Wonder Woman هم در فیلم حضور خواهد داشت.

این طور که از تریلر به نظر می‌رسد، سوپرمن در فیلم دست بالا را گرفته است. البته انتظار دیگری هم نداشتیم؛ وقتی مردی رویین‌تن را که از چشمان‌اش لیزر شلیک می‌کند و می‌تواند سیاره‌ها را از وسط منفجر کند در مقابل فردی عادی قرار می‌دهند، اتفاق دیگری هم نمی‌تواند بیافتد.

این تیزر کوتاه به این دلیل جذاب است که سوپرمن در آن، ماسک بتمن را از صورت‌اش می‌کند و «بن افلک» عصبانی را به تصویر می‌کشد.

فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) قرار است در روز ۲۵ مارس سال آینده‌ی میلادی (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران شود. فیلم توسط «زک اسنایدر»، کارگردان فیلم Man of Steel و Sucker Punch ساخته می‌شود و «بن افلک» و «هنری کویل» در آن دو نقش اصلی را بر عهده دارند.

می‌توانید تیزر کوتاه فیلم را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Avatar no one

    دوستان من این فیلم رو دیدم البته کیفیت cam ش رو واقعا فیلیم مضخرفیه اصلا ارزش دیدن نداره

    1. Avatar sepehr

      همین که فیلمی با این عظمت و جلوه های ویژه رو با کیفیت cam دیدی نشان میده چیزی از کامیک نمیدونی طبیعتا لذتم نبردی.

  2. Avatar پژمان

    سلام
    باید بگم که در این فیلم سوپر وبتمن باهم جنگ میکنن اما جوری نیست که یک جنگ واقعی باشه یعنی جنگشون تا اخر ادامه نداره و تا اونجایی که میدونم یه غول برزگ میاد و همین و سعی داره بتمن رو بکشه ودر این حال زن شگفت انگیر جون بتمن رو نجات میده و..

  3. Avatar مهرشاد

    دوستانی که میگن چرا این کارو انجام دادن و این دوتا مقابل هم قرار دادن و سوپر من قدرت های فرا انسانی داره. باید بگم که بتمن هم دست خالی باهاش نمیجنگه. بتمن یه لباس طراحی کرده که توی اون کریپتونیوم به کار رفته که سوپرمن رو ضعیف میکنه . این نشون میده مبارزه جالبی بینشون صورت میگیره.
    امیدوارم فیلم خوبی از آب در بیاد.

  4. Avatar خشایار

    ببین نقش بتمن رو کی بازی میکنه اعصاب نمیذارن واس آدم 🙂 نولان زحمت کشید مثلا تو قسمت سوم بتمن رو از قهرمان پروری در آورد حالا…

  5. Avatar اسحاق

    کایر ندارم تو فیلم چه اتفاقی میفته ، ولی من هیچ جوره نمیفهمم چرا بتمن رو مقابل سوپر من گذاشتن و انتظار داشتن جنگ درستی هم بینشون به وجود بیاد ، سوپر من قابلتی توقف زمان رو داره هر وقت اراده کنه ، اگه گلوله به چشمش بخوره گلوله له میشه ، سوپر من یه طر ف زمین رو سوراخ میکنه از اون طرفش در میاد ، حالا من بیام فکر کنم بتمن میخواد باهاش مبارزه کنه ، تو فیلم معلوم نیست چه نقشه ای برای سوپر من کشیدن که مثلا نتونه بتمن رو شکست بده . ولی همین ویژگی ( چجور جنگی خواهد شد ) باعث میشه منتظر فیلم باشم .

  6. Avatar خشایار

    واقعابد شد که نقش کریستین بل دادن به بن افلک…

  7. Avatar امیر اسدی

    مارول :” آره بیایین یه فیلم بسازیم همه قهرمانهامون آدم فضایی ها رو بکشن! ”
    DC : ” ما فعلا دو تا قهرمان مطرح داریم تو دنیای سینما… بهتره یکیشون اون یکی رو بکشه!! بتمن هم باید چاق تر باشه! “

  8. Avatar اسی

    به نظرم با قاطی کردنش با سوپرمن از اون حالت منطقیتی که تو سه گانش داشته خارج شده و حالت علمی تخیلی گرفته…
    همون بهتر که بازیگرش عوض شده تا اون سه قسمت عالی که تو ذهنا مونده برای همیشه باقی بمونه …

  9. Avatar یاسین

    این که نوشتین بتمن عادی هست و سوپر من ابر قدرته به نظر من اشتباهه هر چیزی نقطه ضعفی داره وبتمن باهوشش می تونه سوپرمنم ببره تازه طبیعیه که تو اول فیلم بتمن شکست بو خوره چون تو سه گانه های نولان هم در برابر مترسک و بین باخت اما بار دوم بد جوری شکستشون داد پس عجله نکنین تو این فیلم سوپر من یه بازنده ی تمام عیاره

  10. Avatar حسین

    اونم کی بن افلک……

  11. Avatar دانیال

    واقعا حیف شد که نقش بت من رو کسی غیر از کریستین بِیل بازی میکنه!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه