تیم کوک: از آمدن طرفداران سامسونگ به سوی اپل استقبال می‌کنیم

۱۹ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته شرکت اپل نتایج چهارمین فصل مالی خود را اعلام کرد که نشان‌دهنده فروش ۴۵.۴ میلیونی گوشی‌هایش در این فصل بود. رقمی که نسبت به ۴۸.۰۴ میلیون دستگاه گوشی که در فصل چهارم سال قبل به فروش رفته کاهش را نشان می‌دهد. با این حال مقداری از تحلیل‌های پیشین که رقم ۴۴.۸ میلیون دستگاه گوشی را اعلام می‌کردند بیشتر است.

در این شرایط خیلی‌ها به این فکر می‌کنند که فروش آیفون ۷ می‌تواند کاری کند نتایج سال آینده مالی اپل متحول شود.

یکی از نکات مهم که می‌تواند باعث فروش بسیار خوب آیفون ۷ شود از دور خارج شدن یکی از رقبای مهم آیفون ۷ یعنی گلکسی نوت ۷ است. همانطور که می‌دانید گلکسی نوت ۷ بخاطر انفجارهای متعدد جمع‌آوری شد و به شکل کلی از بازار حذف شده است. نتیجه اینکه احتمالا برخی از کسانی که نوت ۷ یا قصد خرید آن را داشتند به خرید آیفون ۷ روی می‌آورند.

شخص تیم کوک مدیر عامل اپل هم در این زمینه اظهارنظر کرده و گفته است مصیبت پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷ باعث افزایش فروش آیفون ۷ شده است. او گفته از آمدن همه طرفداران سامسونگ به سوی شرکت اپل استقبال می‌کند. به این ترتیب شرکت اپل هم این موضوع را کاملا تایید کرده است که مشکلات نوت ۷ به این شرکت کمک می‌کند.

تیم کوک به این هم اشاره کرده که هنوز تقاضا برای آیفون ۷ از عرضه آن خیلی بیشتر است و تمرکز شرکت اپل بر روی همین موضوع و افزایش تولید و رسیدن به تقاضای موجود است.

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Next is Now

    زهی خیال باطل ! کسی که یک بار لذت استفاده از محصولات سامی به خصوص نوت رو داشته باشه سمت محصولات شرکتی که گوشی های ۴.۷ اینچیش اندازه گوشی های ۵.۵ اینچی بقیه ست نمیره

    1. Ahmad

      فقط استقبال کرده مثله سامسونگ تو روز فروش ۶ و ۶ اس و ۶ پلاس و ۶اس پلاس گوشی رایگان به مردم نمیدین با تخفیف .

  2. Reza

    نوت ٧ هیچی نبود که از دور خارج شد، از نظر من گوشی های پیکسل گوگل بهترین گوشی اندروید هستن و سرسخت ترین رقیب ایفون ٧، نمیدونم چجوری کسایی که میخواستن نوت ٧ بگیرن حالا باید به جاش ایفون بگیرن؟؟؟ اندروید با ای او اس دو سیستم عامل کاملا متفاوت و با نقطه قوت و نقطه ضعف خودشون. کسایی که میگن حالا که نوت ٧ مشکل داشته و باید بریم اپل بگیریم درست نیس چون سیستم عامل متفاوته اما گوشی های پیکسل یه جایگزین مناسب و حتی بهتر از نوت ٧ و رقیب سرسخت ایفون ٧ هستش

  3. کاوه

    جدای از بحث اپل و سامسونگ، هیچ وقت ازین کوک خوشم نیومده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه