ثبت ۱۰۰ هزار کمپین موفق توسط کیک استارتر

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کیک‌ استارتر (Kickstarter) تا این لحظه ۱۰۰ هزار کمپین موفق را به ثبت رسانده است. هفت سال طول کشید تا این شرکت اینترنتی بتواند بودجه‌ی لازم برای اجرایی کردن ۱۰۰ هزار پروژه‌ی معرفی شده در این وب‌سایت را فراهم کند.

کیک استارتر وب‌سایتی است که مثل یک پل ارتباطی بین ایده‌‌پردازها و سرمایه‌گذارها عمل می‌کند؛ ایده‌ها با جزییات‌شان مطرح می‌شوند و هرکسی که مایل باشد، روی پروژه سرمایه‌‌گذاری می‌کند. به این ترتیب مسیر برای تحقق ایده های خلاقانه و نو باز می‌شود و می توانند وارد بازار شوند.

روند سرمایه‌گذاری روی پروژه‌ها و ایده‌های مطرح شده در کیک استارتر به سرعت رو به افزایش است.

روند سرمایه‌گذاری روی پروژه‌ها و ایده‌های مطرح شده در کیک استارتر به سرعت رو به افزایش است. در وبلاگ کیک استارتر نوشته شده که در آغاز کار این وب‌سایت، ۱۲۱ روز طول کشیده بود تا برای ۱۰۰ پروژه در سال ۲۰۰۹ بودجه فراهم شود. این در حالیست که ۱۰۰ پروژه‌ی اخیر تنها طی سه روز سرمایه‌ی لازم را به دست آوردند.

در مجموع تا کنون ۱٫۹ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری از طریق پلتفورم کیک استارتر به انجام رسیده است.

برخی کاربرانی که ایده‌های‌شان در این سایت به ثمر نشست، بعد از مدتی پروژه‌ی تازه‌ای را مطرح کردند؛ به عنوان مثال، «پبل» (Pebble) دومین سری از ساعت‌های هوشمند خودش را معرفی کرد و «مکس تمکین» (Max Temkin) بعد از موفقیت کمپین بازی Cards Against Humanity بازی دومی به نام Secret Hitler را برای جمع‌آوری سرمایه‌ی کافی تا اجرایی شدن و عرضه‌ به بازار، در این وب‌سایت معرفی کرد.

کیک استارتر اطلاع می‌دهد که ۸۵۰۰ کمپین موفق ثبت شده که بیش از یک پروژه را در این وب‌سایت معرفی کرده‌اند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar اسماعیل

    حیف که برای ما قابل استفاده نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه