جدیدترین تریلر Horizon: Zero Dawn، داستان بازی را به تصویر می‌کشد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به زمان عرضه‌ی یکی از موردانتظارترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن۴ نزدیک می‌شویم. بازی Horizon: Zero Dawn قرار است تا کمتر از دو ماه دیگر عرضه شود. به همین مناسبت هم استودیوی بازی‌سازی «گوریلا گیمز»، سازنده‌ی این بازی، تریلر جدیدی از آن را منتشر کرده است. تریلر جدید Horizon: Zero Dawn به داستان بازی پرداخته است.

Horizon: Zero Dawn قرار است در روز ۱۰ اسفند روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

می‌توانیم در تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده، هم دوستان و هم دشمنان شخصیت اصلی بازی را ببینیم. ظاهرا دشمنان بازی، کنترل ماشین‌ها را که نژاد برتر دنیای بازی هستند، به دست گرفته‌اند. همانطور که قبلا شنیده بودیم، بازی را زمانی شروع می‌کنیم که در یک قبیله‌ی کوچک هستیم. شخصیت اصلی بازی هم که «آلوی» نام دارد، از قبیله به بیرون انداخته شده.

به نظر می‌رسد بازی از نظر داستانی بسیار جذاب باشد؛ همین حالا هم شخصیت‌هایی که دیده‌ایم، کم و بیش ما را به سمت خودشان جذب کرده‌اند.

بازی Horizon: Zero Dawn یک اکشن-ماجرایی است و محیطی باز دارد. روند بازی شامل انجام مراحل مختلف و گشت و گذار در نقشه‌ی بزرگ آن می‌شود. مبارزات با دشمان‌های بازی هم بخش بزرگی از هورایزن را تشکیل خواهد داد.

می‌توانید تریلر داستانی بازی را در ادامه ببینید. Horizon: Zero Dawn قرار است در روز ۲۸ فوریه‌ی سال جاری میلادی (۱۰ اسفند) روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: PlayStation

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar amidreza

    سلام
    اینکه میگن عمر ps4تا ساله۲۰۱۸هستش صحت داره؟

  2. Avatar Amir

    سلام و خسته نباشید
    احتمال داره بازی برای pc هم بیاد!!؟

    1. بازی کاملا انحصاری پلی‌استیشن است و احتمال آمدن آن روی کامپیوتر کمتر از ۱ درصد است.

    2. Avatar hesam

      شوخیش هم زشته 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه