جشنواره‌ی فروش محصولات دیجی‌کالا (۹۵/۰۴/۲۹)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این همــراه قدیمــی و قدرتمنــد

لپ‌تاپ‌های سری وایو شرکت سونی، نامی آشنا برای بسیاری از علاقه‌مندان این حوزه است. بعد از واگذاری این برند از طرف شرکت سونی، محصولات وایو تنها در کشور ژاپن توزیع می‌شد. اکنون این محصولات در تمام دنیا فروخته می‌شوند و به‌تازگی سه سری الترابوک Z ،S و Z Flip در ایران نیز موجود شده‌اند. می‌توانید در سایت دیجی‌کالا به قسمت مربوط به آلترابوک‌های وایو مراجعه کنید، نقد فنی آن‌ها را بخوانید و تصمیم به خرید این همراه قدیمی و قدرتمند بگیرید.

sony vaio

‌ ‌ ‌

به گوش‌هایتان احترام بگذارید

اگر قصد دارید یک هدفون برای شنیدن موسیقی، برقراری تماس‌های صوتی و… تهیه کنید، به این قسمت از جشنواره فروش سری بزنید و مدل‌های مختلف هندزفری و هدست را مشاهده کنید. انواع هندزفری‌های باسیم و بی‌سیم، بر اساس سازنده‌های معتبر را می‌توانید در این گروه خریداری کنید.

B‌luetooth Heaset

همه چیز برای یک عکاس حرفه‌ای

اگر به‌طور حرفه‌ای عکاسی می‌کنید، می‌دانید که تنها داشتن یک دوربین خوب کافی نیست و برای ثبت عکس‌های بهتر نیاز به لوازم جانبی‌ هم دارید. انواع لنزهای مختلف و فیلتر لنز، فلاش و هود لنز از لوازم جانبی موجود در این جشنواره هستند.

lens‌ ‌

دست خالی نمانید

در یک کوه‌نوردی یا کمپینگ به ابزارهای مختلفی نیاز داریم تا سفری لذت‌بخش و راحت داشته باشیم. یکی از این ابزارها، چاقوهای چندکاره است که ممکن است در هرلحظه از سفر به کار ما بیاید. در این جشنواره‌ی فروش می‌توانید چاقوهای ویکتورینوکس را خریداری کنید که از برندهای معتبر است.

Victorinox‌ ‌

Download_PDF‌ ‌

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه