داشبورد ایکس‌باکس وان سریع می‌شود

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت رابط کاربری ایکس‌باکس وان را با در نظر گرفتن حسگر حرکتی کینکت ساخته بود؛ طوری که از قابلیت‌های مختلف رابط کاربری گرفته تا منوی آن، با توجه به این موضوع که کینکت همیشه به ایکس‌باکس وان متصل است، طراحی شده بودند. پس از اینکه مایکروسافت تصمیم گرفت تا کینکت را از کنسول نسل هشتمی خود جدا کند،‌ رابط کاربری ایکس‌باکس وان هم به تدریج تغییر کرده است. در حال حاضر امکان گشت و گذار در منوهای ایکس‌باکس وان با استفاده از یک دسته، راحت‌تر از گذشته است، اما این رابط کاربری هنوز هم در برخی بخش‌ها، کند است.

در ولاگ مایکروسافت، این شرکت توضیح داده است که حالت Game Mode ویندوز ۱۰، تنها پیشرفتی نیست که این شرکت به رابط کاربری بازی‌اش خواهد آورد. در پست مایکروسافت آمده است: “ایکس‌باکس وان با آپدیتی که در آینده‌ی نزدیک منتشر می‌شود، سریع‌تر کارهای معمول را انجام خواهد داد. می‌توانید با فشردن کلید Xbox روی دسته، منوی بهبود یافته‌ای را ببینید.”

مایکروسافت هم‌چنین می‌خواهد انجام چند کار با هم را روی ایکس‌باکس وان ساده‌تر کند؛ برای مثال توسط منوی جدید Guide که با فشردن کلید ایکس‌باکس باز می‌شود، می‌توان تنظیمات ضبط ویدیو را مشخص کرد. کورتانا، کنترل موسیقی و دیدن اچیومنت‌ها هم با منوی Guide جدید ساده‌تر خواهند شد.

تصویر زیر، اولین نگاه‌مان به منوی Guide جدید است.

xbox_one_guide_update_jan_2017_1

‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه