درحال‌حاضر iOS 10 روی نیمی از دستگاه‌های مناسب نصب شده است

۸ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا پنجاه درصد کاربران آیفون، آیپد و آیپادتاچ که می‌توانند از iOS 10 استفاده ‌کنند، در حال حاضر این نسخه‌ی جدید را روی دستگاه خود دارند. iOS 10 همین دو هفته پیش عرضه شد و همراه با خود تعداد زیادی قابلیت‌های جدید عرضه کرد. احتمالا به همین خاطر است که آمارهای جدید نشان می‌دهند ۴۸.۵۶ درصد از کاربران دارای دستگاه‌های سازگار با iOS 10 در حال حاضر از همین نسخه استفاده می‌کنند.

همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، طبق آخرین آمارها ۴۷.۵۶ درصد از کاربران این دستگاه‌ها،‌ از iOS 9 استفاده می‌کنند و ۳.۸۸ درصد باقی‌مانده نسخه‌های قدیمی‌تر را روی دستگاه‌هایشان دارند.

mixpanel

از آن‌جا که خلاف اندروید، سیستم‌عامل iOS از همان مرجعی عرضه می‌شود که سخت‌افزارهای مناسب با آن عرضه می‌شوند (یعنی اپل)، به‌روزرسانی‌های این سیستم‌عامل خیلی‌راحت‌تر می‌توانند طبق برنامه پیش بروند و کاربران هم می‌توانند از لحظه‌ی عرضه‌ی نسخه‌ی جدید، آن را دریافت کنند.

البته آمارهایی که در اینجا ارایه شدند، هنوز به تایید رسمی نرسیده‌اند اما آمار رسمی اپل هم که یک هفته‌ی پیش ارایه شده بود، از گرایش یک‌سوم کاربران دستگاه‌های مناسب، به استفاده از iOS 10 خبر می‌دادند و کاربران iOS 9 هم ۴۷.۷۹ درصد گزارش شدند. به‌طور کلی این آمارهای رسمی و غیررسمی مجموعا از اقبال iOS 9 هم خبر می‌دهند و باید دید اپل برای تداوم موفقیت iOS 10 چه تدبیرهایی می‌اندیشد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سام

    تا الان چند تا اپ ویجتی متحرک و ۳ بعدی واسه ۱۰ امده که خیلی زیباست و نشان از تامل اپل جهت هر چه همکاری بیشتر با برنامه نویسان رو نوید میدهد.

    1. Avatar sina

      اسمشون چیه ما هم دانلود کنیم؟

      1. Avatar سام

        من گفتم دیجی مگ سانسور کرد همین

  2. Avatar farid

    از نکسوس خریدنم پشیمون نیستم.ولی اصلا از اندروید ۷ راضی نیستم.دوستان دقت کنید ب این ۳ تغییر بزرگ:
    مولتی ویندو
    فاصله ی کم بین نوتیفیکیشنا از بین رفته و کمی کاربردی تر شده
    ایموجی های جدید
    حداقل ی night mode اضافه میکردین????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه