دسترسی راحت‌تر در یخچال‌های سایدبای‌ساید FSR سامسونگ

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

یخچال نامرتب شاید یکی از علل دورریز مواد غذایی باشد. احتمالا برای شما هم پیش آمده که در یخچال مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته پیدا کنید. یکی از عواملی که به مرتب بودن و شاید بتوان گفت مدیریت مواد غذایی درون یخچال کمک می‌کند، طبقه‌بندی مواد غذایی است. این طبقه‌بندی هم از طریق دقت و سلیقه شما ممکن می‌شود و هم از طریق امکاناتی که در خود یخچال برای این نیاز تعریف شده باشد. اگر برایتان مهم است که یخچالی منظم داشته باشید، در ادامه چند نکته و راهکار عنوان شده است:

۱- قدم اول، خانه‌تکانی

قبل از هرچیز سری به یخچال‌تان بزنید و هر آنچه که مانده و تاریخ مصرف گذشته شده را از یخچال خارج کنید. یخچال تمیز، بهترین شروع برای مدیریت آن است.

۲- پرمصرف‌ها را از کم‌مصرف‌ها جدا کنید!

این کار به راحتی امکان‌پذیر نیست، مگر آنکه یخچالی با تقسیم‌بندی هدفمند طبقات و تفکیک محل نگه داری مواد غذایی پرمصرف از مواد کم‌مصرف‌تر داشته باشید. چنین ویژگی‌هایی را می‌توان در یخچال‌های سایدبای‌ساید سری فود شوکیس (Food Showcase) سامسونگ پیدا کرد. اگر قصد خرید یخچال دارید و دغدغه طبقه‌بندی و مدیریت مواد غذایی برایتان امری جدی است، به این گزینه فکر کنید. سایدبای‌سایدهای جدید سامسونگ به در شوکیس (Showcase) مجهز شده‌اند. فضایی که با داشتن ۶ محفظه، برای تمامی غذاهای پرکاربرد خانواده‌ها شامل پنیر و لبنیات، سس‌ها، نوشیدنی‌ها و تنقلات کودکان جا و گنجایش دارد. این یخچال به گونه‌ای طراحی شده است که درها، کشوها و طبقات آن هوشمندانه در خدمت راحتی هرچه بیشتر تمامی اعضای خانواده است.

FSR_Hero_1280

۳- خرج بزرگترها از کوچکترها سوا شود!

سایدبای‌ساید فود شوکیس (Food Showcase) سامسونگ با داشتن در شوکیس به نوعی یک یخچال دیگر را درون خود ادغام کرده است و به محصولی مخصوص خانواده‌ها تبدیل شده است. طراحی کشوها و محفظه‌های این دستگاه به گونه‌ای صورت گرفته است که با توجه به نیاز و قد اعضای خانواده تمامی خوراکی‌ها در دسترس آنها قرار بگیرد. برای مثال محفظه نوشیدنی‌ها و غذای مخصوص بزرگسالان در بالای شوکیس قرار دارد و محفظه تغذیه مخصوص بچه‌ها در پایین‌ترین قسمت جای گرفته است.

۴- تنها نظم کافی نیست

برای طبقه‌بندی توجه به نکاتی مثل میزان دمای یخچال در قسمت‌های مختلف مهم است. به عنوان مثال در یخچال‌های متداول که از سیستم خنک‌کنندگی یکنواخت برخواردار نیستند، همیشه طبقات پایین در یخچال از گرم‌ترین قسمت‌ها هستند و در مقابل طبقات بالا پایین‌ترین دما را دارند و معمولا خانواده‌ها لبنیات را در بالاترین طبقه یخچال قرار می‌دهند که دسترسی سخت‌تری هم دارد. موضوع جالب توجه در سایدبای‌سایدهای سری FSR سامسونگ، استفاده از یک تکنولوژی جدید برای کاهش اتلاف دما و حفظ دما در درجه ایده‌آل است. در این یخچال علاوه بر استفاده از سیستم خنک‌کنندگی یکنواخت مانند بقیه مدل‌های سامسونگ، روی سطح داخلی در شوکیس صفحه خنک‌کننده‌ای تحت عنوان سیستم سرمایش فلزی Metal Cooling قرار گرفته است که به حفظ تازگی مواد غذایی موجود داخل در شوکیس یخچال کمک می‌کند. این محافظ در هر بار باز و بسته‌شدن در شوکیس دستگاه کاهش دما را بسیار سریع جبران می‌کند و برخلاف برخی مدل‌های موجود در بازار محل امن و در عین حال با دسترسی راحت برای نگهداری لبنیات است.

FSR-Easy access 2

۵- نامگذاری کنید!

طبیعی است که قوانینی که شما برای طبقه‌بندی یخچال در نظر می‌گیرید برای سایر افراد خانواده شفاف نباشد و بعد از یکی دو روز دوباره فضای یخچال به همان حالت قبلی برگردد، برای این موضوع می‌توان با یک نامگذاری ساده و زدن برچسب روی هر طبقه به بقیه اعضای خانواده هم یادآوری کرد که جای هر گروه از مواد غذایی در کجای یخچال است. مثلا در قسمت داخلی یخچال طبقات و کشوها، با توجه به نیازهای متعدد و متنوع خانواده‌ها تعبیه شده است و محل مناسبی برای نگهداری مواد غذایی خام و پخته‌ با حجم‌ بزرگ و ظرف‌های حجیم است.

سری جدید مدل فود شوکیس سامسونگ در مدل‌های FSR 12 و FSR14 مجهز به سیستم خنک‌کنندگی دوگانه است. به این ترتیب با وجود سیستم خنک‌کنندگی جداگانه برای یخچال و فریزر تازگی مواد غدایی تا دوبرابر بیشتر از مدل‌‌های متداول حفظ شده و از تداخل بو میان یخچال و فریزر هم جلوگیری می‌شود. این مدل‌ها به تازگی در بازار ایران موجود شده‌اند و با تلفیق قابلیت، فناوری و طراحی راه‌حل مناسبی برای ایجاد نظم در یخچال، حفظ تازگی ماندگار مواد غذایی و راحتی دسترسی به مواد غذایی برای تمام افراد خانواده ارائه می‌دهند.

Samsung-Food-Showcase-Refrigerator

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar F

    سلام من دارم ازین یخچال ازش خیلی راصی هستم … فقط میگن کلا ساید بای ساید دکمه میکروب کش داره ولی من نمیدونم کدوم دکمه هست …میشه راهنمایی کنید ????????

  2. Avatar حمید

    این دیگه بپوکه که واویلا میشه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه