دنباله‌ی بازی Retro City Rampage ساخته می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی VBlank Entertainmen خبر از ساخت دنباله‌ای برای بازی قبلی‌اش یعنی Retro City Rampage داده است. بازی Retro City Rampage که در سال ۲۰۱۲ عرضه شده است، تلاش استودیوی بازی‌سازی VBlank برای ساخت یک بازی بزرگ، با تکنولوژ‌ی‌ها و محدودیت‌های کنسول‌های ۸ بیتی مثل فامیکام بود.

بازی Shakedown Hawaii، دنباله‌ای مستقیم برای Retro City Rampage است و داستان این بازی را ادامه می‌دهد.

بازی Retro City Rampage به زیبایی و بزرگی شماره‌ی اول از مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto بود، اما از نظر فنی، چیز زیادی بیشتر از یک بازی قدیمی نینتندو نداشت.

دنباله‌ی این بازی هم قرار است مثل Retro City Rampage، ساختاری GTA-مانند داشته باشد و از نظر گرافیکی هم روند تثبیت شده‌ی این بازی را دنبال کند.

این دنباله که Shakedown Hawaii نام گرفته، دنباله‌ای مستقیم برای Retro City Rampage است و داستان آن سی سال پس از این بازی اتفاق می‌افتند. قرار است Shakedown Hawaii هم محیطی باز داشته باشد و در داستان‌اش بازی‌کننده‌ها را به ساخت یک شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری در بازی تشویق کند.

این بازی هم مثل شماره‌های اول مجموعه‌ی GTA، از اسلحه‌های بزرگی مثل آتش‌افکن، مسلسل‌های بزرگ یا راکت لانچر بهره می‌برد. بازی هم با ساختاری Dual Stick کنترل می‌شود. یعنی روی دسته‌ی بازی، یک استیک کنترل شخصیت و استیک دیگر کنترل اسلحه را در بازی بر عهده می‌گیرد.

Shakedown Hawaii (2) Shakedown Hawaii (1)

بازی Shakedown Hawaii قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، پل‌استیشن ویتا، کنسول‌های نینتندو و هم‌چنین رایانه‌های شخصی عرضه شود. هنوز زمان عرضه‌ی بازی مشخص نیست.

می‌توانید در ادامه اولین تریلر از Shakedown Hawaii را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digital Trends

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه