دنباله‌ی Space Jam را کارگردان سریع و خشن با حضور لبرون جیمز می‌سازد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال‌ها است که منتظر دنباله‌ی فیلم Space Jam هستیم. با این که تا به امروز کم و بیش می‌دانستیم برنامه‌هایی جدی برای ساخت دنباله‌ی آن وجود دارد، اما اطلاعاتی از این دنباله نداشتیم. بر اساس گزارشی که وب‌سایت Hollywood Reporter منتشر کرده، مراحل ساخت دنباله‌ی Space Jam در حال پیشرفت است. ظاهرا قرار است این دنباله را «جاستین لین»، کارگردان مجموعه‌ی «سریع و خشن» (Fast & Furious) بسازد. نقش اصلی فیلم را هم «لبرون جیمز» (Lebron James) برعهده خواهد داشت.

نقش اصلی را در Space Jam مایکل جردن برعهده داشت.

چند وقت پیش هم شایعاتی از حضور لبرون جیمز در دنباله‌ی Space Jam شنیده بودیم. شرکت SpringHill Entertainment که متعلق به لبرون جیمز است، چند وقت پیش با استودیوی فیلم‌سازی برادران وارنر قراردادی برای تولید محتوا بسته بود. البته دنباله‌ی فیلم Space Jam، اولین تجربه‌ی بازیگری لبرون جیمز نخواهد بود. جیمز سال گذشته هم در فیلم کمدی Trainwreck ایفای نقش کرده بود.

Space-Jam---1

«مایکل جردن»، از بزرگ‌ترین چهره‌های تاریخ بسکتبال، در فیلم Space Jam نقش اصلی را برعهده داشت. این فیلم که در سال ۱۹۹۶ عرضه شده، توانست در دنیا ۲۳۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. فیلم Space Jam، شخصیت‌های کارتونی مثل «باگز بانی» را با بازیگرهای واقعی ادغام کرده بود.

«جاستین لین» تا به امروز چهار فیلم در مجموعه‌ی سریع و خشن را کارگردانی کرده است. جدیدترین فیلم او هم «پیشتازان فضا: فراتر» (Star Trek: Beyond) است که در تابستان امسال اکران می‌شود.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه