دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تصویری که می‌بینید در شبکه‌ اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است و در آن همانطور که می‌بینید برجستگی دوربین‌ گوشی‌های گلکسی S6، گلکسی S7 و گلکسی S8 با هم مقایسه شده‌اند. اگر این تصویر را معتبر در نظر بگیریم می‌شود نتیجه گرفت که دوربین گوشی گلکسی S8 کاملا با بدنه آن هم‌تراز است تا ظاهری با هارمونی و هماهنگی بیشتر برای گوشی ایجاد شود. البته این تصویر اشکالی هم دارد، در واقع این مقایسه میزان برجستگی دوربین گلکسی S6 را به اشتباه ۱.۳ ذکر کرده است اما میزان این برجستگی در واقع ۱.۷ میلی‌متر بود. عدد دقیق‌تر برجستگی دوربین گلکسی S7 هم ۰.۸ است. به‌این ترتیب شاید نتوان اعتبار تمام‌عیاری برای این تصویر قایل شد.

Galaxy-S8-Camera-bump

 

به هر حال طبق آنچه پیشتر به بیرون درز کرده می‌دانیم گلکسی S8 ابعاد ۵.۵۱ در ۲.۸۴ در ۰.۲۸ اینچ (۱۴۰.۱۴ در ۷۲.۲۰ در ۷.۳۰ میلی‌متر) دارد که این موضوع آن را به گوشی‌ای باریک‌تر و کوچک‌تر از گلکسی S7 تبدیل می‌کند. از طرف دیگر می‌‌دانیم احتمالا سامسونگ صفحه‌نمایش گلکسی S8 را بزرگتر از قبل می‌کند. حال در کنار این اطلاعات قبلی ممکن است شاهد رفع برجستگی دوربین این گوشی هم باشیم. قطعا در هفته‌های آینده اطلاعات دقیق‌تری در این حوزه به دست‌مان می‌رسند.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Hamid21979

    اون آخری ک s6 نیست اصن.قاب بدنه s6 هم شبیه s7 هست

  2. ///mahdispd

    علاوه بر ایراداتی که شما درمورد تصویر گفتید اینرو هم اضافه کنم تصویر مربوط به S6نادرست است چون کلید ولوم در این تصویر یکمارچه است مثل پرچم دارای قدیمی، ولیS6دکمه ولوم دوتکه دارد

  3. Next is Now

    چشم انتظارشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه