دیزنی تایید کرد: شیرشاه دوباره می‌‌آید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کارنامه‌ی دیزنی پر از انیمیشن‌هایی است که حسابی پرطرفدار شده‌اند و بعضی از آن‌ها برای کودکان چند نسل خاطره‌انگیز بوده‌اند اما «شیرشاه» شاید یکی از موفق‌ترین کارهای دیزنی در طول این سال‌ها باشد. اگر کودکی شما در دهه‌ی هفتاد شمسی گذشته باشد، به احتمال زیاد اگر نگوییم چندین‌بار دست‌کم یک بار این انیمیشن را دیده‌اید. «شیرشاه» در طول سال‌ها امتحان خود را پس داده و مسلما هنوز هم فراموش نشده است. اما دیزنی حالا تایید کرده که می‌خواهد بار دیگر این انیمیشن را بر سر زبان‌ها بیندازد و مراحل تولید نسخه‌ی بازسازی آن به‌سرعت در حال پیش‌روی است.

استودیو والت دیزنی پروژه‌ی بازسازی انیمیشن شیرشاه را به کارگردانی جان فاورو (Jon Favreau) پیش می‌برد.

استودیو والت دیزنی پروژه‌ی بازسازی انیمیشن شیرشاه را به کارگردانی جان فاورو (Jon Favreau) پیش می‌برد. این تصمیم ظاهرا به دنبال موفقیت قابل‌توجهی صورت گرفته که فاورو به‌تازگی با بازسازی انیمیشن «کتاب جنگل» برای دیزنی همراه داشته است. این انیمیشن از حوالی فروردین‌ماه که عرضه شده، تا امروز ۹۶۵.۸ میلیون دلار فروخته است.

دیزنی آثار قدیمی خود مثل سیندرلا یا همین کتاب جنگل را با در نظر گرفتن مخاطبان امروز بازسازی می‌کند. این شرکت همین حالا هم پروژه‌ای مثل فیلم «دیو و دلبر» را در برنامه‌اش دارد که قرار است با حضور اما واتسن در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

استودیو دیزنی اعلام کرده مثل دیو و دلبر، شیرشاه هم با موزیک‌های اصلی انیمشین قدیمی می‌آید. همچنین از سوی دیزنی تایید شده که جان فاورو در ساختن دنباله‌ای برای کتاب جنگل هم مشغول همکاری با این شرکت است. البته نه برای شیرشاه و نه برای دنباله‌ی کتاب جنگل هنوز تاریخ انتشاری از سوی منابع اعلام نشده است.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علی اکبر

    ایول..چه شود
    ممنون بابت مطالب جالب

  2. Avatar Alireza.A

    (دیزنی آثار قدیمی خود مثل سیندرلا یا همین کتاب جنگل را با در نظر گرفتن مخاطبان امروز بازسازی می کند). یعنی پس شیرشاه ۲بعدی نیست؟ شاید بهتر باشه بعضی چیزها یک بار اتفاق بیفته, همه چیز که نباید دنباله یا بازسازی داشته باشه که.

  3. امیرحسین میرزایی امیرحسین میرزایی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه