راهنمای خرید اسباب بازی کودکان (‌ ‌آسمان و زمین از آن تو)

۱۹ دی ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

‌ ‌آسمان و زمین از آن تو

با محصولات گروه مادر و کودک می‌توانید یک روز مهیج را همراه با فرزندتان در بیرون از خانه سپری کنید.

مشغله‌های گوناگون، سبک زندگی جدید و شرایط محیطی باعث ‌شده‌است که نسبت به گذشته، تفریحات بیرون از خانه کم‌تر شوند و خانواده‌ها وقت بیشتری را در خانه بگذرانند. خوب است  هرچندوقت یک‌بار با سرزدن به پارک و طبیعت و در پیک‌نیکی یک‌روزه، آشتی دوباره‌ای با طبیعت و محیط خود داشته‌باشیم. در این میان توجه به کودکان و فراهم کردن وسایل بازی برای نشاط و تفریح آن‌ها را نباید فراموش کنیم؛ بازی‌هایی که با روحیه‌ی کودکانه سازگار باشند و باعث رشد خلاقیت آن‌ها شوند. در صفحات پیش‌رو و به‌طور کامل‌تر در رسته‌ی مادر و کودک سایت دیجی‌کالا، می‌توانید وسایل بازی کودکان را مشاهده کنید.

Kids_No08_1

هگزاکوپتر کنترلی دبلیو ال تویز مدل Q272

اگر می‌خواهید فرزندان‌تان تجربه‌ی به پرواز درآوردن یک وسیله در آسمان را داشته باشند، هگزاکوپتر یکی از بهترین انتخاب‌هاست. هگزاکوپتر کنترلی دبلیو ال تویز با داشتن ریموت کنترل و باتری با ظرفیت مناسب می‌تواند لحظاتی هیجان‌انگیز را برای شما و فرزندان‌تان به‌‌وجود بیاورد.

‌ ‌ ‌

Kids_No08_3

هلی کوپتر کنترلی ام جی اکس مدل F47

اگر به فکر یک کادو تولد هیجان‌انگیز برای خردسال و نوجوان خود هستید، به شما هلی‌کوپتر «ام جی اکس» را پیشنهاد می‌کنیم. هلی‌کوپتر «ام جی اکس» مدل «F47» با داشتن ریموت کنترل و پرواز با ثبات و زیبایی که دارد لحظاتی ‌لذت‌بخش را برای شما و فرزندانتان به‌‌وجود بیاورند.

‌ ‌ ‌
Kids_No08_2

سه‌چرخه‌ی بیبی لند مدل Robot T-402

سه‌چرخه از آن وسایلی ا‌ست که بیشتر کودکان، فارغ از جنسیت دوست دارند آن را داشته باشند. سه‌چرخه‌ی «بیبی‌لند»، تحقق یکی از رویاهای کودکان برای ماشین‌بازی است. این سه‌چرخه فرمانی شبیه ربات دارد و با سایه‌بانی که برای آن تعبیه شده است برای محیط بیرون بسیار مفید است.

‌ ‌ ‌

Kids_No08_5

بادبادک طرح Smile سایز ۶

به پرواز درآوردن یک بادبادک به کودک ذوق و شوق خاصی می‌دهد. این تفریح هیجان‌انگیز نیاز به جا و وسایل خاصی ندارد و کافی‌ است در یک محیط باز با یک بادبادک، ساعت‌ها کودک و حتی خودتان را سرگرم کنید.

‌ ‌ ‌

Kids_No08_4

تفنگ آب‌پاش هایه مدل Happy Summer

تابستان قبل از هرچیز ما را یاد گرما می‌اندازد. فصلی که می‌توان آن را با تفریحات و بازی‌های جذاب به یک فرصت خوب برای سرگرمی تبدیل کرد. تفنگ آب‌پاش وسیله‌ی جذابی است که آب زیادی هم مصرف نمی‌‌کند. می‌توانید در کنار تفنگ فرزندتان، برای خودتان هم یک تفنگ آب‌ پاش بزرگ بگیرید و با هم‌ تفریح کنید.

‌ ‌

Kids_No08_6

ماشین بازی سواری فلامینگو مدل CH9920

امروز این فرصت برای کودکان وجود دارد تا به راندن یک ماشین کوچک در حاشیه‌ی فرش محدود نشوند و لذت یک ماشین‌سواری واقعی را تجربه کنند. ماشین‌بازی‌های فلامینگو بهترین وسیله برای تحقق این آرزوی کودکان‌ است.

ماشین بازی سواری فلامینگو مدل GTR-99

برای این‌که کودکان دو سه ساله هم از ماشین‌سواری بی‌نصیب نمانند، ماشین‌های اسباب‌بازی با قابلیت کنترل توسط پدر و مادر تولید شده‌اند. این ماشین‌ها مثل ماشین شارژی کودک، به پدر و مادرها امکان می‌دهند کودک دوست‌داشتنی‌شان را در ماشین‌سواری خودشان به پارک و گردش ببرند و در عین حال والدین امکان کنترل وسیله و مراقبت از فرزندشان را داشته باشند.

‌ ‌

Download_PDF‌ ‌

‌ ‌

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه