رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ (رز گلد)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

هنگام خرید کالایی جدید، از گوشی موبایل گرفته تا انواع لوازم‌آرایشی و حتی یک دفترچه یادداشت ساده، قطعا کارایی و ارزش خرید کالا، بیش‌ترین اهمیت را در میان فاکتورهای انتخاب‌اش دارد. اگر بتوانیم گوشی، لپ‌تاپ یا کفشی پیدا کنیم که تمامی نیازهای‌مان را با کمترین هزینه برآورده کند، یعنی انتخاب هوشمندانه‌ای داشته‌ایم.

اما اگر فاکتورهای کاربرد و ارزش خرید را کنار بگذاریم، به مبحث ظاهر و به‌اصطلاح «مد و فشن» می‌رسیم. هرچقدر هم که یک کالا ازلحاظ عملکرد و کارایی مناسب باشد، برای نهایی کردن خریدش، باید ظاهر و به‌خصوص، رنگ‌اش، باب میل‌تان باشد. این موضوع، بخش مهمی از معیار پروسه‌ی خرید کالا (چه دیجیتال و چه غیردیجیتال) به‌حساب می‌آید.

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

در مطالب پیشین، به معرفی کالاهای «سبزآبی زمردی» (Light Emerald Green)، «نارنجی» (Orange) و «سرمه ای» (Navy Blue) پرداختیم. در این قسمت رنگ «رزگلد» (Rose Gold) را انتخاب کرده‌ایم. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

Color_Palette_Label_133015

«هوشمندانه‌ترین آیپد تولید شده» این بهترین و کوتاه‌ترین عنوانی است که می‌توان در مورد آیپد پروی جدید شرکت اپل به کار برد. این تبلت تقریبا همان مشخصات سخت‌افزاری نسخه‌ی بزرگ‌تر خود یعنی آیپد پروی ۱۲٫۹ اینچی را داراست. با این تفاوت که اپل از دوربین‌های پیشرفته‌تر و حافظه‌ی رم کمتر برای نسخه‌ی کوچک‌تر آیپد پرو استفاده کرده است. بدین ترتیب باید گفت که آیپد پرو ۹٫۷ اینچی درست مانند آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی با کیبورد قابل جدا شدن و قلم اپل همراه شده و از سخت‌افزار قدرتمندتری بهره می‌برد.

‌‌

Color_Palette_Label_111117

گوشی سامسونگ گلکسی A3 با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت، دارای بدنه‌ی زیبا و چشم‌نواز، نمایشگر با کیفیت و دوربینی عالی است. استفاده از فلز در ساخت بدنه‌ی این گوشی میان‌رده، ظاهری زیبا و چشم‌نواز به آن بخشیده است. گلکسی A3 دارای تراشه‌ی اسنپ‌دارگون ۴۱۰ به همراه ۱٫۵ گیگابایت رم است که برای انجام امور روزانه کاملا مناسب است و می‌تواند بازی‌های نه‌چندان سنگین را به راحتی اجرا کند.

Color_Palette_Label_117869

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در طول روز با مشکل شارژ باتری و خاموش شدن گوشی موبایل یا تبلت خود دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانید با استفاده از این پاور بانک مشکل خود را حل کنید. باتری موجود در این محصول، ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و می‌تواند یک گوشی موبایل را چندین مرتبه شارژ کند. روی بدنه‌ی انرجیا Alupac دو درگاه خروجی USB، یک درگاه ورودی microUSB و نشانگرهای LED برای بررسی وضعیت باتری وجود دارند.

Color_Palette_Label_130854

طرح گردنبد روزینی مدل N034 شبیه یک قلب است که از نیمه به دو قسمت مساوی تقسیم شده است. زنجیر آن در حدود ۴۴ سانتی‌متر طول دارد و از جنس آلیاژ روی است. گردنبد رزگلد روزینی، برای کسانی که دوست دارند یک آویز ساده و شیک داشته باشند، انتخاب مناسبی است.

Color_Palette_Label_105406

ساعت هوشمند اپل واچ در دو اندازه‌ی ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری ارائه شده و برای مشتریان خانم و آقا، بازارهای جداگانه را در نظر گرفته است. این مدل اپل واچ اسپرت، از بندی لاستیکی و بسیار نرم بهره می‌برد که احساس خوبی را به کاربر خود می‌دهد. بدنه آلومینیومی ساعت نیز که با رنگ رز گلد ارائه شده، در کم کردن وزن آن تاثیر بسزایی داشته است. یون ایکس گلس، شیشه‌ خاص و مقاومی است که اپل برای ساعت‌های هوشمند خود انتخاب کرده است. صفحه نمایش اپل واچ با استفاده از تکنولوژی AMOLED ساخته شده که هم انرژی بسیار کمتری برای نمایش نیاز دارد و از طرفی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نمایشگرهای مشابه در اختیار کاربر خود می‌گذارد.

Color_Palette_Label_130897

طرح دستبند روزینی مدل B15 با مهره‌های هرمی شکل، ساختار مدرن و شیکی دارد. زنجیر آن ۱۷٫۵ سانتی متر طول دارد و از جنس آلیاژ روی است. دستبند رزگلد روزینی، فاقد سرب بوده و استفاده از آن برای کسانی که پوست حساسی دارند، ایجاد حساسیت نمی‌کند.

Color_Palette_Label_135927

«ولنتینو دونا» (Valentino Donna) با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و بوی شیرین و گرم‌اش برای روزهای بهاری، پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر را دو عطرساز مشهور با نام‌های «Sonia Constant» و «Antoine Maisondieu» انجام داده‌اند. نتیجه‌ی این همکاری هوشمندانه، ترکیب فوق‌العاده‌ی گلی و چرمی این عطر است. بطری ولنتینو دونا بسیار زیبا و لوکس ساخته شده است و نشان تجاری ولنتینو در یک پلاک طلایی‌رنگ به‌خوبی حک شده و خودنمایی می‌کند.

Color_Palette_Label_95918

کفش (ZX Flux Decon Runner) از سری کفش‌های پیاده روی و دویدن آدیداس است که مخصوص بانوان ساخته شده. جنس رویه‌ی کفش از پارچه‌ی مشبک مصنوعی است و در ناحیه‌ی پاشنه، با یک غلاف از جنس TPU تقویت شده که با حرارت و چسب به زیره متصل شده است و باعث دوام بیشتر کفش می‌شود. ویژگی اصلی این کفش وزن بسیار کم وتهویه عالی داخل کفش است که آن را برای پیاده روی یا دویدن در یک روز گرم تابستان مناسب کرده است.

Color_Palette_Label_134189

ماگ مدل Frappuccino دارای دسته‌ای به شکل قلب است و نوشته‌های مشکی رنگ بر روی آن نقش بسته است. روی در، برای قاشق فلزی قسمتی درنظر گرفته شده تا هربار لازم نباشد در لیوان را باز کرد. جنس سرامیکی این ماگ نسبتا مقاوم بوده و در مایکروفر با دمای متوسط هم قابل استفاده است.

Color_Palette_Label_91129

اگر در حال سفر یا رفت‌وآمد با اتومبیل هستید و دسترسی به پریز برق برای استفاده از شارژرهای دیواری ندارید، شارژرهای فندکی ابزاری سودمند برای شارژ گوشی، تبلت، مسیریاب‌های GPS و … هستند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. این شارژهای کوچک به‌راحتی از طریق اتصال به محل فندک درون خودرو، جریان ۱۲ تا ۲۴ ولت خودرو را برای شارژ کردن گوشی شما به برق ۵ ولت تبدیل می‌کنند. شارژر فندکی توتو علاوه بر داشتن خروجی استاندارد USB، یک کابل فلت به طول ۱۲۰ سانتی‌متر به آن متصل شده است که دو کانکتور micorUSB و لایتنینگ دارد.

Color_Palette_Rosegold_Main2

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. محمد رضا

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    apple watch با سامسونگ ؟ چجوری میشه اخه

  2. عطر لیلیوم

    من ادکلن ولنتینو دونا رو برای همسرم تهیه کردم بوی بسیار شیکی داره و همسرم عاشقشه

  3. سید ماهور

    بسیار عالی . تقریبا میشه گفت که لیست دخترانه است . برای زمان نامزدی یا عقد میشه کادو داد .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه