رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ (آبی روشن)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

آ مثل آرامش

آبی روشن  C80 M40 Y10 K0، یک رنگ سرد است و بسیار آرام بخش است. این رنگ از دیرباز مورد توجه بوده و مصریان باستان از آن، برای نشان دادن بهشت و آسمان استفاده می‌کردند. آبی روشن خلاقیت را افزایش می‌دهد و برای رنگ‌آمیزی دیوار سالن مطالعه یا کتابخانه بسیار مناسب است. رنگ آبی، تداعی‌گر سکوت و آرامش است. اگر رنگ آبی در ترکیب با رنگ زرد به کار رود، گرما و تحرک آن را گرفته و جذابیت خاصی پیدا می‌کند. به طور کلی ترکیب آبی در کنار رنگ‌های گرم به خصوص نارنجی که رنگ مکمل آن است، از سرمای آبی کاسته و شور و هیجان را به آن اضافه می‌کند. در فضایی که نور آن کم و تاریک است، استفاده از رنگ آبی روشن می‌تواند فضا را کمی روشن کند و در آن جریان انرژی ایجاد کند. در معرفی کالا به رنگ آبی روشن با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

Running_Shoesکفش مخصوص دویدن مردانه آنتا مدل ۸۱۵۲۷۷۰۸-۱ دارای رویه‌ای از جنس الیاف مصنوعی بوده و به صورت مشبک ساخته شده است. مشبک بودن این رویه باعث می‌شود تا کفش قابلیت تهویه هوا پیدا کند. منظور از تهویه هوا این است که هوای بیرون می‌تواند از طریق منافذ ریز و متعدد رویه به داخل کفش نفوذ کرده و در آن جریان پیدا کند. این جریان هوا، رطوبت و گرمایی که به دلیل فعالیت و تعریق در داخل کفش ایجاد می‌شود را به بیرون می‌برد و برای پا محیطی خشک و خنک درون کفش مهیا می‌سازد. تولید کننده، نوارهایی در کناره‌های رویه طراحی کرده که به بند متصل می‌شوند، این نوارها باعث می‌شوند تا کفش بهتر پا را در بر بگیرد و شما کنترل بهتری بر روی حرکات خود در زمان ورزش داشته باشید.

‌‌‌

Color_Palette_Label_62786 برند دیوتر یکی از معتبرترین برندهای تولید لوازم ورزشی و کوهنوردی است. کوله پشتی مدل S.U.B 28 این برند هم جزو همین محصولات با کیفیت به شمار می‌رود که در مجموع ۹ جیب دارد. حجم این کوله ۲۸ لیتر است که برای سفرهای کوتاه مدت ایده‌آل است. جنس لایه‌ی بیرونی پلی استر است که باعث دوام بیشتر آن می‌شود.

Color_Palette_Label_24250هندزفری سونی مدل MDR-EX110AP با طراحی ارگونومیک گوشی‌هایش مناسب گوش دادن طولانی مدت به موسیقی است. کیفیت بالای ساخت، صدایی عالی با بیس بالا، طراحی زیبا و کلاسیک همراه با میکروفن قوی برای مکالمه مناسب است. MDR-EX110AP برای انواع گوناگون گوشی‌های موبایل قابل استفاده است.

‌ ‌

Color_Palette_Label_48542اچ تی سی One E8 با بدنه‌ی پلاستیکی‌ ‌‌به راحتی در دستان کاربر می‌نشیند. اچ تی سی E8 دارای یک چیپ ست Snapdragon 801 ساخت شرکت کوالکام است که روی آن یک پردازنده‌ی ۴ هسته ای Krait 400 با توان ۲.۳ گیگاهرتز قرار گرفته‌است. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 330 این پردازنده را همراهی می‌کند. تا این جای کار می‌توان دریافت که مشخصات سخت افزاری E8 همانند M8 بوده و قدرت آن چیزی کمتر از یک پرچم‌دار نیست. در ضمن بر روی سیستم‌ عامل‌اش آخرین ورژن رابط کاربری کمپانی hTC به نام Sense 6.0 قرار گرفته است. Sense جدید به کار رفته در E8 امکانات زیادی را برای آن به همراه آورده است و عملکرد رابط کاربری آن را بهبود بخشیده است.

 ‌ ‌ Color_Palette_Label_55658«کول واتر نایت دایو» (Cool Water Night Dive)یکی از بهترین عطرهای تولید شده توسط برند سوییسی «داویدف» (Davidoff) است که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده است. این عطر برای آقایان طراحی شده است. بوی نایت دایو از نسخه‌ی قبلی و اصلی کول واتر پیچیده‌تر و تندتر است. این عطر با توجه به حال و هوای خنک و اقیانوسی‌اش برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود.

‌ ‌ ‌‌ ‌

Color_Palette_Label_58852اسپیکر بلوتوثی قابل حمل دیووم مدل Bluetune-Bean با قیمت مناسب و کیفیت صدای خوب برای سفر بسیار مناسب است. وزن این اسپیکر ۱۰۷ گرم است که حمل‌اش را در هر شرایطی آسان می‌سازد. توان خروجی بلوتوث بین، ۳ وات است.

‌ ‌

ipod_Touchمی توان گفت هر آن چه از یک پخش کننده ی موسیقی انتظار دارید، در آیپاد تاچ نسل ششم جای گرفته است. پردازنده ۶۴ بیتی A8 اپل در قلب این محصول می‌تپد و این به معنای شش برابر سریع‌تر شدن آیپاد تازه است. همچنین ده برابر پردازش گرافیکی بهتر انتظار شمارا می‌کشد. کمی صبر کنید، شگفتی همچنان ادامه دارد، دوربین قدرتمندی که در آیفون ۶ اپل وجود داشت بازهم تکرار شده است، شما می‌توانید تایم لپس بگیرید، یا ۱۲۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کنید.

 

Color_Palette_Label_68610می‌توان صدها فایل صوتی و تصویری و عکس را در فلش مموری U202 شرکت توشیبا (Toshiba)، ذخیره‌ کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت. توشیبا برای این محصول، اسم هایابوسا (Hayabusa) را در نظر گرفته‌است که به‌صورت ناخودآگاه، موتورسیکلت مسابقه‌ای شرکت سوزوکی (Suzuki) را به یادها می‌آورد. شاید توشیبا می‌خواسته با استفاده از چنین اسمی، سرعت بالای این محصول را خاطر نشان کند. برای اتصال این فلش مموری به کامپیوتر، درگاه USB 2.0 را در اختیار دارید که قادر است با حداکثر سرعت ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه، اطلاعات‌تان را جابجا کند. بدنه‌ی محصول از جنس پلاستیک فشرده‌است و وزن بسیار سبکی دارد.

‌ ‌

Color_Palette_Label_109601 اگر از آن دسته از آدم‌هایی هستید که دلتان می‌خواهد کیف پولتان را با لباس، کفش یا کیف دستی خود هماهنگ کنید، شاید یک کیف پول با زمینه‌ای به رنگ‌های سبز، فیروزه‌ای یا قرمز با طرح گلدار و تزیینی از چرم برای‌تان جذاب به نظر برسد. «کیف پول پارچه‌ای طرح گل زمینه سبز» که هنرمندان گالری صنم آن را ارائه کرده‌اند، ابعاد یک کیف پول استاندارد را دارد. این کیف سه قسمت دارد و درب آن در زمان بسته شدن روی دو قسمت دیگر را می‌گیرد و محافظت کننده‌ی محتویات درون کیف است. در این کیف پول یک جیب برای قرار دادن اسکناس قرار دارد و در قسمت جلوی آن دو فضای مجزا برای قرار دادن کارت‌های اعتباری بانکی یا کارت شهروندی مترو یا اتوبوس نیز اضافه شده است.

  ‌ ‌

Color_Palette_Label_138447قمقمه کانتیگو مدل Cortland می‌تواند همراه خوبی برای ورزشکارانی باشد که نیاز به نوشیدن آب در زمان ورزش دارند. این قمقمه با وزن و ابعاد بسیار مناسب باعث آسایش بیشتر شما در زمان جابه‌جایی آن شده است. در واقع شما می‌توانید قمقمه خود را به کیف، ساک یا کوله‌پشتی خود وصل کرده و آن را برای استفاده بهتر در دسترس قرار دهید. دهانه این قمقمه به شکل ضامن بسته شده که شما می‌توانید در صورت نیاز با قرار دادن این ضامن در حالت قفل از بیرون ریختن محتویات قمقمه خود جلوگیری کنید.

Color_Palette_Label_151033ساعت مچی هوشمند «اپل واچ» مدل «۳۸mm Silver Aluminum Case With Blue Sport Band» از جمله ساعت‌های سری اسپرت این شرکت است که از بدنه‌ا‌ی آلومینیومی و قیمتی مناسب بهره می‌برد. بند این مدل یک قفل ساده‌ی دارد و به رنگ جذاب آبی روشن طراحی شده که آن را به ساعتی اسپرت که مناسب استفاده برای موقعیت‌های مختلف روزمره است تبدیل می‌کند. صفحه‌نمایش اپل واچ مدل ۳۸mm Silver Aluminum Case With Blue Sport Band با استفاده از تکنولوژی AMOLED ساخته شده که از طرفی انرژی بسیار کمتری برای نمایش نیاز دارد و از طرفی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نمایشگرهای مشابه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این صفحه‌نمایش با تراکم پیکسلی ۲۹۰  پیکسل بر اینچ یکی از باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایش‌های استفاده‌شده برای ساعت‌های هوشمند است.

‌ ‌ ‌

Color_Palette_Label_89108محصول حاضر یکی از دفترهای ۱۰۰ برگ «کلیپس» (Clips) است. صحافی این دفتر سیمی است. این صحافی به صورت عمودی انجام شده است. جلد مقوایی این دفتر از نوع شومیز و انعطاف‌پذیر است. اگر برای یکی از درس‌ها یا ثبت امور روزمره‌ی اداری خود به دنبال دفتری با طرح ساده و شیک هستید، این دفتر می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

‌ ‌ ‌‌ ‌

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    سلام این ایفون ۷ که جدید اومدن خوبن؟۶ رو دارم محدودیت داره یکم ۷ هم اینجوه؟لطفا زود جوابمو بدین میخوام بخرم

  2. Avatar Ňåvįđ

    ینی خدایی گوشی من از گلکسی اس ۷ بهتره که بعد از ۶ اس آیفونه منظورم a5 2016 گلکسی سامسونگ حالا نمیخوام پز بدم ولی خودم از گوشی خودم بیشتر خوشم اومد تا نقد و بررسی ایفون ۶ اس و گلکسی اس ۷

    دیجیکالا هوامونو داریا????

  3. Avatar MJM

    سبز رو هم بزارید دیگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه