رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا برای دوست‌داران رنگ توسی

۴ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

خنثی اما جذاب

توسی C50 M40 Y46 K10، یک رنگ خنثی است و از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید پدید می‌آیدرنگ توسی جنبه‌ی صنعتی دارد و به کار بردن آن در فضا روحی مدرن ایجاد می‌کند. دکوراسیون یک فضا با رنگ توسی و یا استفاده از محصولات دکوراتیو توسی در فضا، حس مینیمالیستی را القا می‌کند، فضا را بزرگ‌تر  و آرام‌تر نشان می‌دهد. توسی رنگی رسمی است و در طراحی لباس‌های فرم  و فضای انتظار ادارات به کار می‌رود. ترکیب رنگ توسی با رنگ‌های گرم مثل زرد و قرمز تحرک بسیاری ایجاد کرده و فضا را جوان و سرزنده می‌کند. استفاده از رنگ توسی به تنهایی ایجاد سردی و سکون می‌کند و نشاط فضا را می‌گیرد. اما اگر با رنگ‌های قرمز، زرد، آبی یا سبز به کار رود بسیار پر جنب و جوش می‌نماید. بسیاری از برندهای معتبر ورزشی مانند ریباک و نایکی از همین کنار هم نشینی رنگ توسی و رنگ های گرم در طراحی محصولات پرطرفدار خود استفاده می‌کنند. در معرفی کالا به رنگ توسی با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

‌‌‌

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

Color_Palette_Label_42606شرکت HTC گوشی میان‌رده‌ی خود را به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن HD و تراکمی در حدود ۲۶۷ پیکسل بر اینچ مجهز کرده است. این نمایشگر از نوع LCD است و از فن‌آوری IPS بهره می‌برد. صفحه‌ی لمسی این گوشی می‌تواند تا ۵ لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کند. این نمایشگر می‌تواند برای خواندن متون، وب‌گردی و بازی کردن بهترین کارآیی را داشته باشد. جا دادن نمایشگری ۵.۵ اینچی در قابی با طول ۱۵۸ و عرض ۷۹ میلی‌متر کار دشواری به نظر نمی‌رسد و این گوشی می‌توانست اندازه‌های کوچک‌تری داشته باشد. دیزایر ۸۲۰ با توجه به پلاستیکی بودنش ۱۵۵ گرم وزن دارد و دارای دوربینی با سنسور ۱۳ مگاپیکسل است.

Color_Palette_Label_56773یکی از عطرهای ماندگار و خاطره‌انگیز «ژیوانشی» (Givenchy) در سپتامبر سال ۲۰۰۸ با سروصدای فراوانی معرفی شد. این عطر بوی تند، شرقی و گرمی دارد و برای استفاده در شب‌های سرد و طولانی پاییزی و زمستانی مناسب است. Play Intense حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد. با این حجم مناسب از عطر تا مدتی حتی فکر خرید عطر جدید هم به سرتان نخواهد زد. لازم به ذکر است که طراحی و فرمولاسیون Play Intense را دو عطرساز مشهور و کاربلد یعنی «Emilie (Beveirre) Coppermann» و «Lucas Sieuzac» انجام داده‌اند.

color_palette_label_56492دئودرانت‌ها با از بین بردن باکتری‌های سطح پوست مانع از تعرق بیش از حد می شوند. بعضی از این محصولات هم خصوصیتی دوگانه دارند، یعنی هم عطردانه هایی برای حذف بو دارند و در عین حال قادرند تا از میزان عرق کردن بکاهند. اسپری مردانه نیوآ ایده آل برای پایان دادن به یک روز پر از تحرک یا جلسه‌ی ورزش است. ۴۸ ساعت ماندگاری دارد و پودری است.

Color_Palette_Label_153225Allen Matte Black برای استفاده‌ی مشترک آقایان و بانوان ساخته شده است. در شرایط آب و هوایی مختلف همچون روزهای آفتابی، ابری، مه‌آلود و کم‌نور این عینک عملکرد بسیار رضایت‌بخشی دارد. با توجه به فریم زیبا و دورنگ سفید و مشکی Allen Matte Black، ست کردن لباس با این عینک کار دشواری نخواهد بود. لباس‌های سیاه و سفید و حتی کت و شلوارهای رسمی هم با این عینک هماهنگ خواهند شد. قاب و دسته‌ی Allen Matte Black از جنس کائوچو بوده و مقاومت بالا و وزن سبکی دارند. این قاب با عرض ۱۴۶ میلی‌متر برای صورت‌های بیضی، قلبی و مربعی مناسب است.

color_palette_label_126274شرکت تولید تجهیزات و وسایل گردش و کوه‌نوردی های-سیرا در سال ۱۹۷۸ احداث شد. این شرکت هم‌اکنون از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ سامسونایت است. ساک ورزشی «های-سیرا» مدل «۶۳۹۰۹» با برخورداری از ظرفیتی مناسب و قابلیت حمل راحت‌تر، می‌تواند انتخابی مناسب برای کسانی باشد که می‌خواهند وسایل موردنیازشان را برای ورزش همیشه همراه داشته باشند. ظرفیت این ساک ۱۸ لیتر است و دارای دو دسته است؛ یک دسته در قسمت بالایی آن برای حمل به صورت دستی و یک بند هم برای حمل به صورت رودوشی پیش‌بینی شده است. پارچه‌ی استفاده‌شده در این ساک از جنس نایلون است و قابل شست‌وشوست.

color_palette_label_52722زیرانداز یوگا و پیلاتس با ضخامت ۶ میلی‌متر، زیراندازی سبک، نرم، غیرسمی، ضدلغزش و بادوام است. جنس این پد ورزشی از فوم PVC است. این پد در ابعاد ۱۷۲x60x0.6 سانتی‌متر و وزن ۱۳۸۴ گرم عرضه شده است. ضخامت این پد ۶ میلی‌متر بوده که برای انجام ورزش یوگا بسیار مناسب است. از مزیت‌های بسیار بالای این پد، قابلیت شست‌وشوی آن است که برای این ورزش بسیار ضروری است.

color_palette_label_164697کفش مخصوص دویدن مردانه ریباک مدل Sublite Authentic 2.0 از فناوری‌ موثری برای راحتی بیشتر پا درون کفش بهره گرفته است. این کفش دارای رویه‌ای با طراحی خاص است که به صورت مشبک ساخته شده است. این رویه مشبک باعث می‌شود تا جریان هوا در داخل کفش به وجود آمده و گرما و رطوبت حاصله از تعریق پا به بیرون کفش برده شوند. دیگر دلیل راحتی این کفش، وجود لایه‌ی میانی آن است که شوک‌های وارده به کف پا را به خود جذب کرده و انرژی را به پا باز می‌گرداند. ساختار نرم و منعطف لایه میانی دلیل این ویژگی است. این کفش دارای زیره‌ای مخصوص بوده که به صورت شیاردار طراحی شده. همین طراحی زیره باعث می‌شود تا انعطاف و کشش بیشتری داشته باشد و همچنین باعث می‌شود تا راحتی بیشتری به هنگام انجام انواع فعالیت های ورزشی داشته باشید.

Color_Palette_Label_129963حوله استخری آذرریس تبریز مدل کلاریس از الیاف پنبه درست شده است و یک روی آن طرح هایی به صورت مخملی نقش بسته است. ابعاد حوله ۱۳۰×۷۰ سانتی متر است که برای استخر یا مسافرت‌های کوتاه می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

Color_Palette_Label_90213 شیائومی در تولید پاوربانک‌هایش از باتری‌های درجه‌یک دو شرکت بزرگ سامسونگ و ال‌جی استفاده می‌کند. چهار باتری لیتیوم یونی در این محصول، می‌تواند ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت انرژی الکتریکی را ذخیره کند. این مقدار انرژی برای ۳.۵ بار شارژ کامل آیفون ۶ یا یک‌بار شارژ آی پد مینی کافی است. وزن این پاوربانک ۲۰۷ گرم است و بدنه‌اش با فلز آلومینیوم باکیفیتی پوشیده شده است که در برابر خوردگی و سایش مقاوم است. دو سر بدنه که محل قرارگیری دکمه‌ی پاور و درگاه‌های USB و نشانگرهای شارژ است، جنسی پلاستیکی دارد. این پاوربانک با امکانات و قابلیت‌های فنی و البته وزن و ابعاد کوچکش، جزو محبوب‌ترین پاور بانک‌ها در سطح جهان است.

color_palette_label_139425استفاده از کیف پاسپورت فیلیپی به شما کمک خواهد کرد تا با دسته‌بندی مدارک مهم در داخل آن نگران نگهداری از اطلاعات خود نباشید. این کیف دارای محفظه‌های متعددی است که به شما کمک خواهد کرد تا علاوه‌بر پاسپورت، وسایلی نظیر کارت ویزیت، کارت‌های اعتباری و حتی پول را داخل آن قرار دهید. پارچه‌ی چرمی که در رویه‌ی این کیف استفاده شده با مقاومت زیادی که در برابر سایش و پوسیدگی دارد، به شما کمک خواهد کرد تا از این کیف در مدت زمان طولانی‌تری استفاده کنید. ابعاد بسیار کوچک کیف مدل Alegro باعث شده است تا شما بتوانید با قراردادن آن در کت، پالتو، کیف و سایر وسایل همراهتان از نگهداری آن اطمینان بیشتری داشته باشید. بند کشی قرار گرفته روی این کیف به بسته‌شدن راحت‌تر در کیف شما کمک خواهد کرد

 ‌ ‌ ‌

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar کیجانا

    سلام مطلب جالب بود ممنون

  2. Avatar همایون

    راستش ما از رنگ #طوسی می ترسیم…

  3. Avatar علیرضا

    حالا نمیشد تو این روزها بجای توسی رنگ دیگری را انتخاب کنید؟ , خداییش این روزها هرچیز توسی که می بینیم خوف میکنیم ):

    1. Avatar Amir

      نترس الکی بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه