رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ (زرد)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

زرد C0 M10 Y100 K0، یک رنگ خالص است و از ترکیب هیچ دو رنگی پدید نمی‌آید. زرد، یک رنگ گرم است و هیجان و عطش بسیاری در خود دارد. استفاده از رنگ زرد به عنوان رنگ دیوارهای اتاق خواب یا استراحت چندان مناسب نیست زیرا بی‌خوابی و گرما را القا می‌کند. اما استفاده از آن در طراحی فضا به خصوص برای بازی کودکان، هیجان و شادی را به وجود می‌آورد. اگر در فضایی هستید که نور آن کم و تاریک است، استفاده از رنگ زرد می‌تواند فضا را روشن کند و باعث شود بزرگ‌تر به نظر برسد. ترکیب زرد با قرمز و نارنجی اشتها را زیاد می‌کند و استفاده از آن برای رنگ‌آمیزی اتاق غذاخوری کار هوشمندانه‌ای است. رنگ بنفش مکمل رنگ زرد است. ترکیب این دو رنگ در کنار هم، چه در طراحی فضای داخلی و چه در نوع پوشش، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. رنگ زرد با رنگ‌های خنثی مانند توسی هماهنگی بسیار خوبی دارد و بسیار شیک جلوه می‌کند. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

Nokia-Lumia01320لومیا ۱۳۲۰ در واقع یک فبلت میان رده از کمپانی نوکیا می‌باشد که سعی کرده با امکاناتی کمی ضعیف‌تر نسبت به ۱۵۲۰ و البته با قیمتی مقرون به صرفه تر، نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب نماید. نوکیا برای ۱۳۲۰ از یک نمایشگر HD در ابعاد ۶ اینچ و از خانواده LCD Clear Black ها استفاده نموده که محافظت از این نمایشگر به پوششی از گوریلا گلس نسخه‌ی سوم سپرده شده. ۱۳۲۰ از یک دوربین با لنز ۵ مگاپیکسل بهره می‌برد که توان فیلم برداری به صورت FullHD را دارد. پردازش اطلاعات در این مدل بر عهده‌ی یک پردازنده‌ی دو هسته ای یعنی اسنپدراگون S4 می‌باشد که می‌تواند تا حداکثر فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز وظایف را پردازش کند.

   ‌‌Tablet-Lenovo-tab-s8لنوو در مراسم IFA 2014 از یک تبلت ۸ اینچی بسیار زیبا رونمایی کرد. این محصول از لحاظ طراحی با تبلت‌های قبلی لنوو فرق دارد و از لحاظ تنوع رنگ بدنه، یادآور محصولات سری لومیای نوکیا است. این تبلت به نمایشگری ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده. این یعنی تراکم پیکسلی صفحه نمایش S8 چیزی حدود ۲۸۳ppi است که عدد خوبی به نظر می‌آید. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به پردازشگری ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۸۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فلش LED و وبکم ۱.۶ مگاپیکسلی اشاره کرد. حافظه داخلی این تبلت ۱۶ گیگابایت است که البته با استفاده از کارت‌های microSD شما می‌توانید تا ۳۲ گیگابایت دیگر به حافظه دستگاه خود اضافه کنید.

‌‌

Notebookدر انتخاب یک دفتر یادداشت، به جز اندازه‌ی دلخواه، نوع و تعداد صفحات‌، طرح جلد هم نقش مهمی ایفا می‌کند. دفتری با طراحی های دستی و بر اساس اصول هنر نائیو هر دوست‌دار هنر را به خود جذب می‌کند. هنر نائیو (Naive Art) به دست هنرمندانی خلق می‌شود که آموزش‌های حرفه‌ای هنری ندیده‌اند یا سعی می‌کنند به این شکل آثاری را خلق کنند. پس نقوش آثار آنها ممکن است کودکانه یا ابتدایی به نظر برسد. دفترچه یادداشت شطرنجی هم چنین نقوشی دارد. ورق‌های آن شطرنجی است و برای یادداشت، طراحی و حتی کشیدن نقشه سه نمای مهندسی هم ایده‌آل است. جنس جلد آن مقوایی و در قطع رقعی است. پس اگر دفتری می‌خواهید که کاملا منحصر بفرد به نظر برسد، این دفتر انتخاب شماست.

‌‌

High Sierra Foldable Backpackکوله‌پشتی تاشوی High Sierra کوله‌ای با قابلیت جمع شدن است که بعد از استفاده می‌توان آن را تا کرد و داخل یکی از جیب‌هایش قرار داد تا بسیار کوچک شود و فضای بسیار کمی را اشغال کند. به‌طوری که به راحتی می‌توان آن را داخل داشبورد خودرو یا کشوی اتاق قرار داد. این کوله وزنی بسیار سبک دارد و از فضای داخلی نسبتا زیادی برخوردار است. در قسمت بیرونی کوله یک جیب توری در وسط و دو جیب در دو طرف کوله تعبیه شده که می‌توان بطری آب و لوازم کوچک‌تر را داخل آن قرار داد.

  ‌‌Camelion Homebright Camping Flashlight چراغ قوه Camelion مدل Homebright تقریبا به اندازه‌ی ۳.۵ برابر یک باتری قلمی طول دارد. این محصول به‌وسیله ۲ عدد باتری قلمی که داخل آن قرار می‌گیرد تامین انرژی شده و بسته به نوع باتری می‌تواند تا ۱۰ ساعت به‌طور کامل روشن بماند. هوم‌برایت از جنس پلاستیک ضد ضربه ساخته شده است و به‌راحتی می‌توان در موقعیت‌های مختلف، سفر و کوهنوردی از آن استفاده کرد، با این حال بر روی بدنه پلاستیکی این محصول شیار‌هایی وجود دارد که باعث‌‌ می‌شود این کالا به‌راحتی از دست لیز نخورد. در انتهای دسته چراغ‌قوه حلقه کوچکی تعبیه شده که می‌توان آن را از مکان‌های مختلفی آویزان کرد.

‌‌‌

Primus-Yellow-Mugیکی از وسایلی که در سفر و کوهنوردی شما را همراهی می‌کند ماگ (لیوان) فلاسکی است. ماگ وسیله‌ای است که در آن شما می‌توانید آب جوش و یا آب خنک بریزید که در زمان طولانی آن را برای شما خنک و گرم نگهدارد. برند Primus به یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سازنده‌گان اجاق‌های سفری و کوهنوردی تبدیل شده است و امروزه وسایل کوه‌نوردی و کمپینگ بسیاری تولید می‌کند. ماگ مدل ۷۳۷۹۱۱ از تولیدات این شرکت با اندازه‌ی ۱۶.۵ × ۸.۵ × ۸.۵ سانتی‌متر و حجم ۰.۳ لیتر است که برای سلیقه‌های مختلف، رنگ‌بندی متنوعی هم دارد.

‌‌

Swatch-Men-Watch-SUUJ400‌‌ساعت مچی زرد رنگ مدل SUUJ400 یک ساعت اسپرت مردانه‌ی شرکت سواچ است. SUUJ400 در میان ساعت‌های مچی اسپرت سواچ از محبوبیت بالایی برخوردار است. قاب و بند ساعت از پلاستیک ساخته شده و دارای دو نوار سرمه‌ای بر روی بنداش است که با رنگ زرد هماهنگی بسیاری دارد. قطر ۴۴ میلی‌متری قاب این ساعت به زیبایی روی مچ دست می‌نشیند. لازم به ذکر است SUUJ400 تا عمق ۲۰۰ متری در برابر آب مقاوم است.

‌‌

 ‌

Footsall-Yellow-Ballدر فوتسال از توپ‌هایی با محیط ۶۲ تا ۶۴ سانتی‌متر و وزن ۳۹۰ تا ۴۳۰ گرم استفاده می‌شود. برای تشخیص توپ‌های استاندارد وقتی آن‌ها را از فاصله‌ی ۲ متری به سمت زمین رها کنید، پس از برخورد نباید بیش‌ از ۶۵ و کم‌تر از ۵۵ سانتی‌متر از سطح زمین بلند شوند. در اصطلاح فارسی به توپ فوتسال، «توپ تنبل» هم می‌گویند.  از توپ تنبل برای فوتسال استفاده می‌شود تا بازی‌کنان در کنترل توپ با مشکل مواجه نشوند. توپ Star FB524-05 یک محصول استاندارد و مناسب برای ورزش فوتسال است. وزن این توپ ۴۱۰ گرم بوده، رنگ زرد است و طرح یک ستاره‌ی آبی روی آن نقش بسته. یک روکش نایلونی براق هم بدنه‌ی آن را پوشانده است.

‌‌

Nike_Men_Shoe_Air_Zoomکفش مخصوص دویدن مردانه نایکی مدل Air Zoom Pegasus 31 دارای رویه‌ای کوتاه بوده و با پوشاندن مچ پا به صورت کامل، فشارهای وارده به پا را تا حد زیادی کم خواهد کرد.Air Zoom Pegasus 31، به گونه‌ای طراحی شده که با مقاومت زیاد و اصطکاک بالا با سطح زمین، از سر خوردن و یا لیز خوردن شما در زمان ورزش جلوگیری خواهد کرد. کفش مخصوص دویدن مردانه نایکی برای استفاده‌ی ورزشکاران در فعالیت‌های ورزشی نظیر پیاده‌روی و یا دویدن بسیار مناسب است.

‌‌

Milad-Travel-Clothاسپان‌باند یکی از منسوجات مصنوعی است که در برابر سایش و پوسیدگی دوام زیادی دارد. پارچه‌‌ی این زیر‌انداز دارای سه لایه‌ی مختلف از جنس ترموفیوز است. ترموفیوز ماده‌ای است که در اغلب تجهیزات و وسایل کوه‌نوردی استفاده شود. این ماده از خاصیت عایق برودت و حرارت برخوردار است. درواقع به بیانی ساده‌تر می‌توان گفت زمانی که روی این زیر‌انداز می‌نشیند، گرما یا سرمای زمینی را که روی آن نشسته‌اید احساس نخواهید کرد. زیرانداز سفری میلاد پاکت تهران طرح ۲ که در رنگ‌هایی مختلف عرضه شده، از کیفیتی مناسب برخوردار است تا به کمک آن در محیط‌های خارج از خانه، راحتی بیشتری داشته باشید.

‌‌

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه