[به‌روزرسانی] رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی S7 در ایران + ویدیو

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

دیروز و در جریان مراسمی که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، شرکت سامسونگ به‌طور رسمی، دو پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد.

     ‌‌‌

در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران و فعالان حوزه‌ی IT کشور برگزار شد، شرکت سامسونگ از دو گوشی «گلکسی اس۷/اس۷ اج» (Samsung Galaxy S7/S7 Edge) به‌طور رسمی در ایران رونمایی کرد. البته این دو گوشی چند روز قبل از این مراسم در ایران حضور داشتند و امکان خرید سامسونگ گلکسی S7 از دیجی‌کالا وجود داشت.

مدیر سامسونگ

مراسم با تاکید خاص سامسونگ و تبلیغات در مورد کمپین حمایت این شرکت از کودکان نابینا آغاز شد. بعدازاین تیزر‌های تبلیغاتی، ابتدا آقای «بام سک هان» مدیر جدید بخش موبایل سامسونگ روی صحنه آمدند و در مورد تاریخچه‌ی حضور سامسونگ در بازار تلفن، فکس و موبایل صحبت کردند. بام همچنین در مورد بازده‌ی بالای بازار تلفن همراه صحبت کرد و افزود انتظار دارد با توجه به طراحی، بازده و قدرت پرچم‌داران جدید این شرکت، سامسونگ امسال هم فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کند. وی اضافه کرد، گوشی‌های شرکت سامسونگ هنوز هم انتخاب اول کاربران ایرانی هستند و سامسونگ از این بابت به خود می‌بالد.

جعفریه

آقای جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران، بعد از آقای بام روی صحنه رفت. جعفریه، سامسونگ را به‌نوعی رهبر بازار گوشی‌های همراه می‌داند و تاکید خاصی روی این موضوع داشت که سامسونگ باید با سیاست‌های جدیدی بازار را کنترل کند؛ مواردی که هیچ شرکت دیگری آن‌ها را ارایه نمی‌کند. او در مورد استفاده از تجربه‌ی مفید کاربران و استفاده از بازخورد‌های آن‌ها در طراحی و تولید گوشی‌های گلکسی S7/S7 Edge صحبت کرد. جعفریه معتقد است که ویژگی‌های به خصوصی که با تکامل در مقایسه با نسل‌های قبلی به این گوشی‌ها آمده‌اند، نتیجه‌ی بازخورد‌های مناسبی بوده که کاربران در اختیار شرکت سامسونگ قرار داده‌اند.

4

وی در ادامه با نمایش دو گوشی جدید سامسونگ از آن‌ها رونمایی کرد. همچنین در مورد سرویس گارانتی و خدمات ویژه‌ای صحبت کرد که فعلا فقط برای خریداران در شهر‌های تهران، مشهد و اصفهان قابل‌استفاده هستند. این سرویس شامل تعویض نمایشگر گوشی در صورت شکستن آن به‌صورت احتمالی است. جعفریه گفت: «این خدمات خارج از گارانتی است و نمایشگر گوشی‌ها تا پایان سال ۹۵ بدون هیچ هزینه‌ی اضافی توسط تمام گارانتی کنندگان تعویض می‌شود.» در واقع سامسونگ نمایشگر این دو گوشی را که در حدود یک میلیون تومان ارزش دارند به‌صورت رایگان در اختیار گارانتی کنندگان قرار می‌دهد تا آن‌ها هم این خدمات را به‌صورت رایگان به مصرف‌کنندگان خود ارایه دهند. مورد بعدی که در صحبت‌های جعفریه می‌شود به آن اشاره کرد، خدمات دریافت و تحویل گوشی‌های معیوب از درب منازل خریداران است که با تماس با مرکز تماس سامسونگ میسر می‌شود؛ قابل‌ذکر است که این خدمت هم به‌صورت رایگان ارایه می‌شود.

جعفریه همچنین در مورد مذاکراتی که با اپراتور‌های مطرح ایرانی برای عرضه‌ی گلکسی S7/S7 Edge به‌صورت اقساطی با قرارداد در حال انجام است، صحبت کرد و این قول را داد که در آینده‌ی نزدیک این امکان برای خریداران فراهم خواهد شد.

edge

بعد از آقای جعفریه، به ترتیب خانم مهسا سرافراز مدیر مشتریان کلیدی سامسونگ و آقای علیرضا کدخدایی مدیر محصول سامسونگ روی صحنه رفتند و در مورد دو گوشی جدید سامسونگ، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گلکسی S7/S7 Edge نکته‌هایی را بیان کردند. همچنین تیزر‌هایی هم در مورد امکانات جدید این گوشی‌ها شامل ضدآب بودن، امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی، سخت‌افزار قدرتمند و امکانات ویژه‌ای که برای بازی برای این گوشی‌ها تدارک دیده‌شده، ایراد سخنرانی کردند.

S7

دراین‌بین مشخص شد گوشی‌های جدید سامسونگ در مقایسه با گوشی‌های نسل قبل ۳۰ درصد در بخش پردازنده‌ی اصلی و ۶۰ درصد در بخش پردازنده‌ی گرافیکی پیشرفت کرده‌اند.

دوربین سامسونگ

دو محصول جدید سامسونگ، یعنی Samsung Gear 360 و Samsung Gear VR در این مراسم به نمایش گذاشته شدند تا حضار بتوانند کار با آن‌ها از نزدیک تجربه کنند. این مراسم با به نمایش گذاشتن گوشی‌ها برای تجربه‌ی مستقیم کاربری و همچنین لوازم جانبی مربوط به این دو محصول  به پایان رسید.

گلکسی S7‌ و S7 Edge‌

در انتها می‌توانید بخش‌هایی از مراسم رونمایی از گوشی‌های گلکسی S7‌ و S7 Edge‌ را تماشا کنید:

‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    امپراطور تلفن های همراه خوش آمدی به ایران

  2. Avatar لوستر

    یکی از بهترین و حتی میشه گفت بهترین گوشی موجود در بازاره

    1. Avatar امیر

      خیر….تا موقعیکه ضعف بارز و عمده مالتی تسکینگ و بستن اپلیکیشن های بکگراند و مدیریت ضعیف حافظه را داره, این گوشی نمیتونه بعنوان بهترین گوشی قلمداد بشه…. این ضعف هنوز در مقایسه با سایر گوشی ها مثل تست سرعت که با آیفون انجام شد, کاملا مشخص است. این مشکل گوشی های سامسونگ فقط منحصر به این شرکت است و سایر گوشی های دیگر اندرویدی مثل گوشی های Xperia و LG و htc چنین مشکلی ندارند.

      1. Avatar Ali S

        اتفاقا من یک گوشی one m7 قدیمی دارم و نفروختمش و پدرم هم صاحب xperia z3+ هست با توجه به چیزی که من دیدم هردوی این گوشی ها مالتی تسکینگ رو پاک میکنن
        درضمن در حالت عادی پیش نمیاد که تمام برنامه ها نظیر مرورگر ها و بازی هارا پشت سر هم باز کنیم وگرنه اس۶ من تاحالا هیچ وقت پاک نکرده

  3. Avatar رضا

    ای کاش هرچه زود تر این نسخه ۶۴GB موجود میشد.
    دیجی لطفا نسخه ۶۴GB رو هر چه سریعتر موجود کن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه