آخرین اطلاعات درباره‌ی فراخوان «نگاهی به فردا»

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظهر روز شنبه، هفتم آذر ۱۳۹۴، فراخوان «نگاهی به فردا» با هدف دریافت دیدگاه‌ها و بینش مخاطبان درباره‌ی آینده‌ی جهان، فضای کسب‌وکار و جایگاه دیجی‌کالا، آغاز شد.

در بازه‌ی ۲۴ روزه‌ی برگزاری فراخوان، بازخوردهای گوناگونی از سوی کاربران، علاقه‌مندان و همچنین متخصصان حوزه‌ی نوآوری در فضای مجازی منتشر شد؛ از نظرهایی که علاقه‌مندان در صفحه‌ی خبر آغاز فراخوان مطرح کردند تا مطالبی چون «عطش ساختن فردا» و «یک پرواز شش‌ساله» که از سوی متخصصان دراین‌باره نگاشته شد.

پایان این فراخوان، آغاز فعالیتی تازه و جدی برای ما بود. تعداد مطالب دریافتی، بیش‌تر از پیش‌بینی بود و این موضوع، تا حدی غافلگیرمان کرد. برخی از مهم‌ترین داده‌های مربوط به این فراخوان، در اینفوگرافی زیر ذکر شده است.

A_Glance_at_Tomorrow_Update_Main

ناگفته روشن است که کاربران و شرکت‌کنندگان، بی‌صبرانه منتظر مشخص‌شدن نتایج این فعالیت هستند. از طرفی، نیاز داریم بررسی‌ها را با دقت کافی انجام دهیم تا حق همه‌ی شرکت‌کنندگان حفظ شود؛ این خواسته‌ی اصلی شرکت‌کنندگان هم هست.

گذشته از تعداد مطالب، حجم و قالب آن‌ها هم بسیار متنوع است؛ از فایل‌های مفصل متنی گرفته تا ویدیو و اینفوگرافی. به همین دلیل، پیش از بررسی اولیه و کلی مطالب، تعیین زمان دقیق پایان ارزیابی‌ها، مقدور نبود. امروز، پس از انجام بررسی‌های اولیه، دسته‌بندی دقیق مطالب و ارزیابی حدود نیمی از آن‌ها، می‌توان زمان دقیق‌تری را برای مشخص‌شدن نتایج تعیین کرد.

با درنظرگرفتن نکاتی که مطرح شد، کار ارزیابی همه‌ی مطالب و مشخص‌شدن برگزیدگان فراخوان، تا میانه‌ی اسفند ۱۳۹۴ به انجام خواهد رسید. بدین‌ترتیب، در آستانه‌ی نوروز ۱۳۹۵ سه نفر نخست این فراخوان معرفی خواهند شد و سپس، فعالیت تشکیل گروه نوآوری باز دیجی‌کالا آغاز خواهد شد.

بار دیگر، از همه‌ی هم‌وطنانی که با ارسال مطالب یا بیان دیدگاه‌های‌شان، در این فعالیت مشارکتی سهیم بودند، سپاسگزاری می‌کنیم و از بردباری و همراهی شرکت‌کنندگان محترم، ممنونیم.

دیدگاه شما

۲۵ دیدگاه
  1. Avatar Shayan Tawabi

    کم کم باید منتظر نتایج باشیم فکر میکنم!

  2. Avatar سعید

    من iPhone 6s میخوام.

  3. Avatar سعید

    سلام .جوابارو کی میدید؟سه ماهه چشم انتظار دوم شدنم.

  4. Avatar سعید

    من میخوام نفر دوم شم.

  5. Avatar مصطفی

    با سلام خدمت دیجی کالا و تیم محترم نوآوری دیجی کالا. در حقیقت این یک فرصتی بود که دیجی کالا در اختیار کسانی قرار داد که ایده ای برای مطرح شدن دارند. در واقع دیجی کالا این نوع بیزینس مبتنی بر الکترونیک را در این پایه گذاری کرد نوعی از بیزینس که هم الکترونیک را دارد هم آی تی و هم بازار سنتی معاملات. در واقع شرکتی به صورت فعال همانند دیجی کالا وجود ندارد که این چند مزیت را با هم داشته باشد. آینده ی بسیار روشنی برای دیجی کالا تصور میکنم .

  6. Avatar سعید

    دیره.

  7. Avatar امیر حسین

    ای بابا تا عید باید صبر کنیم:|

  8. Avatar ali

    سلام لطفا به نویسندگان طرح هایی گه به دورنهایی راه پیدا کرده اند از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید

  9. Avatar Mohsen

    خوب حالا که مطالب و ایمیل های دریافتی بیش از حد انتظارتون بود تعداد جوایز و تشویقاتتون رو هم زیاد تر کنید دیگه . چون ۳ تا جایزه واسه ۲۱۰۰ تا مطلب خیلی کمه…

  10. Avatar مهندس علی معبر

    ضمن تشکر
    به امید پیشرفت و نو آوری های جدید !
    ممنون از اطلاع رسانی تون . . .

  11. Avatar سارا رئیس غلامی

    ۲۱۰۰ تااااا ایمیل ؟؟؟؟؟؟؟؟
    اوه از بین اینا کلا به ۳ نفر جایزه میدید ؟؟؟
    ینی هر ۷۰۰ نفر یه جایزه !!!

  12. Avatar مسعود

    با سلام خسته نباشید

    جمع کردن ایده ها کار بسیار عالی و زیرکانه ای بود ولی مهمتر ازون استفاده از ایده هاست .
    به امید روزی که همه به ایده های نوع ارج بنهند .

    یا حق

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه