سامسونگ می‌خواهد با واقعیت مجازی بر ترس‌هایتان غلبه کنید

۱۵ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

سامسونگ در کشور کانادا یک کمپین تبلیغاتی را برای فروش بیشتر هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR و گوشی‌های گلکسی S7 آغاز کرده است. این کمپین هشتگ BeFearless دارد. سامسونگ خریداران کانادایی را تشویق می‌کند که از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی ترس‌های‌شان را کنار بگذارند. ترس از ارتفاع، ترس از صحبت در مجامع عمومی و مجموعه‌ای از ترس‌های دیگر. البته بعضی به شوخی می‌گویند سامسونگ در حال از بین بردن ترس مصرف‌کننده‌ها از پول خرج کردن است.

از طریق واقعیت مجازی تجربه‌هایی کمتر ترسناک اما مشابه با آنچه از آن می‌ترسید خواهید داشت برای مثال فردی که از ارتفاع می‌ترسد در فضای واقعیت مجازی سوار بر یک آسانسور شیشه‌ای می‌شود. این تجربه‌ها به مرور ترسناک‌تر می‌شود تا به تجربه‌ای شبیه به حرکت بر روی یک صخره در ارتفاع برسد. کسانی که از حرف زدن در فضاهای عمومی و در میان جمع‌ می‌ترسند به شکل مجازی به گفتگو می‌پردازند یا مصاحبه‌ای شغلی را به شکل مجازی تجربه می‌کنند.

این برنامه پیش از این در اروپا و امارات متحده عربی موفق بوده است و البته سامسونگ قصد دارد آن را در ۸ کشور دیگر هم اجرا کند. این ایده از آن‌جا نشات می‌گیرد که اگر فرد از چیزی بترسد با قرار دادن فرد در معرض آن موضوع به شکل تدریجی می‌توان کاری کرد تا به ترسش غلبه کند. در ادامه می‌توانید تیزرهای کوتاهی مربوط به این کمپین تبلیغاتی را ببینید:

‌‌‌ ‌

‌‌

 

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    بسیار عالی کاش تو ایرانم بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه