سگا از دو سونیک جدید رونمایی کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی مجموعه بازی‌های سونیک، شرکت سگا دو بازی جدید در این مجموعه معرفی کرده است. سونیک‌های جدید، دو مخاطب مختلف را هدف گرفته‌اند؛ یکی از بازی‌ها، شبیه به شماره‌های کلاسیک سونیک ساخته شده و دیگری، یک سکو بازی مدرن است.

بازی اول، Sonic Mania نام دارد. این بازی، سکوبازی کلاسیک و دوبعدی است و در بهار سال آینده، روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

SonicMania-2

این بازی، برای طرفداران قدیمی سونیک ساخته شده است و مرحله‌های‌اش، بازسازی مرحله‌های سونیک ۱، سونیک ۲ و سونیک ۳ هستند. البته مراحل جدیدی هم در این بازی قرار داده شده‌اند. بازی Sonic Mania ار نظر گرافیک و روند کاملا شبیه به بازی‌های قدیمی سونیک است. می‌توانید در ادامه، تریلر Sonic Mania را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی بعدی، قرار است یک سکوبازی سه بعدی باشد و هم حتی اسم‌اش هم درست و درمان مشخص نشده است. سگا از Project Sonic 2017 برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و هم‌چنین نینتندو NX رونمایی کرده است. این بازی را تیم سازنده‌ی دو بازی Sonic Colors و Sonic Genreations می‌سازند و قرار است در پایان سال ۲۰۱۷ عرضه شود. مطمئنا در ماه‌های آینده، اطلاعات بیشتری از این بازی خواهیم شنید. می‌توانید در ادامه، تریلر معرفی Project Sonic 2017 را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر محمد

    خدا رو شکر من میدونستم که سونیک هنوز هم بهترین بازیه منتظر بازی جدیدش میمانم

  2. Avatar z

    xbox360 و ps3 هم بوق ؟؟ امیدوارم ورشکست بشن

    1. Avatar امیر محمد

      عصبانی نشو یکم بگذره برای ps3 وxbox 360 میاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه