شاید آیفون ۸ این شکلی باشد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کلی شایعه درباره‌ی آیفون ۸ وجود دارد که به تغییرات مختلف این گوشی اشاره می‌کنند. حالا یک طراح سویسی با توجه به همین شایعات طرحی از آیفون ۸ کشیده است. طرحی که شاید به مدل واقعی آیفون بعدی اپل نزدیک باشد و این احتمال هم وجود دارد که اصلا به این شکل نباشد. در شایعات گفته شده که آیفون بعدی صفحه نمایش خمیده خواهد داشت و فریم آن هم فلزی خواهد بود. در این طرح‌ها هم به این همین موضوع توجه شده است.

گفته شده آیفون ۸ صفحه نمایش AMOLED دارد و دکمه‌ی خانه روی آن قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد که سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی به زیر صفحه نمایش رفته باشد و یکسری دکمه‌های مجازی روی صفحه نمایش آن قرار گرفته است. احتمال دارد که روی این گوشی از سنسور تشخیص عنبیه استفاده شده باشد. آیفون بعدی اپل قطعا مانند آیفون ۷ پلاس از دوربین دوتایی بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که قلم آیپد پرو هم روی این گوشی کار کند.

احتمالا این گوشی از سخت افزار قوی‌تری هم بهره می‌برد و از استاندارد ضد آب بالاتری برخوردار خواهد بود. بعید نیست که این گوشی از تکنولوژی شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی کند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که اپل چه چیزی را پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید طرح‌های منتشر شده  از آیفون ۸ را مشاهده کنید:

Camera-1024x576 Charging-1024x576 Colors-1024x576 Introduction-1024x576 OLED-1024x576 Pro_Pen-1024x576 Security-1024x576 USB_C-1024x576

منبع: Handy Abovergleich

 

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Amir

    خیلی زشته 🙂

    1. Avatar وحید

      کاری به قیافش ندارم، ولی یه نمه نوآوری تو این طراحی دیده میشه، صفحه نمایشی که تا لبه بالایی گوشی کشیده شده میتونه جالب باشه، اگه اسپیکر بالای گوشی هم بتونه حذف کنه (کاری که شیاومی Mi Mix انجام داده) میتونه انقلابی تر هم بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه