شایعه: آیفون ۷ سه گیگابایت رم دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل با عرضه‌ی آیفون ۶s، مقدار حافظه‌ی اصلی (RAM) گوشی‌اش را از یک گیگابایت، به دو گیگابایت افزایش داد؛ این افزایش در حافظه، به‌طور محسوسی سرعت گوشی و استفاده از اپ‌ها را افزایش داده بود. شرکت اپل اصولا عادت ندارد گوشی‌های‌اش را با تغییرات بزرگ سخت‌افزاری عرضه کند؛ مثلا در حالی که گوشی‌های گران‌قیمت، امروزه پردازنده‌های هشت هسته‌ای دارند، این شرکت هنوز هم در گوشی‌های‌‌اش از پردازده‌های دو هسته‌ای استفاده می‌کند.

آیفون ۷ هم‌چنین قرار است با یک تبدیل لایتنینگ به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری عرضه شود.

بر اساس خبر جدیدی که یک موسسه‌ی آماری آلمانی منتشر کرده، اپل می‌خواهد در آیفون امسال، از سه گیگابایت حافظه‌ی RAM استفاده کند. این طور که به نظر می‌رسد، اپل از تامین‌کننده‌های خود، تقاضای حافظه‌های سه گیگابایتی را برای استفاده در آیفون کرده است. انتظار نداشتیم اپل بخواهد این قدر زود، آن هم برای آیفون ۷ که تغییرات زیادی نخواهد داشت، حافظه‌ی اصلی گوشی را افزایش دهد؛ اما ظاهرا برای رقابت با گوشی‌هایی مثل نوت ۷ که ظاهرا شش گیگابایت رم دارد، مجبور به افزایش حافظه‌ی آیفون شده است.

طبق این خبر، آیفون ۷ هم‌چنین قرار است با یک تبدیل لایتنینگ به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری عرضه شود. برخی خبرها گفته‌اند که اپل خودش این تبدیل را در جعبه‌های آیفون ۷ قرار خواهد داد و برخی دیگر هم به این موضوع اشاره کرده‌اند که هدفون‌های توگوشی آیفون امسال، مستقیما به پورت لایتنینگ متصل می‌شوند؛ در نتیجه هنوز اطلاعات دقیقی در این باره نداریم.

آیفون ۷ تا کمتر از دو ماه دیگر عرضه خواهد شد، در نتیجه اطلاعات بیشتری از این گوشی اپل خواهیم شنید.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    چه خوب….کاربران واقعی که مدهوش و…. اپل نیستند همیشه از کمبود رم در ایفون ها و ایپدها شکایت کردند …..من سیکس پلاس دارم و با رم یه گیگ بسیار ناکارامد هست در مقابل نوت چهارم….امیدوارم دست از خست بردارن و رم رو افزایش بدن

    1. Avatar sina

      اخه چرا دروغ میگی شمایی که اصلا ایفون نداری….. ۶plus در تمام موارد سرعتش بیشتر از note 4

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه