شیائومی Mi Note 2 احتمالا ماه آینده معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که آخرین شایعات از معرفی رسمی شیائومی Mi Note 2 در ماه جاری میلادی (یعنی حداکثر تا یک هفته‌ی آینده) خبر می‌دادند، خبر جدید این است که این اتفاق احتمالا چند هفته‌ای دیرتر از آن‌چه انتظارش را داشتیم، رخ می‌دهد.

یکی از موسسان این شرکت گفته در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط شهریور) برنامه‌ی معرفی چند محصول رده‌بالا را دارند که احتمالا یکی از آن‌ها شیائومی Mi Note 2 است.

این خبر را Pan Jiutang، تحلیل‌گر رسانه‌ای چینی در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع هواداران شیائومی رسانده است. از آن‌جا که یکی از موسسان این شرکت گفته در ماه آگوست (اواسط مرداد تا اواسط شهریور) برنامه‌ی معرفی چند محصول رده‌بالا را دارند، Pan Jiutang پیش‌بینی کرده یکی از این محصولات حتما شیائومی Mi Note 2 خواهد بود.

درمورد مشخصات Mi Note 2 گفته می‌‌شود این دستگاه با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ کار می‌کند و نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد. این نمایشگر AMOLED با دقت تصویر ۱۰۸۰p است. رم گوشی پرچم‌دار شیائومی در دو گزینه‌ی ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی به مشتریان عرضه می‌شود و حافظه‌داخلی هم به‌تناسب گزینه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی دارد.

همچنین شیائومی Mi Note 2 دوربین پشت ۱۲ مگاپیکیسلی دارد و با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود. وجود حسگر اثر انگشت هم در قسمت جلوی این گوشی تایید شده است.

این سوال ‌که آیا این گوشی هوشمند تنها در چین عرضه می‌شود یا مشتریان دیگر از سراسر دنیا هم می‌توانند آن را تهیه کنند یا خیر، هنور جوابی ندارد و به همین ترتیب در مورد قیمت‌ آن هم چیزی گفته نشده است.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد رضا

    شیائومی تو اندازه ۵ اینچی باتری ۴۰۰۰ میزاره! ۳۷۰۰ که خیلی کمه برای مارک شیائومی !
    حداقل ۴۲۰۰ میشه باتریش !

  2. Avatar امید

    شیائومی  همین الانش هم یکی از رقیب های سرسخت سامسونگ و سایر برندهای قوی دنیا هست. سیستم عامل اختصاصی اون هر هفته آپدیت داره و عالیه. کلی هم تالار گفتمان رسمی و غیر رسمی برای پشتیبانی اون داره. شیائومی می ۵ هم که نسخه عالی از این شرکته که به راحتی با سایر برندای بازار رقابت خواهد کرد. زنده باد شیائومی

  3. Avatar اتوبار همسایه

    چه برندای اجق وجقی به بازار اومدن ، خدا به خیر کنه !!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه