قاب‌های طراحی شده برای گلکسی نوت ۷ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

یکی از دردسرها و نگرانی‌هایی که اکثر کاربران تلفن‌های همراه هوشمند با آن درگیر هستید، شکسته شدن صفحه نمایش گوشی محبوبشان است. در آمار منتشر شده بیشتر از ۵۰ درصد کاربران مجبور می‌شوند که صفحه نمایش گوشی خودشان را تعویض کنند. خیلی‌ها هم برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوند، از قاب‌های محافظ استفاده می‌کنند.

قاب‌هایی که شرکت VRS طراحی می‌کند، بسیار محبوب هستند. سری جدید این قاب‌ها برای گوشی گلکسی نوت ۷ هم در دست ساخت است و قرار شده همزمان با عرضه‌ی این گوشی ۱۱ مدل از این قاب‌ها هم در رنگ‌های مختلف راهی بازار شوند.

این قاب‌ها در رده‌های مختلف تولید می‌شوند و کاربران با توجه به نیاز خودشان می‌توانند آن‌ها را بخرند. این قاب‌ها می‌توانند نقش کیف پول را هم برای کاربران ایفا کنند. حتی برخی از آن‌ها درجه نظامی دارند و از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار هستند.

مدل‌های مختلف این قاب‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند. برخی از آ‌نها یک پایه دارند، برخی از آن‌ها چرمی هستند، تعداد از آن‌ها به عنوان کیف پول استفاده می‌شوند و تعداد دیگری هم گوشی را زیباتر می‌کنند.

اگر قصد خرید گوشی گلکسی نوت ۷ را دارید، بد نیست که به فکر خرید یک قاب مخصوص برای آن هم باشید. پس نگاهی به قاب‌های زیر بیاندازید:

منبع: PhoneArena

‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    وااااااااااااااای
    چقدر زشتن اینا …. !!

  2. Avatar علی

    کلا سری اج باقاب محافظ هم راحت میشکنه!!
    چون اگه صفحه نمایش از بغل سقوط کنه به زمین برخورد میکنه ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه