[CES 2016] نسل جدید لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای ایسر معرفی شد

۱۴ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در جریان نمایشگاه CES 2016، شرکت ایسر از نسل جدید لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای سری‌های Aspire Switch، Aspire V Nitro Black Edition و TravelMate رونمایی کرد.

Aspire Switch 12S

امروز ایسر از لپ‌تاپ «اسپایر سوییچ» (Aspire Switch) مدل ۱۲S رونمایی کرد. دستگاهی هیبریدی و تمام آلومینیومی که با جدا شدن کیبورد از نمایشگر، می‌تواند در هر زمان به یک تبلت تبدیل شود. بدنه‌ی آلومینیومی این دستگاه تنها ۷٫۸۵ میلی‌متر ضخامت دارد. ایسر از فناوری Snap Hinge Gold برای اتصال تبلت به داک کیبورد استفاده کرده که می‌تواند با سرعت حداکثر ۶ گیگابیت بر ثانیه تبادل اطلاعات کند.

نمایشگر این مدل ۱۲٫۵ اینچی دقت ۴K یا Full HD (بسته به مدل) دارد که توسط یک لایه شیشه‌ی مخافظ گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود. از دیگر مشخصات Aspire Switch 12S می‌توان به پردازنده‌ی Core M نسل ششم، درگاه Thunderbolt 3 و فناوری‌های صوتی «دالبی پریمیوم» (Dolby Audio Premium) و TrueHarmony اشاره کرد.

ایسر اسپایر سوییچ ۱۲S از ماه فوریه و با قیمت هزار دلار، روانه‌ی بازار خواهد شد.

Aspire V Nitro Black Edition 2016

پس از Aspire Switch 12S، نوبت به نسل جدید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی Aspire V Nitro Black Edition رسید. از بارزترین مشخصات نسل جدید این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به دوربین RealSense اشاره کرد. این دوربین نه تنها از فرمان‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند، بلکه می‌تواند به عنوان وسیله‌ای امنیتی برای ورود به ویندوز (فناوری Windows Hello) با تشخیص چهره‌ی کاربر، عمل کند.

این لپ‌تاپ قدرتمند از نسل ششم پردازنده‌های Core i7، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه‌ی GDDR5، حافظه‌ی SSD با درگاه NVMe PCIe و فناوری‌های صوتی Dolby Audio Premium و TrueHarmony استفاده می‌کند. سایر مشخصات این لپ‌تاپ، همانند مدل سال گذشته است.

سری جدید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی  Aspire V Nitro Black Edition در دو مدل ۱۵ و ۱۷ اینچی، با قیمت پایه‌ی ۱۰۹۹ دلار (برای مدل ۱۵ اینچی) و از ماه فوریه، وارد بازار خواهد شد.

TravelMate P648

آخرین لپ‌تاپ معرفی شده توسط ایسر در CES 2016، مدل TravelMate P648 بود. این لپ‌تاپ‌ها که برای مصارف صنعتی و حرفه‌ای طراحی شده‌اند، با پیکربندی‌های مختلفی از پردازنده‌های Core i3 تا Core i7 عرضه خواهند شد.

مزیت اصلی TravelMate P648، بدنه‌ی مقاوم‌اش است. این لپ‌تاپ‌ها از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده و به لایه‌های شیشه‌ای مزین شده‌اند. طبق ادعای شرکت سازنده، بدنه‌ی سری TravelMate P648 می‌توان میزان فشار زیادی را تحمل کند.

ایسر TravelMate P648 اولین لپ‌تاپ جهان است که از Wi-Fi سه بانده با استاندارد ۸۰۲.۱۱ad شرکت کوالکام استفاده می‌کند. این سیستم ده برابر سریع‌تر از استاندارد ۸۰۲.۱۱ac بوده و حداکثر سرعت‌اش، ۴٫۶ گیگابیت بر ثانیه است.

ایسر این سری را برای نیازهای مختلف، با پیکربندی‌های متفاوتی ارائه کرده که در آن‌ها می‌توان مدل‌هایی با حافظه‌های SSD یا HDD مشاهده کرد. به علاوه‌، مدل‌های گران‌تر به کارت گرافیک GeForce 840M هم مجهز شده‌اند. از دیگر مشخصات TravelMate P648 می‌توان به وب‌کم HDR، دو میکروفن و دو بلندگو، درگاه‌های Thunderbolt 3 و USB 3.0، حسگر اثرانگشت، قفل Kensington و مجموعه نرم‌افزارهای امنیتی Acer ProShield Manager اشاره کرد.

سری TravelMate P648 از ماه آوریل و با قیمت پایه‌ی ۸۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: Ubergizmo (لینک ۱لینک ۲لینک ۳)

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar هادی جان

    احسنت
    احسنت
    واقعا تحسین برانگیزه
    قیمت به نسبت مناسبی هم داره

  2. Avatar ali

    سلام اقای فرهنگ

    میخواستم یه تقاضایی کنم که اخبار و مقالات لنوو رو هم به گوشه سایت اضافه کنید

    1. Avatar دانیال سلیمی

      از نظر من اگر قرار باشد بخشی به کناره ی سایت اضافه کنند،آن باید بخش لپ تاپ های ایسوس باشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه