نگاهی به محبوب‌ترین لوازم جانبی کالای دیجیتال در دیجی‌کالا – ۳۰ آبان ۱۳۹۴

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در آخرین روز از آبان ماه سرد سال ۹۴، نگاهی به محبوب‌ترین لوازم جانبی کالای دیجیتال (شامل لوازم جانبی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، دوربین و دستگاه‌های صوتی تصویری) دیجی‌کالا هفته‌ی گذشته می‌اندازیم. محبوب‌ترین کالاها، آن‌هایی هستند که بیش‌ترین بازدید، بیش‌ترین تعداد لایک و بیش‌ترین تعداد نظرات را داشته‌اند.

رتبه‌ی پنج‌ام:

Logitech M185 Wireless Mouse

Logitech M185 Wireless Mouse

ماوس بی‌سیم لاجیتک مدل M185

ماوس اولین وسیله‌ای که بعد از خرید یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر به آن نیاز پیدا خواهید کرد، پس جای تعجب ندارد که یک ماوس بتواند جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی دیجی‌کالا شود. ماوس لاجیتک مدل M185 یکی از ارزان‌ترین ماوس‌های بی‌سیم این برند است. جدا از قیمت، جذاب‌ترین فاکتور خرید این ماوس‌، شارژدهی آن است؛ M185 با یک باتری قلمی می‌تواند تا یک سال شارژدهی کند. دقت حسگر اوپتیکال این ماوس ۱۰۰۰dpi است و دانگل بلوتوث آن تا ۱۰ متر برد دارد. M185 با تمامی سیستم‌های عامل سازگار است و در حال حاضر با قیمت ۵۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد.

رتبه‌ی چهارم:

Adata DashDrive Durable UD320 OTG Flash Memory - 16GB

Adata DashDrive Durable UD320 OTG Flash Memory

فلش مموری ای‌دیتا مدل DashDrive Durable UD320 با قابلیت OTG

چه چیزی می‌تواند از یک ماوس بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه‌ی لاجیتک محبوب‌تر باشد؟ یک فلش مموری مقاوم در برابر ضربه و نفوذ مایعات با پشتیبانی از قابلیت OTG! بله، این‌ها مشخصات چهارم‌این لازمه‌ی جانبی محبوب در دیجی‌کالا هستند. پشتیبانی از OTG به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید فلش مموری خود را به گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند هم وصل کنید. این فلش مموری در حال حاضر نزدیک به ۳۵ هزار تومان قیمت دارد.

رتبه‌ی سوم:

Adata microSDHC Card Premier UHS-I 32GB Class 10

Adata microSDHC Card Premier UHS-I Class 10

کارت حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی ای‌دیتا مدل Premier UHS-I کلاس ۱۰

ظاهرا در هفته‌ی گذشته، حجم اطلاعاتی که توسط برنامه‌های پیام‌رسان به اشتراک گذاشته می‌شود افزایش یافته و کارت‌های حافظه توانسته‌اند به کالاهایی محبوب تبدیل شوند. اگر آیفون، گلکسی S6 و چند گوشی دیگر را کنار گذاریم، تقریبا تمامی گوشی‌های موبایل از کارت‌های حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کنند. با توجه به حافظه‌ی محدود گوشی‌ها برای ذخیره‌سازی موسیقی و ویدیو، دور از ذهن نیست که یک کارت حافظه بتواند سوم‌این لازمه‌ی جانبی دیجی‌کالا شود. کارت حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی ای‌دیتا پریمیر، دارای استاندارد کلاس ۱۰ است، بنابراین سرعت بالایی دارد و باعث کاهش سرعت گوشی‌تان نخواهد شد. این کارت حافظه را می‌توانید با قیمت ۳۵ هزار تومان از دیجی‌کالا تهیه کنید.

رتبه‌ی دوم:

OTG microUSB Cable

OTG microUSB Cable

کابل OTG

چرا یک کابل ۵۰۰۰ تومانی دومین لازمه‌ی جانبی در لیست محبوب‌ترین‌های دیجی‌کالا است؟ کاملا مشخص است؛ این کابل ۵۰۰۰ تومانی درگاه microUSB را به USB تبدیل می‌کند تا بتوانید به گوشی موبایل یا تبلت خود، فلش مموری یا حتی کیبورد و ماوس متصل کنید. البته دستگاه شما باید از این قابلیت پشتیبانی کند، به همین دلیل این کابل، کاربرد خاصی برای کسانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند، ندارد. امروزه اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید و ویندوز، از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

رتبه‌ی اول:

Jabra Stone 3 Handsfree

Jabra Stone 3 Handsfree

هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stone 3

احتمالا ترافیک بیش از حد روزهای بارانی، کاربران به سمت هندزفری‌های بی‌سیم کشانده است. «استون ۳» (Stone 3) توانست با قیمت ۲۸۵ هزار تومان، عنوان محبوب‌ترین لازمه‌ی جانبی دیجی‌کالا در هفته‌ی گذشته را به خود اختصاص دهد. این مدل نه تنها یکی از برترین هندزفری‌های بی‌سیم بازار است، بلکه به واسطه‌ی طراحی زیبا و خاصی که دارد، جوایز زیادی هم دریافت کرده است.

منبع: دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مریم

    کاش یک مقاله در مورد مقایسه انواع موس بگذارید به خصوص انواع ارگونومیک و انواعی که مناسب افراد با مشکلات مچ دست هست مثل موس ای عمودی و …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه