محتوای دانلودی رزیدنت اویل ۷ مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر رزیدنت اویل ۷ را خیلی دوست دارید و می‌خواهید برای خرید آن، از مبلغ معمول، بیشتر پرداخت کنید، محتوای بیشتری برای بازی کردن می‌گیرید. شرکت بازی‌سازی کپ‌کام به تازگی برنامه‌های خودش را برای عرضه‌ی محتوای دانلودی رزیدنت اویل ۷ مشخص کرده است.

رزیدنت اویل ۷ قرار است تا یک هفته‌ی دیگر روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

رزیدنت اویل ۷ قرار است یک Season Pass داشته باشد؛ یعنی بازی‌کننده‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغی، هفت محتوای دانلودی که در طول سال ۲۰۱۷ برای بازی عرضه می‌شود را دریافت کنند. اطلاعات محتوای دانلودی این بازی را به لطف صفحه‌ی استیم بازی به‌دست آورده‌ایم. با این که هنوز مشخصا نمی‌دانیم چه محتوایی قرار است دریافت کنیم، از تعداد آن‌ها خبردار شده‌ایم.

Resident-EVIL7-1

محتوای دانلودی بازی شامل دو داستان مجزا به اسم «ویدیوی ممنوعه» خواهد بود. این دو داستان هر کدام شامل سه اپیزود هستند. اسم اپیزودها از این قرار است:

  • ویدیوی ممنوعه قسمت اول:
    کابوس
    اتاق‌خواب
    ایتن باید بمیرد
    ‌‌‌‌‌‌‌
  • ویدیوی ممنوعه قسمت دوم:
    ۲۱
    دختران
    تولد ۵۵ سالگی جک
    ‌‌‌‌‌

در کنار این دو قسمت، یک محتوای دانلودی دیگر هم از نظر زمانی، هم‌اندازه با یک اپیزود بازی خواهد بود روی رزیدنت اویل ۷ عرضه می‌شود.

بازی هم‌چنین یک محتوای دانلودی رایگان به اسم Not A Hero خواهد داشت که در بهار برای تمام بازی‌کننده‌ها عرضه می‌شود. این محتوای دانلودی رایگان، قرار است تجربه‌ای متفاوت از بازی را ارایه دهد.

رزیدنت اویل ۷ قرار است تا یک هفته‌ی دیگر روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. البته اگر همین حالا هم در میدان توپخانه گشت و گذاری بزنید، می‌توانید نسخه‌های کنسولی بازی را برای خرید پیدا کنید.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar amin

    با سلام رزیدنت به اپدیت جدید کنسول نیاز داره؟چون اجرا نمی شه.خواهشمندم جواب بدید.

  2. Avatar ارمان

    عالییی بود تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه