مشخصات سخت افزاری گوشی LG G5 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی مشخصات سخت افزاری گوشی LG G5 در بنچمارک Geekbench قرار گرفته که با توجه به آن‌ها، باید شاهد معرفی یک گوشی قدرتمند از سوی ال جی باشیم.

گوشی LG G5 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.

براساس اطلاعاتی که در بنچمارک Geekbench منتشر شده، تلفن همراه هوشمند G5 شرکت ال‌جی از ۴ گیگابایت رم و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که روی این گوشی اندروید ۶.۰.۱ نصب شده است. شماره مدل گوشی آزمایش شده در این برنامه LG F700S بوده که مشخص شده در اختیار شرکت SK Telecom قرار داشته است. حرف S که در انتهای شماره مدل این گوشی دیده می‌شود به معنای شرکت SK Telecom است که یکی از اپراتورهای بزرگ تلفن‌های همراه کشور کره‌ی جنوبی به شمار می‌رود.

شرکت ال جی در گذشته گوشی V10 را با شماره مدل F600 و گوشی G4 را با شماره مدل F500 راهی بازار کرده بود.

البته از قبل هم احتمال می‌رفت که ال جی چنین سخت افزاری را برای گوشی جدیدی که تولید کرده در نظر بگیرد. با توجه به شایعات، بیشتر گوشی‌هایی که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شوند ۴ گیگابایت رم دارند و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کنند.

LG G5

مشخصات سخت افزاری گوشی LG G5

‌‌‌‌‌‌

در شایعات گفته شده که گوشی LG G5 از طراحی یک‌پارچه بهره نمی‌برد و دکمه‌های تنظیم صدا هم در پشت آن قرار ندارند و به لبه‌ها منتقل شده‌اند. به احتمال زیاد این تلفن همراه هوشمند از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. شایعات به وجود یک صفحه‌نمایش ۵٫۶ اینچی با کیفیت QHD روی این گوشی اشاره می‌کنند.

همان‌طور که از قبل اعلام شده، گوشی G5 در نمایشگاه MWC 2016 معرفی می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: PrimateLabs

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امیررضا

    این شرکت های آندرویدی دیگه کارشون تموم شده است.حالا رم رو بکن ، ۳۲ اندازه صفحه رو بکن ۶ اینچ ، سی پی یو رو هم ۱۰۰ هسته ای بکنید.اصلا نر م افزار اونقد سطح بالایی هست که تو مدل های قبلی اجرا نشه.به نظر من آب در هاون کوبیدنه کارشون بزودی بسیاری از آندروید به سیستم عاملهای دیگه کوچ خواهند کرد.

    1. علیرضا

      جوک نگو برادرم?

    2. امیر

      اینا همون افرادی هستند ک از ای او اس و اندروید میگذرن میرن سراغ نوکیا ساده مگه نه فکر کنم سطح سیستم عامل اون بالا تر باشه درسته برادر

  2. طاها

    اوفففف ینی دیگه می ترکونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه