مشخصات Radeon RX 470 و Radeon RX 460 منتشر شدند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نزدیک به دو ماه پیش و در طول نمایشگاه E3، مدیر عامل شرکت AMD در مراسم بازی‌های پلتفرم PC روی سن آمد و از دو کارت گرافیک Radeon RX 460 و Radeon RX 470 برای اولین بار رونمایی کرد. این دو کارت، مدل‌های به جا مانده از سری کارت‌های گرافیک شرکت AMD بودند که با معماری ۱۴ نانومتری ساخته شده‌اند و «پولاریس» نام گرفته‌اند. شرکت AMD دیروز مشخصات و اطلاعات این دو کارت را تمام و کمال منتشر کرده است.

کارت Radeon RX 470 در روز چهارم آگوست، یعنی تا کمتر از یک هفته‌ی دیگر عرضه می‌شود. این کارت قرار است بازی‌های روز را با کیفیت Full HD و در بالاترین کیفیت اجرا کند. شرکت AMD می‌گوید که می‌توانید با RX 470 بازی‌هایی مثل The Witcher 3 و Far Cry Primal را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بازی کنید. این عملکرد برای کارتی که قرار است کمتر از ۲۰۰ دلار قیمت داشته باشد، بسیار خوب به نظر می‌رسد. کارت Radeon RX 470 در حالت بوست فرکانس‌اش برابر با ۱۲۰۶ مگاهرتز است. حافظه‌ی این کارت هم چهار گیگابایت GDDR5 است.

RadeonRX470-1 RadeonRX470-2

آخرین کارت سری پولاریس، Radeon RX 460 است. این کارت چهار روز بعد از کارت RX 470 و در روز هشتم آگوست عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی شرکت AMD این کارت ۱.۲ برابر قدرت بیشتری از یک R7 260X دارد. شرکت AMD خودش هم می‌داند که نمی‌توان با یک RX 460 بازی‌های سنگین را اجرا کرد و به همین دلیل هم این کارت را با عناوینی مثل Dota 2 یا League of Legends تست کرده است. این کارت دو گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی دارد.

RadeonRX460-1 RadeonRX460-2

هنوز از قیمت دقیق این کارت‌های جدید AMD اطلاعاتی در دست نداریم.

منبع: PC World

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه