تکنولوژی‌های واقعیت مجازی Valve از موتور بازی‌سازی Unity پشتیبانی می‌کنند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Unity Game Engine

شرکت «والو» (Valve) اعلام کرد که تکنولوژی‌های واقعیت مجازی‌اش از موتور بازی‌سازی Unity پشتیبانی می‌کنند.

والو اعلام کرد که تکنولوژی SteamVR از موتور بازی‌سازی Unity هم پشتیبانی می‌کند.

موتور بازی‌سازی Unity در سال‌های گذشته با استقبال بسیار زیاد بازی‌سازان در سرتاسر دنیا مواجه شده و بازی‌های مختلفی به وسیله‌ی آن ساخته می‌شود. از طرف دیگر استفاده از تکنولوژی‌های واقعیت مجازی هم به بحث بسیار داغی تبدیل شده و بسیاری از بازی‌های امروزی از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. همین موضوع باعث شده که استودیوی Valve تکنولوژی‌های SteamVR را با این موتور بازی‌سازی هماهنگ کند تا افراد بیشتری بتوانند بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی تولید کنند.

تکنولوژی‌های واقعیت مجازی SteamVR بیش از پیش برای ساخت بازی‌های مختلف برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive استفاده می‌شوند. لازم به ذکر است که شرکت HTC هدست واقعیت مجازی Vive را با همکاری Valve ساخته است.

HTC Vive

هدست واقعیت مجازی Vive که توسط HTC و Valve ساحته شده است.

البته در گذشته امکان استفاده از کدهای Google Cardboard هم به این برنامه اضافه شده بود تا بازی‌سازان با کمترین هزینه بتوانند محتوای مناسبی برای هدست‌های واقعیت مجازی تولید کنند. لازم به ذکر است که شرکت والو قبلا از هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و موتور بازی‌سازی Unreal Engine پشتیبانی کرده بود و می‌توان با تکنولوژی‌های این شرکت برای این محصولات بازی‌های مختلفی تولید کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه