میراث ولورین از خودش خشن‌تر است؛ تریلر Logan را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر طرفدار مجموعه‌ی ایکس‌من و مشخصا شخصیت «ولورین» باشید، مطمئنا از لت و پار کردن و اکشن خشن لذت می‌برید. بگذارید این خبر خوب را به شما بدهیم که تریلر جدید سومین فیلم ولورین، حسابی اکشن و خشن است؛ طوری که همین حالا این هشدار را به شما می‌دهیم که به هیچ وجه آن را نشان کودکان ندهید.

لوگان قرار است با رده‌بندی سنی ۱۷ سال به بالا عرضه شود و این موضوع از تریلرهای‌اش کاملا مشخص است.

قسمت سوم فیلم که «لوگان» نام گرفته است، قصه‌ی یک ولورین پیر و خسته را تعریف می‌کند. این شخصیت مشغول محافظت کودکی است که قابلیت‌های خودش را دارد. کاراکتر «لورا کینی» (Laura Kinney) که البته به اسم X-23 شناخته می‌شود، اگر از ولورین خشن‌تر و خطرناک‌تر نباشد، مطمئنا از او چیزی کمتر ندارد. می‌توانیم این موضوع را هم در تریلر جدید لوگان ببینیم.

Logan-1

در تریلر لوگان هم‌چنین قسمتی را می‌بینیم که ولورین یک کمیک ایکس‌من را نشان می‌دهد که ظاهرا برای لورا است.

پیشنهاد می‌کنیم که حتما تریلر دوم و آخر لوگان را در ادامه ببینید. تریلر اول این فیلم از اینجا قابل دیدن است.

فیلم لوگان را «جیمز من‌گلد» می‌سازد که کارگردانی فیلم‌هایی مثل بازسازی «قطار ۳:۱۰ به یوما» و «ولورین» را هم برعهده داشته است. لوگان قرار است با رده‌بندی سنی ۱۷ سال به بالا عرضه شود و این موضوع از تریلرهای‌اش کاملا مشخص است.

فیلم لوگان (Logan) در روز سوم مارس اکران خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Los Angeles Times

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سعید

    بااینکه از این سبک فیلمها خوشم میاد ولی معلوم کارگردانی و ساخت فیلم با عجله و بی دقتی انجام گرفته و فقط به صحنه های اکشن توجه شده. اگه دقت کنید تو صحنه ای ۱:۰۴ دختر کوچولو وقتی میاد کوله پشتیش میگیره دستش و صحنه بعدی با زمان ۱:۰۷ که ازپشت نشون داده میشه کوله هنوز پشتش دیده میشه و این نوع اشتباهات ریز خیلی مهمه که باید اتفاق نمی افتاد. با این حال باید منتظر بود و دید فیلم چه امتیازی از منتقدین و مردم میگیره. با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه