نسخه‌ی جدید تلگرام چه تغییراتی را به همراه داشته است؟

۳ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا تا به حال شده است که دل‌تان بخواهد یک مطلب را به صورت یک پست وبلاگی، منتشر و آن را انتشار کنید، اما حوصله‌ی ثبت نام در سرویس‌های وبلاگ مثل بلاگ‌اسپات یا بلاگفا را نداشته‌اید؛ مخصوصا که حتی پس از گذراندن پروسه‌ی بلند و بالای ثبت نام، باز هم باید با کلی تنظیمات مختلف کلنجار بروید. تلگرام خبر از راه اندازی پلتفرم جدیدی برای ساخت وبلاگ داده است؛ پلتفرمی که کار با آن به قدری ساده و راحت است که به غیر از ساخت مطلب‌تان، به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنید.

سرویس جدید تلگرام، «تلگراف» نام دارد و وب‌سایتی با آدرس telegra.ph این است. می‌توانید با ورود به این وب‌سایت، پست‌هایی بسیار خوب بسازید. پست‌های شما می‌توانند شامل عکس، ویدیوهای یوتیوب، مطالب توییتر یا هر چیز دیگری باشند. شما فقط می‌نویسید و سرویس تلگراف، خودش همه چیز را برای‌تان درست می‌کند.

البته این سرویس می‌تواند کمی هم مشکل‌آفرین شود؛ چون می‌توانید در قسمت نویسنده‌ی مطلب، هر اسمی بنویسید و مطلب را منتشر کنید؛ کسی هم نمی‌تواند بیاید و بگوید که فلان مطلب را من ننوشته بوده‌ام.

در کنار سرویس جدید تلگراف، اپ تلگرام هم با قابلیت‌های جدیدی بروزرسانی شده است.

قابلیت اول،‌ امکان نمایش سریع مقاله‌های سایت‌ها، بدون نیاز به بارگزاری آن‌ها است. این قابلیت مثل Instant Article فیس‌بوک کار می‌کند و تلگرام هم آن را Instant View نامیده است.

Telegram Update

قابلیت بعدی، امکان دیدن پیغام‌های یک تاریخ مشخص است. رابط کاربری نسخه‌ی اندروید هم کمی فرق کرده، سرعت گرفتن عکس‌ها بهتر شده و هم‌چنین ویدیوها بهتر فشرده می‌شوند.

Telegram Update

تلگرام در توضیحات جدیدترین بروزرسانی خود نوشته است که مشغول کار روی یک بروزرسانی خیلی بزرگ هستند.

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar وحيد

    عاقا ما این تلگراممونو اپدیت کردیم
    کلا از کار افتاد
    داخلش که میرم قفل میکنه نرم افزار
    بعدش باید دکمه هوم بزنم بیاد بیرون
    واسه شما هم اینجور شده؟!

  2. Avatar رضا

    چه جوری میشه وقتی یه صفحه وبلاگی ساختیم پاکش کنیم؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه