راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند (تابستان ۹۵)

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه
راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند

گجت‌های پوشیدنی دیگر به ساعت‌های هوشمند محدود نیستند. حالا مچ‌بندهای هوشمند هم دنیای خودشان را ساخته‌اند و طرفداران پروپاقرصی دارند. شاید این مچ‌بندها به اندازه‌ی ساعت‌های هوشمند کارایی نداشته باشند؛ اما با توجه به قیمت و البته پیشرفت‌هایی که در طراحی و ساخت آن‌ها حاصل شده، به ابزارهایی محبوب در دنیای دیجیتال تبدیل شده‌اند. افراد زیادی هستند که ساعت‌های کلاسیک را ترجیح می‌دهند و درعین‌حال به گجتی احتیاج دارند تا در بازه‌ای محدود، فعالیت‌های مربوط به سلامتی‌شان را پیگیری کند یا اعلان‌های واردشده به تلفن همراهشان را نشان دهد. اینجا دروازه‌ی ورود به جهان مچ‌بند‌های هوشمند است. در ادامه با دیجی‌کالا مگ و راهنمای خرید مچ‌بند هوشمند همراه باشید.

اگر می‌خواهید یک مچ‌بند هوشمند بخرید، انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. انتخاب‌هایی در بازه‌های قیمتی متنوع و البته با کاربردهای گوناگون که نیازهای زیادی را برطرف می‌کنند. مرز باریکی در تقسیم‌بندی گجت‌های پوشیدنی وجود دارد؛ اما یک نگاه کلی نشان می‌دهد که ساعت‌های هوشمند بیشتر به سمت تکامل ارتباط با گوشی‌های هوشمند و مچ‌بندهای هوشمند هم به سمت پیشرفت حسگرهای مربوط به پیگیری وضعیت ورزش و خواب و سلامت افراد پیش رفته‌اند. هرچند مچ‌بندهای هوشمند نیز بدون اپلیکیشن‌های پشتیبان و بدون ارتباط با تلفن‌های همراه به‌تنهایی به کار نمی‌آیند. در این بین دستگاه‌هایی هم وجود دارند که هر دو محدوده‌ی کارایی را پوشش می‌دهند. نباید فراموش کرد که ساعت‌های هوشمند عموما صفحه‌های بزرگ‌تر، وزن بیشتر، عمر باتری کمتر و قیمت بالاتری در مقایسه با مچ‌بندهای هوشمند دارند. اگر قصد دارید یک مچ‌بند هوشمند بخرید، اولین گام، بررسی نیاز شماست. باید ببینید از یک مچ‌بند هوشمند چه توقعی دارید. گام مهم بعدی، تلفن همراه هوشمند شماست. همان‌طور که ذکر شد، اکثر مچ‌بند‌های هوشمند بدون اپلیکیشن پشتیبان خود، کارایی چندانی ندارند و وسیله‌ای ناقص محسوب می‌شوند. باید دید شرکت سازنده‌ی مچ‌بند، آن را برای کار با چه تلفن‌هایی طراحی کرده است. ازآنجایی‌که مچ‌بندهای هوشمند هنوز در ابتدای راه هستند، هرکدام کاستی‌هایی جزئی دارند که انتخاب برترین مچ‌بند هوشمند را کمی مشکل می‌کند. این راهنما به شما کمک می‌کند تا انتخابی مناسب از بین اعضای باشگاه مچ‌بندهای هوشمند داشته باشید.

        ‌

Sony Talk SWR30

نمی‌توان در مورد خانواده‌ی مچ‌بندهای هوشمند حرف زد و به محصولات سونی اشاره نکرد. محصولاتی مابین ساعت و مچ‌بند هوشمند که در کنار طراحی زیبا و شکیل از کارایی بالایی برخوردارند. اگر دوست دارید در زمان انجام تمرینات ورزشی و در طول روز بدون دست‌زدن به موبایل‌تان، از تماس‌های دریافتی‌ مطلع شوید و به آن‌ها پاسخ دهید، پیامک‌ها را بخوانید و اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی را از دست ندهید، بدون شک مچ‌بند هوشمند Sony Talk SWR30 انتخابی فوق‌العاده برای شماست.

1

صفحه‌نمایش سیاه‌وسفید ۱٫۴ اینچی به‌کاررفته در این مچ‌بند از نوع E-ink که مانند کاغذ از نور محیط برای دیده‌شدن استفاده می‌کند و همین امر، مصرف باتری آن را تا حد بسیار زیادی پایین می‌آورد. این نمایشگر لمسی نیست؛ اما نسبت به ضربه به روی صفحه عکس‌العمل نشان می‌دهد و برای کنترل مچ‌بند باید از کلیدهای کنار آن استفاده کرد. Sony Talk SWR30 به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز است که به‌راحتی می‌توان به‌وسیله‌ی آن‌ها به مکالمه پرداخت. پیامک‌های دریافتی روی صفحه به نمایش درمی‌آیند و موسیقی درحال‌پخش از گوشی را می‌توان کنترل کرد. به کمک حسگرهای شتاب‌سنج و ارتفاع‌سنج به‌کاررفته می‌توان وضعیت انواع فعالیت‌های ورزشی و خواب را تحت‌نظر داشت. همچنین با داشتن گواهی‌نامه‌ی IP68 در برابر نفوذ آب مقاوم است و باتری دستگاه هم با استفاده‌ی معمولی تا سه روز جواب می‌دهد. اپلیکیشن Lifelog شرکت سونی مخصوص مچ‌بندهای هوشمند، تنها روی دستگاه‌های اندرویدی قابل‌نصب است و امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگر گوشی اندرویدی دارید، Sony Talk SWR30 مچ‌بند بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. اپلیکیشن Lifelog در نوع خود یکی از بهترین‌هاست. از نکات مثبت این مچ‌بند می‌توان به وزن بسیار کم و راحتی فوق‌العاده‌ی آن اشاره کرد. همچنین سهولت در استفاده و استفاده از نمایشگر E-ink از دیگر مزایای این مچ‌بند هوشمند به شمار می‌روند. در کنار این‌ها عمر سه‌روزه‌ی باتری، نبود حسگر شمارنده‌ی ضربان‌قلب و قیمت نسبتا بالا را می‌توان در لیست معایب مچ‌بند هوشمند سونی نوشت.

Digi_Buy_Label5      ‌

Huawei Honor Band Zero SmartBand

هواوی با پا گذاشتن به دنیای گجت‌های پوشیدنی، خیلی زود توانست برای خود جایگاه محکمی دست‌وپا کند. طراحی ساده‌ی پوشیدنی‌های هواوی طیف سلیقه‌ای بسیار گسترده‌ای را نشانه رفته و کارایی بالا، آن‌ها را به گجت‌هایی موفق تبدیل کرده است. نمایش اطلاعات روی صفحه‌ای تک‌رنگ از نوع PMOLED جلوه‌ی خاصی به آن می‌بخشد. هیچ دکمه‌ای در اطراف ساعت دیده نمی‌شود و تمام کارها با صفحه‌ی تمام‌لمسی آن انجام می‌گیرد.

2

ویژگی جالب این ساعت، این است که با چرخاندن مچ یا بالاآوردن دست، صفحه‌ی ساعت بدون دست‌زدن به آن روشن می‌شود. چهار حالت مختلف برای نشان‌دادن زمان در نظر گرفته شده است. از ویژگی‌های ظاهری این مچ‌بند ساعت‌نما که بگذریم، به قابلیت‌های آن برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی و خواب می‌رسیم. به کمک سنسور پیشرفته‌ی به‌کاررفته در مچ‌بند، مانند انواع گام شمار ها تعداد گام‌ها و کالری سوزانده‌شده محاسبه شده و هنگام خواب هم، زمان خواب و وضعیت خواب ازلحاظ سبک و عمیق‌بودن بررسی می‌شود. برای انتقال اطلاعات ذکرشده به موبایل، باید اپلیکیشن رایگان ارایه‌شده برای این منظور را روی تلفن هوشمند نصب کرد. این اپلیکیشن روی سیستم‌‌های عامل‌ اندروید ۴.۴.۴ به بالا و iOS 7 به بالا قابل‌نصب است. به کمک اپلیکیشن می‌توان اهداف مشخص تمرینی را برای مچ‌بند تعریف کرد تا هنگام رسیدن به هدف مشخص‌شده، به‌وسیله‌ی ویبره اطلاع‌رسانی کند. هنگامی‌که فاصله‌ی مچ‌بند و موبایل در محدوده‌ی برد بلوتوث قرار داشته باشد، اعلان‌های موبایل شامل تماس‌های دریافتی، پیامک‌ها و پست‌های شبکه‌های اجتماعی به‌وسیله‌ی هشدار لرزشی اطلاع داده می‌شود. این مچ‌بند هوشمند با داشتن گواهی‌نامه‌ی IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاومت بالایی دارد و حتی زیر دوش هم قابل‌استفاده است. حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد تا شارژ مچ‌بند کاملا پر شود و پس‌ازآن با استفاده‌ی معمولی تا چهار روز و در حالت آماده‌به‌کار تا چهارده روز شارژدهی می‌کند. به‌طور خلاصه Honor Band Zero قادر به محاسبه‌ی تعداد گام‌ها و کالری سوزانده‌شده، اعلام تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، تعیین اهداف تمرینی و هشدار زمان است. از نکات مثبتی که کاربران این ساعت بیان کرده‌اند، می‌توان به طراحی فوق‌العاده، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

Digi_Buy_Label5

‌‌‌

Huawei TalkBand B2

این‎جا می‌خواهیم یک مچ‌بند هوشمند دیگر از خانواده‌ی هواوی را به شما معرفی کنیم. Huawei TalkBand B2 که در چندین مدل اسپرت و لوکس و با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود محصولی جذاب و البته با کارایی بالاست. هنگامی‌که تلفن همراه کاربر زنگ می‌خورد، او می‌تواند صفحه نمایش این مچ‌بند هوشمند را جدا کرده و به ‌عنوان هندز فری از آن استفاده کند.

3

از قابلیت‌های ویژه‌ی این محصول می‌توان به قابلیت صوتی یافتن گوشی هوشمند اشاره کرد که در صورت گم شدن گوشی هوشمند، آن را به صدا در می‌آورد تا به‌راحتی بتوان آن را یافت. همچنین با هماهنگ‌سازی TalkBand B2 با گوشی هوشمند می‌توان گوشی را در مکان مناسب قرار داد و از صفحه‌ی لمسی مچ‌بند برای عکس‌برداری استفاده کرد. قابلیت باز کردن قفل گوشی هوشمند با نزدیک کردن آن به TalkBand B2 یکی دیگر از امکانات این محصول است. این کالا در برابر غوطه‌رو شدن در آب تا عمق ۱ متر و گرد و غبار مقاومت بالایی دارد. همچنین نرم‌افزار این محصول می‌‌تواند با سیستم‌عامل‌های اندروید ۴.۰ و iOS 7 به بالا سازگار شود. TalkBand B2 دارای امکانات و ویژگی‌هایی نظیر سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید ۴.۰ و iOS 7 به بالا، حسگر شتاب‌سنج، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اعلام پیام‌های دریافتی، شمارش گام‌ها، بررسی وضعیت خواب، امکان تنظیم هشدار و یادآور است. نکته‌ای که کاربران این مچ‌بند از آن به‌خوبی یاد می‌کنند طول عمر باتری طولانی است که استفاده کردن از آن را آسان کرده. برای این مچ‌بند بندهایی از جنس پلاستیک TUP یا چرم (بسته به مدل) در نظر گرفته شده است. این بندها در عین مقاومت بالا از دوام و زیبایی مثال‌زدنی برخوردارند. مدت زمان شارژ شدن این گجت تنها ۱.۵ ساعت است و سپس می‌توان به مدت ۱۴ روز از آن استفاده کرد.

Digi_Buy_Label5

‌‌‌‌

Microsoft Band 2 

در پاییز ۲۰۱۵، شرکت مایکروسافت که سعی داشت جای خود را در بازار محصولات سخت‌افزاری مستحکم‌تر کند، نسل دوم مچ‌بند هوشمند خود را به نام Microsoft Band 2 معرفی کرد. نسل دوم از مچ‌بندهای هوشمند شرکت نام‌آشنای مایکروسافت به صفحه‌نمایش لمسی انحنادار و باکیفیت از نوع AMOLED مجهز است و شیشه‌ای که برای محافظت از آن انتخاب شده، از آن در برابر ضربه‌ها و خراش‌های احتمالی مراقبت می‌کند. بزرگ‌ترین ویژگی صفحه‌نمایش AMOLED مصرف بسیار پایین باتری آن است که در گجت‌های پوشیدنی، یک مزیت بسیار مهم به شمار می‌رود.

22

عمق زیاد رنگ سیاه و زاویه‌ی دید گسترده از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایشی است که مایکروسافت برای مچ‌بند هوشمندش در نظر گرفته است. درون Microsoft Band 2 یازده سنسور تعبیه شده که آن را به یکی از مچ‌بندهای هوشمند کامل‌ و مجهز تبدیل می‌کند: حسگر شمارنده‌ی ضربان‌قلب، سرعت‌‌سنج، ژیروسکوپ، GPS، سنجش نور محیط، سنسور اشعه‌ی ماوراء بنفش، دماسنج پوست، حسگر جدید ارتفاع‌سنج و حسگر پاسخ گالوانیکی پوست (Galvanic skin response) که تغییرات رسانایی یا فعالیت الکتریکی پوست را سنجیده و ثبت می‌کند. به کمک این سنسورها، پیگیری فعالیت‌های ورزشی و وضعیت خواب و سلامتی به شکل کاملی انجام می‌شود. اپلیکیشن مخصوص موبایل علاوه بر ویندوزفون، روی سیستم ‌‌عامل اندروید و iOS هم قابل‌نصب است. از میکروفون داخلی به‌‌کاررفته در مچ‌بند می‌توان برای تعامل با دستیار صوتی کورتانا در ویندوزفون استفاده کرد. کیفیت صفحه‌‌نمایش و طول‌عمر باتری مچ‌بندهای هوشمند در تضاد با یکدیگر هستند. اما با استفاده از نمایشگر AMOLED، باتری دستگاه با استفاده‌ی معمولی تا دو روز دوام می‌آورد. قیمت نسبتا بالای Microsoft Band 2 اگرچه توجیه‌پذیر است، ممکن است اشخاصی را که علاقه‌مند آن هستند، از خریدش منصرف کند. اندازه و انحنای مچ‌بند هوشمند مایکروسافت، حسگرهای زیاد و عمر نسبتا مناسب باتری‌اش افراد زیادی را به خرید آن ترغیب می‌کند. اما از طرف دیگر قیمتی نزدیک به بهای ساعت‌های هوشمند، ضدآب‌نبودن و امکانات کمتری را که مایکروسافت به‌وسیله‌ی این مچ‌بند در اختیار کاربران اندروید و iOS (در مقایسه با کاربران ویندوزفون) گذاشته است، می‌توان از نکات منفی این مچ‌بند هوشمند دانست.

Digi_Buy_Label5

‌‌‌‌         ‌

Mykronoz ZeFit2 Pulse

برندهای جدید و گم‌نام گاه علاقمندان و منتقدان گجت‌های گوناگون را با محصولی جدید شگفت‌زده می‌کنند. مچ‌بند هوشمند ZeFit 2 Pulse ساخت شرکت «مای‌کرونوز» (MyKronoz) با داشتن صفحه‌نمایش لمسی رنگی ۰.۹ اینچی از نوع TFT، یکی از همین محصولات به شمار می‌رود. ZeFit 2 Pulse جدید مجهز به سنسور ضربان قلب شده است تا پیگیری تمرینات ورزشی و وضعیت خواب به شکل دقیق‌تری انجام شود.

4

کاربر این مچ‌بند می‌تواند با سینک کردن آن با گوشی تلفن همراه هوشمند، به تماس‌های دریافتی و متن پیامک‌ها و اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشد. تنها با یک لمس ساده موارد متعددی از قبیل تعداد ضربان قلب در دقیقه و تایمر به نمایش درمی‌آید. کاربر این محصول مای‌کرونوز می‌تواند به کمک سنسور شتاب‌سنج، گام‌ها و میزان مسافت طی‌شده و کالری سوزانده‌شده را محاسبه کند و میزان خواب و کیفیت آن را از لحاظ سبک و عمیق بودن و تعداد دفعاتی که از خواب پریده نشان ‌دهد. اپلیکیشن رابط این مچ‌بند نیز بسیار کامل و دقیق بوده و اطلاعات رسیده از مچ‌بند را آرشیو و آنالیز می‌کند. این اپلیکیشن به‌وسیله‌ی شرکت سازنده طراحی شده و روی سیستم‌های ‌عامل‌ موبایل اندروید، iOS و ویندوز فون قابل ‌نصب است. علاوه‌براین‌، نرم‌افزار مخصوص کامپیوتر برای سیستم‌عامل ویندوز و مک هم ارایه شده است. هنگام دریافت پیامک با لمس صفحه می‌توان متن آن را مشاهده کرد که ضعف آن نمایش تنها ۳ پیامک آخر است. این مچ‌بند در حدود ۹۰ دقیقه کاملا شارژ می‌شود و بسته به نوع استفاده، تا ۱۰ روز کارایی دارد. گواهی‌نامه‌ی IP67 نشانه‌ی مقاومت این مچ‌بند در برابر گردوغبار، باران، پاشیدن آب و حتی افتادن اتفاقی در آب است. بند مچ‌ بند به‌راحتی قابل‌تغییر است و با جدا کردن قسمت اصلی ساعت می‌توان از انواع بندهای رنگی استفاده کرد. به‌طور خلاصه MyKronoz ZeFit 2 Pulse مجهز به صفحه‌نمایش لمسی رنگی ۰.۹ اینچی، سنسور ضربان قلب، سنسور شتاب سنج، محاسبه تعداد گام‌های و مسافت طی‌شده و کالری سوزانده‌شده، نمایش نام یا شماره‌ی تماس‌گیرنده و متن پیامک‌های دریافتی، پایش وضعیت خواب، اهداف تمرینی، هشدار عدم فعالیت، تایمر و یادآور است.

Digi_Buy_Label5

‌‌‌

Fitbit Charge HR

شرکت‌های معروف و معتبر بسیاری که در زمینه‌ی محصولات تکنولوژیک، پرچم‌دار محسوب می‌شوند، شروع به تولید مچ‌بندهای هوشمند کرده‌اند. شرکت‌هایی مثل سونی یک تیم ویژه را به تحقیق و بررسی در مورد این گجت‌ها اختصاص داده و سعی دارند سهم قابل‌توجهی از این بازار را در اختیار بگیرند. اما فراموش نکنید که در هر زمینه‌ای باید به سراغ متخصص آن بروید. یکی از نام‌هایی که به‌صورت تخصصی در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی مربوط به سلامت فعالیت دارد، شرکت «فیت‌بیت» (Fitbit) است.

5

مچ‌بندهای شرکت فیت‌بیت از اعضای محبوب‌ بازار پوشیدنی‌ها به شمار می‌روند و فروش بالای این برند، نشانه‌ی این محبوبیت بالاست. مچ‌بند جدید این برند را که با نام Fitbit Charge HR عرضه شده است، می‌توان محصول پیشرو و موفق این شرکت دانست. طراحی ساده‌ی این مچ‌بند توجه کاربران گجت‌های پوشیدنی را جلب می‌کند. شاید با اولین نگاه فکر کنید طراحی بسیار ساده‌ی بند و صفحه‌نمایش بسیار کوچک ۰٫۷ اینچی هیچ نکته‌ی جذابی ندارد و دنبال دلیلی برای پرداخت بابت آن بگردید؛ اما زیر این ظاهر بی‌آلایش، حسگرهای دقیقی برای پیگیری وضعیت ورزش و خواب قرار دارد. این محصول فیت‌‎بیت به‌صورت پیوسته و بدون توقف، ضربان‌قلب را اندازه‌گیری کرده و آن را ثبت می‌کند. حسگر شتاب‌سنج تعبیه‌شده در این مچ‌بند به کاربر کمک می‌کند تا از میزان مسافت طی‌شده و کالری سوزانده‌شده آگاهی پیدا کند. سنسوری که در اکثر مچ‌بندهای هوشمند تعبیه نمی‌شود و برای برخی ورزش‌های خاص مانند کوه‌نوردی کاربرد دارد، ارتفاع‌سنج است که فیت‌بیت با تعبیه‌ی آن حساب مچ‌بند جدیدش را از رقبا جدا کرده است. همچنین به وسیله‌ی این مچ‌بند پیگیری وضعیت خواب و فعالیت بدنی به‌صورت خودکار انجام می‌شود و با کمک اهداف تمرینی، فرد را به وضعیت مناسب بدنی هدایت می‌کند. مانند تمام گجت‌های پوشیدنی، عمر باتری جزو اولین سوال‌هایی است که خریداران مچ‌بندهای هوشمند می‌پرسند. باتری خوب دستگاه در حالت اندازه‌گیری پیوسته‌ی ضربان‌قلب تا پنج روز دوام می‌آورد و بدون آن تا هفت روز هم جواب می‌دهد. اپلیکیشن موبایل بسیار کارآمد طراحی شده و روی اندروید، iOS و ویندوزفون قابل‌نصب است. کاربر این ساعت می‌تواند از طریق اپلیکیشن این مچ‌بند و با اتصال به اینترنت نتایج به‌دست‌آمده‌ی حاصل از فعالیت‌های خود را آپلود کند؛ همچنین تعداد زیاد افرادی که از مچ‌بندهای این شرکت استفاده می‌کنند، باعث شده جامعه‌ی آماری کاملی برای اشتراک‌گذاری و مقایسه‌ی وضعیت خود با دیگران داشته باشد. Fitbit Charge HR برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی ابزار بسیار مناسبی است.

Digi_Buy_Label5

 ‌‌‌

Jawbone UP2 

دیگر باید سراغ مچ‌بندهای بدون صفحه‌نمایش برویم. گروه دیگری از مچ‌بندهای هوشمند در نگاه اول تنها یک دست‌بند تزئینی به نظر می‌رسند؛ به ویژه دست‌بندهایی مانند محصولات شرکت Jawbone که با رنگ‌بندی فوق‌العاده و طراحی عالی می‌توانند واقعا کاربرد تزئینی هم داشته باشند. بسیاری از مچ‌بندهای هوشمند با ظاهر عجیب‌شان چندان مناسب استفاده در محیط‌های کاری و رسمی نیستند.

6

اما Jawbone UP2 فاقد صفحه‌نمایش بوده و با ظاهری شبیه دست‌بندهای معمولی به‌راحتی با هر نوع لباسی قابل‌استفاده است. در مجموع باید به این نکته اشاره‌ی ویژه کرد که مچ‌بندهای شرکت Jawbone طراحی‌های زیبا و متنوعی دارند و با وزن کم و راحتی حین استفاده، حتی ممکن است فراموش کنید که چیزی روی دستتان بسته شده است. UP2 حسگر ضربان ‌قلب ندارد؛ ولی به گام‌شمار مجهز است و برای پیگیری وضعیت خواب و ورزش وسیله‌ی کاملا مناسبی به حساب می‌آید. عمر باتری این مچ‌بند ۱۰ روز بوده و اپلیکیشنی که برای نصب روی موبایل‌های با سیستم‌عامل اندروید و iOS طراحی شده، بسیار کارآمد است. قیمت مناسب در کنار تنوع رنگ خیره‌کننده، این مچ‌بند را مناسب همه‌ی اشخاص به‌ویژه خانم‌ها کرده است. از مزایای این مچ‌بند هوشمند می‌توان به سنجش دقیق کیفیت خواب و میزان فعالیت انجام‌شده اشاره کرد. همچنین آلارم هوشمند و اپلیکیشن فوق‌العاده‌ی آن از نکاتی هستند که کاربران از آن‌ها به‌خوبی یاد می‌کنند. اما محاسبه‌نکردن ضربان‌قلب و ضدآب‌نبودن از مواردی هستند که ممکن است شما را از خرید آن منصرف کنند.

Digi_Buy_Label5

‌‌‌‌       ‌

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    باسلام.مچ بند من باگوشیم جفت میشه اما وصل نمیشه چکاغر بایدانجام بدم ممنون میشم کمکم کنید

  2. Avatar حمید

    من دوست داشتم کمی درباره مچ بند فوق حرفه ای MSDDYU56 که به جوچا معروفه رو هم معرفی کنید. قابلیتهای زیادی داره. من خودم یکیش رو از سوگاپور خریدم. اگر کنجکاو هستید و مایلید قبل از خرید تمامذمحصولات رو بررسی کرده باشید، این مچ بند رو از دست ندید. محصول شیایومی.

  3. Avatar vahid

    واقعا ظالمانه ست که اسمی از سامسونگ گلکسی گِر فیت نبرید با اون همه امکانات و قیمت مناسبش،فیت دارای سنسور ضربان قلب و جی پی اس می باشد و اعلان ها رو هم نمایش میده اما شما بهش نپرداختید!!!

  4. Avatar محسن

    متاسفانه راجع به microsoft band هیچی نگفتین..
    لطفاً تو مطالبی که می نویسین یه کم هم ویندوز ۱۰ و محصولات مرتبط با اون رو جدی بگیرین.

  5. Avatar Alireza

    همه ی این قابلیت ها رو غیر از ضربان قلب و … ساعت LG G Watch داره . فقط یه نکته که باهاش میتونید تماس رو رد یا پاسخ بدید و چون ساعت بلندگو نداره نمیتونید با مکالمه تلفنی رو از ساعت ادامه بدید . در کل یه نگاهی بهش بندازیدخیلی عالیه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه