از گوشی شیائومی تا لپتاپ ایسوس؛ ۵ نقد و بررسی برتر این هفته

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
نقد و بررسی

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. از این به بعد قصد داریم هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به تازگی منتشر شده در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی کنیم. در این مطلب مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه کردن متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

هدفون بی سیم نیا Q8-851S

نقد و بررسی

مدل Q8-851S یک هدفون بیسیم است که از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی متصل می‌شود. طراحی جذاب و کلاسیک در کنار توانایی‌های گوناگون این هدفون و در آخر قیمت آن می‌تواند آن را تبدیل به انتخاب قطعی شما کند. فرقی نمی‌کند طرفدارا کدام سبک موسیقی هستید. برایتان صدای بیس قدرتمند اهمیت دارد یا تفکیک صدا. این هدفون دوست‌داشتنی تمام نیازهای شما را مرتفع می‌کند. طراحی ارگونومیک و مرغوبیت بالشتک‌های تعبیه شده در آن می‌تواند Q8-851S را برای ساعت‌های طولانی تبدیل به دوست صوتی شما کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

اسپرسوساز دلونگی ECAM45.760

نقد و بررسی

اسپرسوساز «دلونگی» مدل «ECAM45.760» دستگاهی بسیار کاربردی و مدرن برای تهیه‌ی انواع قهوه با حفظ کیفیت است. این مدل با بهره‌گیری از توان طراحی شرکت معتبر دلونگی، مشتریان این شرکت و خریداران این محصول را کاملا راضی نگه می‌دارد. این مدل می‌تواند، اسپرسو، اسپرسو ماکیاتو، قهوه ساده، آمریکانو، کاپوچینو، کافه لاته، لاته ماکیاتو، شیر داغ و آب داغ آماده کند و تحویل دهد. تمام این امکانات از طریق پنل دسترسی و نمایشگر جلویی دستگاه در دسترس است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند خمیده‌ی تی‌سی‌ال ۴۸P1F

نقد و بررسی

مدل «۴۸P1F» یکی از تلویزیون‌های کمپانی «تی‌سی‌ال» (TCL) است که با صفحه‌ای خمیده طراحی شده و با توجه به ابعادش، برای فضاهای نسبتا کوچک مناسب است. این مدل از تکنولوژی LED برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، نیاز مخاطبان را برطرف می‌کند؛ حتی اگر برنامه‌ی درحال‌پخش، این کیفیت را نداشته باشد، قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر که در این مدل تعبیه شده است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Flip TP301UJ

نقد و بررسی

کسانی که به ظاهر و عملکرد لپ‌تاپ اهمیت می‌دهند و دستگاهی می‌خواهند که علاوه بر زیبایی خیره‌کننده، عملکرد خوبی هم داشته باشد، نگاهی جدی به VivoBook Flip بیاندازند. لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Flip TP301UJ برای افراد خاص مناسب و تا حد زیادی پاسخگوی تمام نیازهای کاربران است. البته اگر می‌خواهید لپ‌تاپی داشته باشید که با آن کارهای محاسباتی سنگین یا گرافیکی حرفه‌ای انجام دهید، بهتر است به سراغ مدل‌های قدرتمندتر بروید.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

گوشی موبایل شیاومی Mi Max

نقد و بررسی

اگر به گوشی‌های با نمایشگر بزرگ علاقه دارید و در ضمن، نمی‌خواهید به اندازه‌ی مدل‌های پرچم‌دار هزینه کنید، شیاومی گوشی مناسبی برای شما دارد! مدل «می مکس» (Mi Max) یک گوشی رده‌میانی با نمایشگر ۶٫۴ اینچی و قیمتی مناسب است. در کنار این نمایشگر بزرگ، دوربین‌هایی با حسگرهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، تراشه‌ی جدید اسنپ‌دراگون ۶۵۰ و سه گیگابایت رم هم وجود دارد. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت و باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعتی در کنار اندروید مارشمالو و رابط کاربری ساده و سبک، شانس خرید این گوشی را بالا می‌برد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه