نوت‌بوک Pixel 3 گوگل با سیستم عامل Andromeda سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود

۶ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس یک شایعه گوگل بر روی ساخت یک نوت‌بوک جدید پیکسل کار می‌کند. قرار است این محصول در نیمه سوم سال آینده عرضه شود. این پروژه درون شرکت گوگل با نام «Bison» شناخته می‌شود و احتمالا با نام Pixel 3 معرفی خواهد شد. احتمالا این دستگاه اولین محصول گوگل است که با سیستم عامل Andromeda کار می‌کند. سیستم عاملی که گفته شده ترکیبی است از اندروید و Chrome Os.

گفته شده پروژه Pixel 3 با سایر محصولات گوگل کاملا متفاوت است و دستگاه جدیدی است که زیرمجموعه برند کروم‌بوک نخواهد بود.

ادعا شده که Pixel 3 یک لپ‌تاپ فوق باریک است که صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی دارد. احتمالا گوگل در این لپ‌تاپ یک «حالت تبلت» هم قرار داده که با فعال کردن آن یک دستگاه هیبریدی که هم تبلت است و هم لپ‌تاپ خواهید داشت.

Pixel 3 به یک پردازنده Intel m3 مجهز است، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و ۱۶ گیگابایت RAM. یک حسگر اثرانگشت، دو درگاه USB Type-C، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلندگوهای استریو و پشتیبانی از قلم Stylus از سایر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

قیمت پایه این نوت‌بوک ۷۹۹ دلار خواهد بود و آن را می‌توان در فصل سوم سال ۲۰۱۷ تهیه کرد. گوگل هنوز هیچ یک از شایعات درباره این محصول را تایید نکرده اما احتمالا در ماه‌‌های آینده از طریق منابع غیررسمی اطلاع بیشتری هم درباره این محصول به بیرون درز خواهد کرد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمدعلي بهراميان

    باید جالب باشه ولی مطمعن باشید همیشه باید اینترنت همراهتون باشه چون سیستم عامل کروم همه ی برنامه هاش تحت وب هست و تعداد کمی ازش آفلاینه که شاید اگه با اندروید قاطی بشه این تعداد برنامه آفلاین بیشتر بشه کلا نمیشه گفت محصول جدید و خارق العاده ایه و کاربران رو شکه میکنه چون دیگه نوآوری تو تبلت و اسمارت فون وجود نداره و نخواهد داشت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه