[ویدیو] سه‌پایه‌ای که دوربین گوشی‌تان را برای عکاسی و ضبط ویدیو حرفه‌ای‌تر از همیشه می‌کند

۳ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروزه توانایی گوشی‌های هوشمند برای عکاسی و ضبط ویدیو بیشتر و بیشتر افزایش می‌یابند اما گاهی اوقات برای حرفه‌ای تر کار کردن و استفاده بهتر از این گوشی‌ها به لوازم جانبی نیاز داریم. پروژه Glif یک پروژه در Kickstarter است که به ساخت سه‌پایه‌ برای گوشی‌های هوشمند اختصاص دارد، با این سه‌پایه می‌توانید گوشی‌تان را به یک وسیله مناسب برای عکاسی و ضبط ویدیو تبدیل کنید.

البته اگر نام این پروژه به نظرتان آشنا می‌رسد به این دلیل است که چندین سال پیش  سازندگان این محصول  یک سه‌پایه مشابه را در دست ساخت داشتند، البته سه‌پایه‌ای که برای آیفون ۴ طراحی شده بود. محصول اخیر از تجربیات قبلی در ساخت استفاده کرده و طراحی‌ای نزدیک به سه‌پایه قبلی دارد اما دیگر به آیفون ۴ محدود نیست و پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای هم داشته است.

باید اشاره کرد که Glif صرفا یک سه‌پایه قابل تنظیم برای گوشی‌های هوشمند نیست. این دستگاه کمک می‌کند گوشی را با ارگونومی بهتر و با لرزش کمتر برای فیلمبرداری یا ثبت عکس در دست نگه دارید. همچنین می‌توانید به آن میکروفون مجزا یا یک فلش مجزا متصل کنید و از این طریق نور و صدا را هم خیلی بهتر کنترل کنید. حال این پروژه نیاز به حمایت مصرف‌کنندگان دارد. اگر به قدر کافی از نظر مالی حمایت شود به زودی می‌توانید در سراسر نقاط دنیا چنین محصولی را در اختیار بگیرید.

‌‌

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar reza ch

    امیدوارم در سایت دیجی کالا موجود بشه 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه