پرچم‌دار بعدی هوآوی احتمالا اوایل اسفند معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در این چند وقت اخیر، شایعه‌هایی شنیده‌ایم که از عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی شرکت هوآوی می‌گفتند. طبق شایعات، قرار است گوشی‌های P10 و P10 Plus در ماه فروردین یا اردیبهشت وارد بازار شوند. این طور که به نظر می‌رسد، این شایعات واقعیت دارند؛ شرکت هوآوی امروز رسما خبر از برگزاری مراسمی داده است.

شنیده‌ایم که گوشی P10 با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی عرضه خواهد شد؛ صفحه‌ای که معمولا روی مدل‌های Plus گوشی‌های هوآوی استفاده می‌شد.

شرکت هوآوی گفته است که در روز ۲۶ فوریه‌ی سال جاری میلادی (۸ اسفند)، مراسمی در رویداد MWC برگزار خواهد کرد. این شرکت چینی اطلاعات بیشتری از مراسم خود ارایه نداده است و نگفته که دقیقا قصد رونمایی چه گوشی‌هایی را دارد. با این حال، می‌توانیم مطمئن باشیم که هوآوی حداقل یکی از دو پرچم‌دار جدید خودش را معرفی کند.

انتظار داریم که با عرضه‌ی گوشی P10، شرکت هوآوی تمام و کمال پرچم‌دارهای خودش را وارد سری گوشی‌های فبلت کند؛ یعنی شنیده‌ایم که گوشی P10 با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی عرضه خواهد شد؛ صفحه‌ای که معمولا روی مدل‌های Plus گوشی‌های هوآوی استفاده می‌شد. این صفحه نمایش ظاهرا وضوح تصویر Quad HD یا همان ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد داشت.

دیگر اطلاعاتی که از P10 داریم، می‌گویند که این گوشی از چیپ‌ست Kirin 960 استفاده می‌کند و شش گیگابایت حافظه‌ی اصلی (RAM) دارد. ظاهرا تنها تفاوت بین مدل‌های معمولی و Plus گوشی P10، در صفحه‌ی نمایش خمیده‌ای است که P10 Plus دارد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه