۷ پیشنهاد ویژه خرید از دیجی‌کالا (۹۵/۰۵/۰۲)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در مطلبی که در ادامه مطالعه خواهید کرد ۷ محصول کاربردی از سایت دیجی‌کالا برای‌تان انتخاب شده است. برای هرکدام از این محصولات شرحی تدارک دیده شده تا به تمام سوالات‌تان درخصوص نحوه‌ی استفاده و کاربری این محصولات پاسخ داده بشود. با قسمت هشتم ۷ پیشنهاد ویژه همراه باشید:

7Vizhe_no8_7

۷- متر و تراز لیزری لایکا مدل  S910 به همراه لوازم جانبی

متر و تراز از جمله ابزارهای اندازه‌گیری هستند که در بیشتر جعبه ابزارهای خانگی وجود دارند؛ اما کسانی هستند که به‌ دلیل نیاز شغلی‌شان به متر و ترازهایی بسیار دقیق‌ و حرفه‌ای نیاز دارند. نوع لیزری این ابزارها با امکانات زیاد و درصد خطای پایینی که دارند  جایگزین بسیار خوبی برای ابزارهای قدیمی هستند.

‌ ‌ ‌

7Vizhe_no8_6

۶- هدایت‌گر خودرو ساتونیکا مدل ۴۴۰۷

تصور کنید وسیله‌ای دارید که مسیرها را برای‌تان پیدا می‌کند و می‌تواند شما را به مقصدتان برساند، نقشه‌ی ایران و خاورمیانه را دارد، سرعت خودرو را نشان می‌دهد، براساس کدپستی جست‌وجو می‌کند و قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری و FM  را هم دارد؛ این‌ها بخشی از امکانات هدایت‌گر خودرو ساتونیکا مدل ۴۴۰۷ است که می‌توانید خیلی راحت روی خودروی‌تان نصب کنید.

‌ ‌ ‌

7Vizhe_no8_5

۵-ساعت مچی دیجیتالی سونتو Ambit3 Peak Sapphire (HR) SS020673000

داشتن یک ‌ساعت زیبا که از طریق بلوتوث به موبایل وصل می‌شود، از گام‌شمار و ارتفاع‌سنج و قطب‌نما بهره می‌برد، قابلیت مسیریابی و هشدار طوفان دارد و گزارش روزانه و هفتگی فعالیت‌های‌تان را به شما اطلاع می‌دهد، برای خیلی‌ها سیار هیجان‌انگیز است؛ هیجانی که می‌توانید با ساعت مچی دیجیتالی سونتو تجربه‌اش کنید.

‌ ‌

7Vizhe_no8_4

۴- بانجو فندر Concert Tone 54

بانجو، سازی زهی-زخمه‌ای است که از آفریقا به سراسر جهان معرفی شده است. این ساز پنج سیم دارد. شکم ساز به شکل دایره‌ی زنگی است و برای نواختن آن از انگشت یا مضراب استفاده می‌شود. بانجوی فندر مدل Concert Tone 54 صدایی غنی و ظاهری زیبا دارد.

‌ ‌

7Vizhe_no8_3۳- ساعت مچی ویکتورینوکس مدل ۲۴۱۶۸۷

برای کسانی که دوست دارند ساعت‌شان علاوه بر کارایی، طراحی زیبا و لوکس هم داشته باشد، ساعت مچی عقربه‌ای مردانه‌ی «ویکتورینوکس» مدل «Victorinox 241687»، یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این ساعت‌ سوئیسی با طراحی کلاسیک و چشم‌نواز ویژگی‌هایی دارد که ارزش و جذابیت آن را در مقایسه با نمونه‌های مشابه به‌مراتب بالاتر برده است.

‌ ‌

7Vizhe_no8_2
۲- لپ تاپ لنوو مدل Yoga 500-A

لپ‌تاپ Yoga 500 از جمله محصولات هیبریدی و میان‌رده‌ی شرکت لنوو است که ویژگی‌های عمومی‌اش شبیه محصولات رده ‌بالای این شرکت است، اما برای این‌که با قیمت پایین‌تر به فروش برسد، بعضی از ویژگی‌های آن حذف‌ شده است. قیمت پایین همراه با سخت‌افزار نسبتا خوب، این محصول را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است.

‌ ‌ ‌

7Vizhe_no8_1

۱- تلویزیون ال‌ای‌دی لووه مدل ۸۵ Reference

دیدن یک مسابقه‌ی جذاب فوتبال، نگاه‌کردن یک فیلم و تماشای یک کلیپ موسیقی با یک صفحه‌نمایش باکیفیت که امکان نمایش تصویر به صورت سه‌بعدی و اکتیو را دارد می‌تواند بسیار لذت‌بخش‌تر باشد. تلویزیون‌ آلمانی «Reference 85» با تکنولوژی ۴K  و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسلی در خانه‌تان تجربه‌‌ی حضور در سالن سینما را به شما می‌دهد.

‌ ‌ ‌

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه