کنفرانس Ignite مایکروسافت: ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی

۶ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنفرانس «ایگنایت» (Ignite) شرکت مایکروسافت دیروز با اولین برنامه‌اش آغاز شد. اولین برنامه‌ی این مراسم سالانه، به سه موضوع توجه کرده بود: امنیت، داده‌های ابری و هوش مصنوعی. مایکروسافت در هر کدام از این زمینه‌ها، سرویس‌ها و محصولات جدیدی را معرفی کرد.

مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی روی یادگیری کامپیوتر و پلتفرم‌های هوش مصنوعی خود کرده است و این طور که به نظر می‌رسد، هر محصول جدیدی که مایکروسافت تولید می‌کند، ربطی به هوش مصنوعی یا قابلیت‌های آن دارد. سرویس‌های جدید مایکروسافت که دیروز رونمایی شدند، از این قرار هستند:

  • کورتانا: منشی هوشمند مایکروسافت از این پس می‌تواند بهتر یادآورها را دسته‌بندی کند و هم‌چنین اطلاعات سلامتی شما را از منابع مختلف، مثل مچ‌بند Microsoft Band دریافت می‌کند.
  • قابلیت Tap در نرم‌افزارهای آوت‌لوک و اکسل از این پس می‌توانند از Microsoft Graph استفاده کنند.
  • قابلیت Quickstarter در PowerPoint به افراد اجازه می‌دهد تا یک موضوع را انتخاب کنند و ابزارها و عکس‌های مورد نیاز را در مقابل‌شان ببینید.
  • قابلیت جدید MyAnalytics ابزاری است که این امکان را فراهم می‌کند تا نحوه‌ی کار کردن افراد و وظایفی که انجام می‌دهند را بررسی کرد.
  • نرم‌افزار اکسل می‌تواند از این پس داده‌های چارت‌های نقشه‌ای را با اطلاعات جغرافیایی نشان دهد. می‌توان با اطلاعات جغرافیایی، نقشه‌هایی با کیفیت ساخت.
  • نرم‌افزار جدید Relationship Assistant به افراد کمک می‌کند تا رابطه‌شان را با مشتری یا مخاطب خود در نظر بگیرند.

می‌توانید بقیه‌ی اخبار کنفرانس Ignite را از دیجی‌کالامگ دنبال کنید.

منبع: Windows IT Pro

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه