کوچک‌ترین پهپاد دنیا از شما عکس سلفی می‌گیرد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پهپادها هر روز کوچک‌تر می‌شوند. همین چند وقت پیش پهپادی معرفی کردیم که در قاب موبایل جا می‌شود. حالا پهپاد جدیدتری معرفی شده که به عنوان کوچک‌ترین پهپاد دنیا که توانایی عکاسی هم دارد شناخته می‌شود. پهپاد Skeye Nano 2 که قیمت بسیار مناسبی هم دارد تا چند وقت دیگر راهی بازار می‌شود و می‌توانید آن را خریداری کنید. این پهپاد از کاربران عکس سلفی می‌گیرد و به همین دلیل می‌توانید عکس‌های دست‌جمعی زیبایی داشته باشید.

پهپاد Skeye Nano 2 با قیمت ۱۲۹ دلار راهی بازار می‌شود.

این پهپاد بسیار کوچک به لرزش‌گیر مجهز شده تا در زمان پرواز عکس‌های با کیفیتی ثبت کند. همچنین قابلیتی به نام پرواز خودکار و فرود خودکار دارد که به وسیله‌ی‌ آن‌ کاربران به راحتی می‌توانند از این پهپاد استفاده کنند. چند حالت از قبل برنامه‌ریزی شده هم برای این محصول در نظر گرفته شده که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به شکل‌های مختلف عکاسی کنند.

یک دوربین ۲ مگاپیکسلی روی Skeye Nano 2 قرار گرفته که به صورت زنده تصاویر را برای گوشی کاربران ارسال می‌کند. این پهپاد با قیمت ۱۲۹ دلار به‌فروش می‌رسد و از مدتی دیگر می‌توانید آن را خریداری کنید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این پهپاد را هم ببینید.

منبع: newatlas

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    من مثل همین رو هفته پیش تو یکی از بازار های کیش دیدم خیلی جالب و با کیفیت بود.
    قیمتشم ۱۸۰ هزار تومان بود البته کنترلش با خود موبایل بود و دسته جدا نداشت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه