Horus GK2000؛ کیبورد جدید ایسوس مخصوص گیمرهای حرفه‌ای

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر سر و کارتان با کیبوردهای مختص بازی افتاده باشد، می‌دانید که شنیدن صدای کلیدها و حس فشردن هر کدام از آن‌ها، می‌تواند تجربه‌ای که از بازی کردن دارید را تغییر دهد. کیبوردهای مکانیکی هم دقیقا این حس را برای گیمرها تداعی می‌کنند. کیبورد جدید ایسوس، کلیدهایی تمام مکانیکی را با قابلیت‌های مختلفی مختص گیمرها ادغام کرده است.

می‌توان چراغ‌های کیبورد جدید ایسوس را برای هر کلید به صورت جداگانه تنظیم کرد.

ایسوس بدنه‌ی کیبورد جدید Horus GK2000 را با استفاده از یک ورقه‌ی آلومینیومی سه میلی‌متری ساخته است. این کیبورد فلزی نه تنها قرار است حس خوبی به هنگام بازی کردن به گیمرها بدهد، بلکه با جنس فلز برس‌خرده‌ای که دارد می‌تواند ظاهری تازه و زیبا به سیستم‌های بازی اعطا کند.

کیبورد GK2000 ایسوس که در سری Republic of Gamers یا ROG شرکت ایسوس عرضه می‌شود، یک حافظه‌ی چهار مگابایتی و پردازنده‌ای ۳۲ بیتی دارد. این حافظه، قابلیت‌های ماکرو، تنظیمات چراغ‌های ال‌ای‌دی و پروفایل‌های مختلفی را در خود ذخیره می‌کند. گیمرها می‌توانند ۱۰ پروفایل مختلف را در این کیبورد ذخیره کنند.

کلیدهای این کیبورد جدید، از سوییچ‌های مکانیکی Cherry MX Red استفاده می‌کنند که در مقایسه با کلیدهای Cherry MX Blue، سرعت دریافت بیشتری دارند. این سوییچ‌های مکانیکی هم‌چنین عمر مفیدی برای فشردن تا ۵۰ میلیون بار دارند.

برخلاف بیشتر کیبوردهای بازی، می‌توان چراغ‌های کیبورد جدید ایسوس را برای هر کلید به صورت جداگانه تنظیم کرد؛ یعنی می‌توان رنگ خاصی به هر کلید داد.

اگر گیمر حرفه‌ای هستید، حتی می‌توانید این کیبورد را در کیف مخصوص‌اش به مسابقات حمل کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

1-ROG-GK2000 2-ROG-GK2000 ROG-GK2000-08

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: ASUS.com

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه