ال جی قبل از G5 هم گوشی ماژولار داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که طراحی ماژولار گوشی ال جی G5 نظر بسیاری از کاربران را به سمت خودش جلب کرده، شرکت ال جی قبلا هم محصولاتی با طراحی ماژولار راهی بازار کرده بود.

ال جی در سال ۸۷ گوشی‌های مختلفی را راهی بازار کرده بود که طراحی ماژولار داشتند.

این شرکت در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال ۸۷ تلفن همراه هوشمندی به نام Versa را به شکل انحصاری برای اپراتور Verizon کشور آمریکا عرضه کرده بود. برای این گوشی لوازم مختلفی در نظر گرفته شده بود که از بین آن‌ها می‌توان به صفحه کلید فیزیکی QWERTY اشاره کرد. گوشی بعدی این شرکت LG Versa بود که برای آن یک داک مخصوص در نظر گرفته شده بود. کاربران به وسیله‌ی آن می‌توانستند متوجه میزان باتری گوشی خودشان بشوند. روی این داک یک صفحه نمایش OLED تعبیه شده بود که میزان باتری باقی‌مانده روی گوشی را نشان می‌داد. البته برای گوشی Versa یک ماژول دیگر هم در نظر گرفته شده بود که نقش یک D-Pad را ایفا می‌کرد و با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. این D-Pad برای بازی کردن وسیله‌ی مناسبی بود.

گوشی Versa همراه با D-Pad

گوشی Versa همراه با D-Pad

اکنون شرکت ال جی پس از ۷ سال گوشی G5 را با ماژول‌های مختلفی که «دوستان» (Friends) نام دارند، راهی بازار کرده است. این گوشی می‌تواند به یک دوربین دیجیتال تبدیل شود و حتی می‌توان آن را به یک پخش کننده‌ی موسیقی بسیار باکیفیت تبدیل کرد.

منبع:  Phone Arena

‌‌‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Life's Good

    ال جی و دیگر هیچ…!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه