گوشی جدید سامسونگ ۶ گیگابایت رم دارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز اطلاعات جدیدی از گوشی معرفی نشده‌ی سامسونگ به بیرون درز کرده که یکی از ویژگی‌های جالب آن وجود شش گیگابایت رم است. براساس اطلاعات منتشر شده، این تلفن همراه هوشمند گلکسی C9 نام دارد و یک صفحه نمایش ۶ اینچی روی آن دیده می‌شود. از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ که پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 را روی خودش قرار داده، برای این محصول استفاده شده است.

گوشی گلکسی C9 شرکت سامسونگ با شش گیگابایت رم عرضه می‌شود.

این تلفن همراه که شش گیگابایت رم دارد با اندروید ۶.۰.۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و شماره مدل آن هم SM-C9000 است. البته شرکت سامسونگ قبلا هم دو گوشی دیگر از خانواده‌ی گلکسی C با نام‌های C7 و C5 را معرفی کرده بود که تنها در کشور چین راهی بازار شده بودند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که این شرکت گوشی C9‌ را در چه کشورهایی عرضه می‌کند.

در کنار منتشر شدن مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند، امتیازات آن هم در بنچمارک GeekBench قرار گرفته است. گوشی Galaxy C9 در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۳۰۴ و در جالت چند هسته‌ای هم امتیاز ۴۳۶۶ را کسب کرد. انتظار داریم که تلفن همراه جدید سامسونگ ماه آینده به صورت رسمی معرفی شود.

Galaxy-C9-1

منبع: GeekBench

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Next is Now

    خیلی بعیده که سامسونگ روی یک گوشی میان رده اش ۶ گیگ رم بندازه احتمالا در حد یک شایعه ست

  2. mahdispd

    امکان نداره سامسونگ رو گوشیه میان رده اش هم چین رمی بندازه.نوت‌۷با اون ویژگی هاشو پرچم دار بودنش رمش چهاره اون وقت سامسونگ بیاد رو یکی از میان رده ی تازه واردش رمه ۶ گیگی بندازه؟؟

    1. علی

      اگر فقط تو بازار چین باشه امکانش هست

  3. mahdi

    من خودم یه سامسونگیم الان هم اس۷ اج دارم . نمیدونم این شیش گیگ رم چرا باید رو این گوشی میان رده قرار بگیره . من فک میکردم باید روی s8 باشه ولی وقتی خوندم واقعا دیدم ک با عقل جور در نمیاد احتمالا فقط تست کردن . همچین چیزی امکان نداره . چون من وضوحا میبینم ک ۴ گیگ رم فعلا کافیه !

  4. سالار

    واقعا این شرکتهای چینی و کره ای بسیار بی کیفیت اند
    موندم مردم چرا از اینها میخرند

  5. سام

    این چاشنی خودکار انفجار داره اینقدر مجهز شده و باز اپتیمایز نشده که خود به خود حال میده

  6. amir

    اه این سامسونگ نمیخواد گوشیاشو کوچیکتر بزنه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه