از گوشی لنوو تا لپتاپ MSI؛ ۵ نقد و بررسی برتر این هفته

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
نقد و بررسی

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. از این به بعد قصد داریم هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به تازگی منتشر شده در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی کنیم. در این مطلب مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه کردن متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

ماوس لاجیتک MX Master

نقد و بررسی ماوس لاجیتک MX Master

ماوس MX Master یک محصول کامل و بی‌نظیر است که طراحی و ساخت آن با علم کاملی نسبت به نوع کاربری‌اش صورت گرفته است. این ماوس به خوبی نشان می‌دهد که یک محصول مخصوص دسکتاپ هم می‌تواند به اندازه یک ماوس مخصوص بازی، حرفه‌ای باشد. طراحی چشم‌نواز و تجملی، بدنه‌ای ارگونومیک و خوش فرم، رنگ‌بندی جذاب، کلیدهای متعدد و کاربردی، امکان شخصی‌سازی عملکرد هر کلید و قابلیت کار روی تمامی سطوح از ویژگی‌های مثبت MX Master هستند. در کنار تمامی این مزایا شاید تنها ایراد وارد به این محصول قیمت آن باشد که البته آن هم در حد یک ماوس میان‌رده مخصوص بازی و یک سوم ماوس‌های پرچمدار مخصوص بازی است. شاید این قیمت برای یک ماوس دسکتاپ کمی زیاد به‌نظر برسد، اما به عنوان یک دستیار لوکس از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

لپ‌تاپ مخصوص بازی ام‌اس‌آی GS73VR 6RF Stealth Pro

نقد و بررسی لپ‌تاپ مخصوص بازی ام‌اس‌آی GS73VR 6RF Stealth Pro

سری جدید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی باریک و سبک GS، به لطف استفاده از تراشه‌ی گرافیکی پاسکال (GTX 1060) جهش خیلی بزرگی در مقایسه با مدل سال گذشته داشته‌اند. دیگر بازی‌کردن با لپ‌تاپ‌ها، منوط به کم‌کردن تنظیمات گرافیکی نیست. GS73VR با اینکه از لحاظ وزن و ضخامت، تفاوت زیادی با لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دیگر دارد، ولی به‌راحتی می‌تواند با آن‌ها از نظر سرعت و عملکرد برابری کند. البته جای‌دادن این همه قطعات قدرتمند در یک بدنه‌ی دو سانتی‌متری باعث شده تا حتی سیستم‌خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌ی ام‌اس‌آی هم نتواند عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. با وجود این اگر با فریاد فن‌های خنک‌کننده و بدنه‌ی داغ دستگاه کنار بیایید، GS73VR یکی از برترین لپ‌تاپ‌های باریک و سبک مخصوص بازی ساخته شده تا امروز است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

ساعت هوشمند ویدینگز Activite White

نقد و بررسی ساعت هوشمند ویدینگز Activite White

Activite Withings را در وهله‌ی اول باید یک ساعت عقربه‌ای ساده و شیک دانست که با بند چرمی و صفحه‌ی ضد خشی که دارد جزو ساعت‌های نسبتا لوکس به‌حساب می‌آید. اما ویدینگز یک ساعت هوشمند است و قابلیت‌هایی فراتر از یک ساعت معمولی را در اختیارمان قرار می‌دهد. پیگیری فعالیت‌های بدنی (راه رفتن، دویدن و شنا) در کنار پیگیری وضعیت خواب به کمک سنسور شتاب سنج انجام می‌شوند. تنظیم خودکار زمان و ساعت بیدارباش هوشمند از دیگر قابلیت‌های Activite هستند. اما همه‌ی این‌ها بدون اپلیکیشن ساخت شرکت ویدینگز یعنی Health Mate امکان‌پذیر نبود. این اپلیکیشن طراحی کاربرپسندی دارد و نتایج و نمودارها را به‌خوبی نمایش می‌دهد. Activite Withings در این سبک و سیاق رقیبی را در کنار خود نمی‌بیند و می‌توان آن را یک کالای نوآورانه به‌حساب آورد. ساعت ویدینگز در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۵ جایزه‌ی نوآوری در زمینه‌ی گجت های پوشیدنی را از آن خود کرد. بسیاری از افراد به دنبال خرید مچ‌بند هوشمند یا گام شمار هستند، اما ظاهر متفاوت این گجت ها ممکن است موردپسند همه نباشد. Activite Withings هیچ نشانه‌ای از هوشمند بودن را در ظاهر خود ندارد و می‌توان به‌عنوان یک ساعت شیک آن را با هر لباسی ست کرد و در کنار آن از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن هم استفاده کرد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Flip UX360UA

نقد و بررسی لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Flip UX360UA

ذنبوک‌ها، لپ‌تاپ‌هایی خاص برای آدم‌های خاص هستند؛ مدل UX360 هم از این قاعده مستثنی نیست. شاید برای کاربر عادی که نیازی به پرستیژ و اعلا بودن این دستگاه ندارد، پرداخت چنین هزینه‌ای برای یک لپ‌تاپ باریک و سبک، چندان منطقی نباشد؛ به‌خصوص اینکه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ی نمایشگر و تبدیل آن به یک تبلت، برای اکثر کاربران، مزیت قابل توجهی محسوب نمی‌شود. در نهایت، کاربری که به‌دنبال یک جایگزین برای مک‌بوک یا حتی مک‌بوکی برمبنای ویندوز است، ذنبوک UX360، یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

لنوو ZUK Z2 Pro

نقد و بررسی لنوو ZUK Z2 Pro

خرید گوشی زوک Z2 پرو لنوو با توجه به سخت‌افزار قدرتمند و بدنه‌ی خوش‌ساختش، می‌تواند برای بسیاری جذاب باشد. اگرچه لنوو در بخش‌هایی مثل سخت‌افزار از تراشه‌ی اسنپ‌دارگون ۸۲۰ به همراه شش گیگابایت رم استفاده کرده یا در بخش نمایشگر هم پنلی با رزولوشن Full HD از نوع امولد استفاده کرده؛ اما در مقابل برای بخش‌هایی مثل دوربین کم‌کاری کرده و آن‌طور که باید و شاید به این بخش‌ها توجه نکرده است. در مجموع این گوشی را می‌توان یک گوشی قدرتمند با امکانات دانست که می‌تواند چند ‌سالی تمام مواردی که نیاز دارید را تامین کند.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه