مذاکرات گوگل و توییتر؛ آیا گوگل این شبکه اجتماعی را می‌خرد؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در ماه‌های اخیر توییتر درباره شیوه اداره این شبکه‌اجتماعی با انتقادات متعددی مواجه شده است. با کاهش رشد سود این شرکت هم رو به کاهش رفته است. مخاطبان و کاربران این شبکه هم از شیوه‌های به کار رفته برای مبارزه با اذیت و آزارهای مجازی که توییتر انتخاب کرده چندان راضی نیستند. به نظر می‌رسد اذهان عمومی آماده شنیدن این خبر بود که شرکتی بزرگتر پیدا شود تا هدایت این شبکه اجتماعی محبوب را به عهده بگیرد.

در این شرایط خبری پخش شده که حاکی از ورود گوگل به مذاکرات برای خرید توییتر است. پخش شدن این خبر اثر مثبتی بر روی سرمایه‌گذاران داشته، به شکلی که باعث افزایش قابل توجه ارزش سهام توییتر شده است.

گوگل که تا به حال چندین تلاش ناموفق برای راه انداختن یک شبکه اجتماعی داشته منابع لازم برای خرید توییتر را دارد. در عین حال منابع و قدرت گوگل می‌تواند باعث رشد و قدرتمندتر شدن توییتر هم بشود. برخی از کارشناسان معتقدند علت اصلی خرید توییتر توسط گوگل می‌تواند امکان دسترسی به اطلاعات این شبکه اجتماعی باشد نه تصاحب صرف یک شبکه اجتماعی. به هر حال مذاکرات در جریان است و تا پایان آن باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم.

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Tic Tac

    مایکی و اپل و فیس فوک از الان تب کردند. یادمان نرفته پشت تمام تبلیغات منفی علیه گوگل در مورد نقض حریم شخصی، دو شرکت بدنام فیسفوک و مایکی بودند….

  2. Avatar سام

    اه اه گوگل نخر بابا شرکت بی بخار اینترتی

    باید اپل و یا ماکروسافت بخرنش

  3. Avatar سامان

    هرچقد هم کیفیت سرویس های گوگل خوب باشه جزو شرکت های بدنام در حفظ حریم شخصیه. امیدوارم توییتر بتونه خودش مستقل خودش رو اداره کنه و پای شرکت های دیگر بهش باز نشه.

  4. Avatar hamed

    خدا نکنه بخره خدایااااا به لطف خودت نخره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه